All Activity
This stream auto-updates
- Today
-
Va salut, Sunt in cautarea unei masini, Volvo XC 60, 2.0 d, preferabil E6, automat. Nu vreau o masina ce consuma ulei, cu bloc fisurat sau altele. Buget: 15.000 +. Multumesc, mesaj PM sau public.
-
simonflorinteodor started following Instalare camera e bord
-
Salutare, știe cineva pe ce siguranțe din tabloul de sub bord (volvo xc60 II) se poate monta o alimentare hardwire pentru un dashcam?
- Earlier
-
octav71 liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
12 V permanent la socket-ul brichetei față și între scaune
Buruiana posted a topic in V70/XC70 (2000-2007)
Bună ziua tutulor, Se poate face ceva pentru a avea 12 V permanent la bricheta din față și cea dintre scaune ? Drumuri bune. -
Buuuun. Tot io. Am schimbat toate radiatoarele mașinii (A/C, motor, cutie de viteze). Radiatorul A/C era crăpat. Dar tot așa face. Idei ?
-
Din istoria recenta: pe 16.11.2025 am montat noile anvelope de iarna, la 76000 km. Pirelli P Zero Winter 2, not great, not terrible. 20.02.2025, la 78354 km s-a efectuat revizia anuala la Excellence. Bonus: s-a schimbat si bateria 'mare'.
-
sil67 started following Parktronic s 80-2002
-
Cum pot regla volumul la parktronic ? Când sunt în Retur și ma apropii de un obstacol se aude foarte încet. În momentul în care pun contactul ecranul gps se deschide din bord și rămâne deschis,nu pot să-l dezactivez de pe telecomandă nici din butoanele de lângă volan. Am încercat sa-l debransez(cele doua fire ce alimentează unitatea din port bagaj ,am debranșat bateria nimic)în momentul în care pun contactul ecranul se deschide. Cam ce ar fi de făcut? Mulțumesc!
-
Cum pot regla volumul la parktronic ? Când sunt în Retur și ma apropii de un obstacol se aude foarte încet. În momentul în care pun contactul ecranul gps se deschide din bord și rămâne deschis,nu pot să-l dezactivez de pe telecomandă nici din butoanele de lângă volan. Am încercat sa-l debransez(cele doua fire ce alimentează unitatea din port bagaj ,am debranșat bateria nimic)în momentul în care pun contactul ecranul se deschide. Cam ce ar fi de făcut? Mulțumesc!
-
pedala liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Probleme la pornire "uneori"
Lupuconstantin replied to christian1993's topic in VOLVO XC60 (2008-2017)
Am avut aceasta problema si intr-o zi m-a lasat in drum. Problema a fost un pin de la mufa de alimentare a pompei de motorina din rezervor . Am rezolvat problema singur demontand rezervorul si injurand inginerii de la volvo care nu au lasat orificiu pentru a avea acces la pompa de combustibil din interiorul masinii. -
Buna ziua! Creat cablaj masa pentru bobine. Finalizat înnoirea completa a sistemului de închidere centralizată. Releu Deadlock principal și încuietoare de capac de rezervor, ambele NOS. Gasit și montat releu injectoare OE nou. Multumesc!
-
Spor la treaba! Catalytic converter and emission control, D4164T, MTX75.pdf
-
pedala liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
pedala liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Salutare, Ma poate indruma cineva, ce trebuie demontat pentru a da jos DPF-ul, pentru S40 1.6d din 2009, cel cu 109CP ? Nu gasesc nici un manual pentru modelul asta, iar cel de pe forum este vechi. Multumesc anticipat.
