All Activity

This stream auto-updates   

  1. Last week
  2. Povestea lui Blueberry

    Salutam! Schimbat calculatorul de bord cu alta unitate NOS. La cel original butonul de reglat orele la ceas era prea in interior, făcând reglajul complicat. Schimbat led-urile de la plafoniere cu baionete Osram de 5W.  Schimbat cablajul de încălzire la scaunul pasagerului fata cu unul nou. Papucii de la termostat erau înlocuiți mai demult cu o soluție aftermarket. Achizitionat un set de antifurturi originale SH. Multumesc, Bogdan  
  3. Buna ziua Intampin o problema la pornire cand e frig afara ( cand coboara temperatura sub 0 grade, cu cat e mai frig cu atata porneste mai greu) La bord imi arata Antiskid Rich Asistenta si Imobilizer si se aude pompa de servo, ( acesta e semnalul de stiu ca nu o sa porneasca, se aude pompa de servo, daca nu se aude porneste),Daca dau 7-10 chei, pun contacul scot cheia si reincerc de mai multe ori porneste faca sa mai fac altceva) Am patiti o data anul trecut in februarie cand a fost mai frig, si acum a reaparut problema o data cu frigul. Intre timp nu mai mai avut probleme aproape un an de zile' Am fost la un tester si imi apar erori ca CEM-DE11.CEM 6F51,CEM 6F53, cel de la service  zice ca nu se alimenteaza calculatorul Pare un contact electric prost, sau un senzor, Poate ma puteti ajuta, a mai patiti cineva?  Mentionez ca e un V 50 2000D
  4. Salut, poti sa ma ajuti , te rog. Volvo 850 T5 2.0 155 KW, 1996. Doresc sa inlocuiesc cuzinetii de la vibrochen, In programul de OE, cuzinetii sunt pe culori. Am inteles ca aceste coduri de culori sunt trecute undeva pe blocul motor. Stii cu pot sa le identific? Multumesc

  5. Salut, poti sa ma ajuti , te rog. Volvo 850 T5 2.0 155 KW, 1996. Doresc sa inlocuiesc cuzinetii de la vibrochen, In programul de OE, cuzinetii sunt pe culori. Am inteles ca aceste coduri de culori sunt trecute undeva pe blocul motor. Stii cu pot sa le identific? Multumesc

  6. Salut, poti sa ma ajuti , te rog. Volvo 850 T5 2.0 155 KW, 1996. Doresc sa inlocuiesc cuzinetii de la vibrochen, In programul de OE, cuzinetii sunt pe culori. Am inteles ca aceste coduri de culori sunt trecute undeva pe blocul motor. Stii cu pot sa le identific? Multumesc

  7. eroare anti skid

    Buna ziua Intampin o problema la pornire cand e frig afara ( cand coboara temperatura sub 0 grade, cu cat e mai frig cu atata porneste mai greu) La bord imi arata Antiskid Rich Asistenta si Imobilizer si se aude pompa de servo, ( acesta e semnalul de stiu ca nu o sa porneasca, se aude pompa de servo, daca nu se aude porneste),Daca dau 7-10 chei, pun contacul scot cheia si reincerc de mai multe ori porneste faca sa mai fac altceva) Am patiti o data anul trecut in februarie cand a fost mai frig, si acum a reaparut problema o data cu frigul. Intre timp nu mai mai avut probleme aproape un an de zile' Am fost la un tester si imi apar erori ca CEM-DE11.CEM 6F51,CEM 6F53, cel de la service  zice ca nu se alimenteaza calculatorul Pare un contact electric prost, sau un senzor, Poate ma puteti ajuta  Mentionez ca e un V 50 2000D    
  8. Buna ziua, Vind tableta de 9 inci împreună cu tot cablajul aferent și rama adaptoare pentru XC60. A fost montat pe mașina proprie, an 2017. Am demontat tot sistemul intrucit efectiv nu mi-a plăcut cum "ieșea" din bord- inițial l-am montat in 2022 la insistențele sotieiiar în 2023 a fost demontat. Are mirror link, se poate accesa YT, Waze, Google Maps, se leagă la internet cu orice modem de internet portabil. Se accesează absolut toate funcțiile originale ale mașinii, inclusiv senzori de presiune roti. Exista și o lista cu toți cei care asigura montajul in mai toate orașele țării. Pentru mai multe detalii puteți suna la 0748219103.pretul original a fost de 1800 de lei, nu este pe olx.multumesc
  9. Earlier
  10. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! De curând demontat farurile și curățat oglinzile interioare. Verificat cablaj interior și uns reglajele. Cumpărat tweetere spate originale pentru bazele dedicate. Voi muta tweeterele B&O in acești suporti. Cumpărat telecomanda RC-825 pentru SC. Din păcate sunt produse doar pe culoarea gri (negru nu). Piesa NOS.  Curatat portbagajul cu injecție. Etichete reflectorizante de usa deschisa primite cadou.    Multumesc!
  11. Sfat achizitie V50 2012 1.6d

    Nu e nimic dubios. O mașină de 13 ani, cu peste 200 000 de km., e ceva normal (mă refer la preț). Mai important ar fi să afli câți proprietari a avut. Și să fie bine întreținută. Atunci te vei bucura de un Volvo încă mulți ani, dacă ai grijă de revizii, să schimbi piese la timp, etc. Acum, nimeni nu poate garanta că nu are vicii ascunse sau probleme greu de detectat la o primă vedere.
  12. Pedala ambreiaj