-
CrissIS started following filtru particule
-
CrissIS liked a post in a topic: Anulare DPF + evolutia masinii dupa 5000km
-
MMihai liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
MMihai liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
octav71 liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Presiune mare in vasul de expansiune
roadx replied to adrian mangalia's topic in VOLVO S60/S60R (2001-2009)
Salut! Imi cer scuze, dar scriu pe acest topic intrucat simptomele descrise aici sunt cumva asemanatoare cu cele ale lui Volvica al meu, un Volvo-ul V50, 2.0D, 136 CP, din 2005. Pentru ca mie mi se pare ca niciodata nu explic suficient incat sa fiu pe intelesul celorlalti, va rog sa ma scuzati daca vi se pare ca am scris prea mult (detaliat) si am supra-descris o problema posibil banala... Deci... Dupa un drum de aproape 400Km facuti la o temperatura exterioara medie de +3grd, catre final, noaptea, la intrarea in orasul de destinatie, am observat ca nu mai am caldura in habitaclu si un fuior de abur iesea de sub capota. Indicatorul temperaturii din bord, arata normal, acolo unde il stiam ca sta de 8 ani de cand am masina (sh). Am parcat undeva (mai aveam 5km pana acasa, prin oras), am ridicat capota si am descoperit ceva apa pe radiator si in partea din fata a motorului. Ma asteptam sa fie apa fiarta, dar nu: era apa rece! Fiind noapte, cu ochii pe indicatorul de temperatura de la bord, fara caldura in cabina, am facut cu succes cei 5km ramasi, fara ca motorul sa se supra-incalzeasca. A doua zi, conform indicatiilor telefonice ale mecanicului, am incercat sa pun apa cu antigel (nu mai era pic de lichid in vas!), dar cu mult efort (si distrugand busonul) am reusit sa eliberez gatul vasului de expansiune Busonul vasului de expansiune are 2 inele de etansare, unul mic, si altul mai mare, intre ele, se vede o gaura de 4mm prin care se zareste arcul supapei. La desurubare, am ramas doar cu plasticul busonului in mana, tot restul corpului, cu supapa si garnituri, a ramas in gatul vasului. Dupa lungi "lupte", am reusit sa "smulg" restul intepenit din gatul vasului de expansiune si am constatat ca inelul mare, era atat de deformat (dar intreg si neciupit) ca diametrul sau era cam de 1.2x mai mare decat cel initial! Am pus cam 1 L de apa+antigel in vas, doar ca sa constat ca tot ce-am pus se scurge pe ciment. Am dus masina la mecanic, tot cu ochii pe indicatorul de la bord, care dupa ce s-a ridicat, a ramas cuminte acolo unde trebuie, probabil la 90grd... Dupa 1 zi, mecanicul mi-a spus ca a gasit un furtun spart, un furtun cu o derivatie pe el, pornind din mijloc (vezi poza), furtun care de nou, costa 450 lei, insa nu se mai fabrica si nu-l mai gaseste de adus. A trebuit sa faca o "innadire" folosind 2 coliere si un element de plastic dintr-o alta instalatie de racire (al unei alte masini, alt model), pe care l-a intercalat dupa ce a taiat furtunul existent ca sa elimine zona sparta. Am incredere ca a facut o lucrare temeinica. Am luat masina si am incercat sa fac un drum de alti 350km, insa dupa 75km, am ramas iar fara caldura si iara un fir de abur iesea de sub capota, si iar fara lichid in vasul de expansiune, constatari facute dupa ce am tras masina intr-o parcare (eram in alt oras). Mi-am dat seama ca in conditiile date, nu pot decat sa fac cale intoarsa insa, surpriza!: de data asta acul indicatorului de temperatura a urcat rapid spre zona rosie dupa numai 5km! (mi-am dat seama ca nu ma aflam in primul caz: acum, ceva a cedat la un nivel mai jos, pentru ca motorul a ramas fara racire complet, nu ca prima data) Am ajuns acasa pe platforma. Mecanicul, a constatat de data asta ca un alt furtun a cedat. 350lei furtunul +alt antigel+manopera... Am luat masina. Insa de data asta aveam caldura doar daca mergeam cu aprox. 2000 rpm. La relanti, ioc! Acul indicatorului de temperatura, statea acolo unde trebuia sa stea. Telefon la mecanic: a sugerat ca poate a prins o bula de aer si nu e instalatia aerisita si ca, cu motorul rece, sa desurubez busonul vasului de expansiune si sa dau drumul la motor sa-l las sa mearga, pana ajunge la temperatura normala, de regim Asa am vrut sa fac! Insa, alta surpriza: cand am desfacut busonul vasului de expansiune (nivelul initial era la MAX), a inceput sa bolboroseasca puternic si efectiv, mi-a aruncat afara in jet gros, cam 1...2L de lichid, fara sa apuc sa dau drumul la motor. Dupa ce a expulzat 1..2L de lichid, nivelul a ramas la nivelul gatului vasului. Am mai "strans" din furtune, am mai "gadilat" pe ici pe colo, am mai scos ceva aer si nivelul a coborat cat sa pun busonul inapoi. Apoi, am facut o tura cu Volvica, cu ochii pe indicatorul de temperatura si iata concluziile (ca post-simptome): - baga caldura doar daca merg cu peste 1800...2000 rpm; - acul indicatorului de temperatura din bord ramane acolo unde trebuie, indiferent daca am sau nu aer cald in habitaclu; - dupa (re)parcare, am constatat ca furtunele "s-au intarit" (inainte, pe cand "le pipaiam" sa mai scot ceva aer, erau moi...); Credeti ca e vorba de garnitura de chiuloasa? E "ciupita"? Intreb, pentru ca deobicei, motorul nu prea mai are cum merge "rotund" in astfel de cazuri pe baza de garnitura de chiuloasa compromisa, insa supra-presiunea in instalatia de racire este o certitudine... Ceva baga presiune (pe undeva) in instalatia de racire, si sigur nu e pompa de apa... Ba mai mult de-atat, ramane intrebarea: ce "a pazit" busonul de la vasul de expansiune? Nu trebuia sa elibereze ce era peste acei 1.5bari scrisi in carte? Voi, ce ziceti? Lichidul antigel (atat cat mai e) nu e contaminat cu ulei... Uleiul din baie e doar negru, fara spuma... Va multumesc anticipat pentru eventualele voastre reply-uri si-mi cer scuze inca o data pentru aceasta postare lunga. Sper ca am descris suficient de bine ce i se intampla lui Volvica... Va salut cu respect! P.S.: poza e pentru cei care, Doamne fereste! au probleme cu furtunul asta: nu prea mai e de gasit de nou, iar vechi (sh) nu sti ce iei... -
roadx started following Presiune mare in vasul de expansiune
-
Salutam! Cărămida de sub consola e montata. Nu sesizez vreun avantaj cu ea, dar e acolo și dorm mai linistit noaptea. :)) Becurile de plafoniera noi imi plac mult. Luat plase originale pentru geamurile spate. Destul de rar de găsit. Au fost doar pe gri, dar bazele se pot vopsi ușor in bej/negru. Luat o oglinda pentru copil. Accesoriu original. Hoarder. :)) Luat capace noi la puntea spate. Cele originale nu mai lucesc. Luat sticker nou pentru vasul de expansiune. Cel actual a început sa se decoloreze. Testat filtrele de aer pe dyno. Pentru cine e interesat, K&N umed > Simota. Multumesc.
-
octav71 liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Salutam! Schimbat calculatorul de bord cu alta unitate NOS. La cel original butonul de reglat orele la ceas era prea in interior, făcând reglajul complicat. Schimbat led-urile de la plafoniere cu baionete Osram de 5W. Schimbat cablajul de încălzire la scaunul pasagerului fata cu unul nou. Papucii de la termostat erau înlocuiți mai demult cu o soluție aftermarket. Achizitionat un set de antifurturi originale SH. Multumesc, Bogdan
-
Buna ziua Intampin o problema la pornire cand e frig afara ( cand coboara temperatura sub 0 grade, cu cat e mai frig cu atata porneste mai greu) La bord imi arata Antiskid Rich Asistenta si Imobilizer si se aude pompa de servo, ( acesta e semnalul de stiu ca nu o sa porneasca, se aude pompa de servo, daca nu se aude porneste),Daca dau 7-10 chei, pun contacul scot cheia si reincerc de mai multe ori porneste faca sa mai fac altceva) Am patiti o data anul trecut in februarie cand a fost mai frig, si acum a reaparut problema o data cu frigul. Intre timp nu mai mai avut probleme aproape un an de zile' Am fost la un tester si imi apar erori ca CEM-DE11.CEM 6F51,CEM 6F53, cel de la service zice ca nu se alimenteaza calculatorul Pare un contact electric prost, sau un senzor, Poate ma puteti ajuta, a mai patiti cineva? Mentionez ca e un V 50 2000D
-
Salut, poti sa ma ajuti , te rog. Volvo 850 T5 2.0 155 KW, 1996. Doresc sa inlocuiesc cuzinetii de la vibrochen, In programul de OE, cuzinetii sunt pe culori. Am inteles ca aceste coduri de culori sunt trecute undeva pe blocul motor. Stii cu pot sa le identific? Multumesc
-
0
- Report
-
radumarkfg started following eroare anti skid
-
Buna ziua Intampin o problema la pornire cand e frig afara ( cand coboara temperatura sub 0 grade, cu cat e mai frig cu atata porneste mai greu) La bord imi arata Antiskid Rich Asistenta si Imobilizer si se aude pompa de servo, ( acesta e semnalul de stiu ca nu o sa porneasca, se aude pompa de servo, daca nu se aude porneste),Daca dau 7-10 chei, pun contacul scot cheia si reincerc de mai multe ori porneste faca sa mai fac altceva) Am patiti o data anul trecut in februarie cand a fost mai frig, si acum a reaparut problema o data cu frigul. Intre timp nu mai mai avut probleme aproape un an de zile' Am fost la un tester si imi apar erori ca CEM-DE11.CEM 6F51,CEM 6F53, cel de la service zice ca nu se alimenteaza calculatorul Pare un contact electric prost, sau un senzor, Poate ma puteti ajuta Mentionez ca e un V 50 2000D
-
MMihai liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Buna ziua! De curând demontat farurile și curățat oglinzile interioare. Verificat cablaj interior și uns reglajele. Cumpărat tweetere spate originale pentru bazele dedicate. Voi muta tweeterele B&O in acești suporti. Cumpărat telecomanda RC-825 pentru SC. Din păcate sunt produse doar pe culoarea gri (negru nu). Piesa NOS. Curatat portbagajul cu injecție. Etichete reflectorizante de usa deschisa primite cadou. Multumesc!
-
Sfat achizitie V50 2012 1.6d
mariusdaniel replied to florin_123's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Nu e nimic dubios. O mașină de 13 ani, cu peste 200 000 de km., e ceva normal (mă refer la preț). Mai important ar fi să afli câți proprietari a avut. Și să fie bine întreținută. Atunci te vei bucura de un Volvo încă mulți ani, dacă ai grijă de revizii, să schimbi piese la timp, etc. Acum, nimeni nu poate garanta că nu are vicii ascunse sau probleme greu de detectat la o primă vedere. -
Sunt mici sansele sa primesti, la modul apid, un raspuns aici. Iti recomand grupul de fb Volvo Club Romania. 1. Nu stiu, desi ar trebui sa faca aerisirea singura! 2. Am avut aceleasi simptome si, la al meu xc60, a fost pompa de ambreiaj. 3. Din cate stiu, volanta nu este inclusa in kitul de ambreiaj, deci daca te hotarasti sa desfaci ambreiajul, ar fi bine sa schimbi si volanta. Nu ai scris cati km are masina ta! Doar de a ma baga in seama, Craciun, e cu C mare
-
Vasile012 started following Pedala ambreiaj
-
Va salut, Am si eu probleme cu pedala de ambreiaj. Stiu ca nu este sectiuea pt modelul meu, dar am zis ca daca tot exista topicul asta, sa nu mai deschid si eu unul. De vreo 4 luni mi se blocheaza pedala de ambreiaj. La inceput pe la jumatatete, ca mai apoi sa se blocheze la fund. Prima data cand s-a blocat la fund MAXIM, motorul a pornit (cu ea la fund), l-am oprit apoi si am incercat sa-l pornesc din nou, cu pedala lasata acolo, si nu a mai pornit. Apoi mi-a zis mecanicul sa trag de ea ca isi revine la loc, si asa am si facut. Apoi am mers la mecanic, si i-am zis de pompa de ambreiaj, dupa ce am mai citit pe aici, dar el a zis ca nu crede ca este pompa, si ca ar fi kitul de ambreiaj, si ca pot sa mai circul cu ea asa, pana o reparam. Daca se mai blocheaza, sa o trag cu piciorul, sa fac 2-3 pedale, si merge in continuare. Si de atunci asa circul cu ea, doar ca in ultima perioada a inceput sa faca foarte des, in special cand folosesc marsarierul, cand opresc la stop/cedeaza trecerea, si cand stau bara la bara in trafic (cand trebuie sa stau mult cu pedala la apasata). Mentionez ca am circulat cu ea asa pentru atat de mult timp, deoarece am luat piesele pe rand, nu am dispus la momentul respectiv de tot banii (aprox 6000ron fara manopera) pt ca mecanicul suspecta si volanta, pt ca aveam un zdruncinat la oprire cu, care m-am pricopsit dupa o curatare de admisie si un injector mort, si vreo 15 incercari de pornire esuate datorita respectivului injector. Problema rezolvata inainte de craciun de catre mine (din prostie) cu o tubulara de 10, scotand borna de la baterie pt 10min, am scapat de zdruncinatul de la oprire (clapeta de acceleratie trebuia recalibrata dupa curatare, iar in momentul cand am scos borna, s-au pierdut valorile invatate, si s-a recalibrat automat) si am ramas cu o investitie de 2500lei intr-o volanta. Mentionez ca s-a incercat recalibrarea cu vida + dice, dar nu exista optiunea de readaptare/resetare/recalibrare clapeta de acceleratie. Si la toti la care am fost, au dat acelasi verdict, volanta. Acum toate detaliile fiind pe masa, sa revenim la pedala... Mentionez ca acum pedala se duce la fund doar sub greutatea piciorului, fara sa apas pe ea (atasez filmulet), iar scurgeri nu am nici in zona ambreiajului, nici in zona pedalei, si nici lichidul din vas nu a scazut, este la acelasi nivel. Acum ca am toate piesele (mai putin pompa de ambreiaj) am vorbit cu mecanicul sa ma programeze pt reparatie. Dar inainte de asta as vrea sa va intreb, poate pt linistea mea (nu as vrea sa umblu la cutia de viteze inutil), ce ar putea fi? 1. De aerisit instalatia 2. Pompa de ambreiaj sau 3. Kitul de ambreiaj (asa cum a zis mecanicul). Daca este kitul de ambreiaj, mai are rost sa schimb si volanta? (kitul de ambreiaj cu tot cu rulment si volanta sunt pe LUK). Masina in cauza: V40, 2015, VEA, 2.0, D4 (D4204T14), 190CP PS: ar putea fi arcul de la pedala (31489496)? Multumesc anticipat!
-
Sa trăiți! Cumpărat garnitura dintre capota și trager, clipsuri noi am avut. Cumparat doua semnale avertizare usa deschisa. Cumparat un kit CCI de la Simota. OG people de pe forum il vor recunoaște. Va fi testat ca flow vs K&N-ul actual din airbox-ul stock. Teribil de curios ce știe sa facă cu o turbina mare. Schimbat uleiul servo. De data asta am mers pe DEX VI full sintetic, aditivat suplimentar cu liqui moly pentru cutii automate. Multumesc.
-
Mulțumesc pentru răspuns. Este mai complicat decât credeam, nu atît financiar, cît logistic. Mai bine lipsa. Nu a murit nimeni inca din înghețul mâinilor pe volan.
- Load more activity