    Sunt mici sansele sa primesti, la modul apid, un raspuns aici. Iti recomand grupul de fb Volvo Club Romania. 1. Nu stiu, desi ar trebui sa faca aerisirea singura! 2. Am avut aceleasi simptome si, la al meu xc60, a fost pompa de ambreiaj. 3. Din cate stiu, volanta nu este inclusa in kitul de ambreiaj, deci daca te hotarasti sa desfaci ambreiajul, ar fi bine sa schimbi si volanta. Nu ai scris cati km are masina ta! Doar de a ma baga in seama, Craciun, e cu C mare
  13. Pedala ambreiaj

    Va salut, Am si eu probleme cu pedala de ambreiaj. Stiu ca nu este sectiuea pt modelul meu, dar am zis ca daca tot exista topicul asta, sa nu mai deschid si eu unul. De vreo 4 luni mi se blocheaza pedala de ambreiaj. La inceput pe la jumatatete, ca mai apoi sa se blocheze la fund. Prima data cand s-a blocat la fund MAXIM, motorul a pornit (cu ea la fund), l-am oprit apoi si am incercat sa-l pornesc din nou, cu pedala lasata acolo, si nu a mai pornit. Apoi mi-a zis mecanicul sa trag de ea ca isi revine la loc, si asa am si facut. Apoi am mers la mecanic, si i-am zis de pompa de ambreiaj, dupa ce am mai citit pe aici, dar el a zis ca nu crede ca este pompa, si ca ar fi kitul de ambreiaj, si ca pot sa mai circul cu ea asa, pana o reparam. Daca se mai blocheaza, sa o trag cu piciorul, sa fac 2-3 pedale, si merge in continuare. Si de atunci asa circul cu ea, doar ca in ultima perioada a inceput sa faca foarte des, in special cand folosesc marsarierul, cand opresc la stop/cedeaza trecerea, si cand stau bara la bara in trafic (cand trebuie sa stau mult cu pedala la apasata). Mentionez ca am circulat cu ea asa pentru atat de mult timp, deoarece am luat piesele pe rand, nu am dispus la momentul respectiv de tot banii (aprox 6000ron fara manopera) pt ca mecanicul suspecta si volanta, pt ca aveam un zdruncinat la oprire cu, care m-am pricopsit dupa o curatare de admisie si un injector mort, si vreo 15 incercari de pornire esuate datorita respectivului injector. Problema rezolvata inainte de craciun de catre mine (din prostie) cu o tubulara de 10, scotand borna de la baterie pt 10min, am scapat de zdruncinatul de la oprire (clapeta de acceleratie trebuia recalibrata dupa curatare, iar in momentul cand am scos borna, s-au pierdut valorile invatate, si s-a recalibrat automat) si am ramas cu o investitie de 2500lei intr-o volanta. Mentionez ca s-a incercat recalibrarea cu vida + dice, dar nu exista optiunea de readaptare/resetare/recalibrare clapeta de acceleratie. Si la toti la care am fost, au dat acelasi verdict, volanta. Acum toate detaliile fiind pe masa, sa revenim la pedala... Mentionez ca acum pedala se duce la fund doar sub greutatea piciorului, fara sa apas pe ea (atasez filmulet), iar scurgeri nu am nici in zona ambreiajului, nici in zona pedalei, si nici lichidul din vas nu a scazut, este la acelasi nivel. Acum ca am toate piesele (mai putin pompa de ambreiaj) am vorbit cu mecanicul sa ma programeze pt reparatie. Dar inainte de asta as vrea sa va intreb, poate pt linistea mea (nu as vrea sa umblu la cutia de viteze inutil), ce ar putea fi? 1. De aerisit instalatia 2. Pompa de ambreiaj sau 3. Kitul de ambreiaj (asa cum a zis mecanicul). Daca este kitul de ambreiaj, mai are rost sa schimb si volanta? (kitul de ambreiaj cu tot cu rulment si volanta sunt pe LUK).   Masina in cauza: V40, 2015, VEA, 2.0, D4 (D4204T14), 190CP PS: ar putea fi arcul de la pedala (31489496)?   Multumesc anticipat!    
  14. Povestea lui Blueberry

    Sa trăiți! Cumpărat garnitura dintre capota și trager, clipsuri noi am avut. Cumparat doua semnale avertizare usa deschisa. Cumparat un kit CCI de la Simota. OG people de pe forum il vor recunoaște. Va fi testat ca flow vs K&N-ul actual din airbox-ul stock. Teribil de curios ce știe sa facă cu o turbina mare. Schimbat uleiul servo. De data asta am mers pe DEX VI full sintetic, aditivat suplimentar cu liqui moly pentru cutii automate. Multumesc.
  15. upgrade volan

    Mulțumesc pentru răspuns. Este mai complicat decât credeam, nu atît financiar, cît logistic.  Mai bine lipsa. Nu a murit nimeni inca din înghețul mâinilor pe volan.  
  16. upgrade volan

    Salut,pe langa volan mai ai nevoie si de alte piese SAS,SWM,...etc... + activare optiune.Nimic imposibil....!Daca ai timp si ceva banuti,poti face singur pentru activare sunt mai multe variante....Uite aici un link,care te poate ajuta....https://www.drive2.ru/l/564629458506481694/
  17. Buna! Doresc sa imi schimb autoturismul si am gasit la un parc auto un Volvo V50, 1.6d, 110 cp din 2012. Masina pare super, piele full, navigatie chiar, comenzi volan, trapa..masina pare sa nu aiba un gram de rugina.. culoare superba, spre portocaliu asa, DRIVe cu diverse functii..keyless go/entry. (Masina de la parc auto apropo) Amu vine chestia..are 220.000km..am verificat pe car vertical..pare ok..dubios dar ok..pretul este de 4650 euro..e ceva suspect? E prea putin ? Prea mult? Anul e bun..km sunt buni..car vertical imi da raport frumos si bun..sa o iau ? E ceva la mijloc oare? Trimis de pe al meu SM-S928B folosind Tapatalk
  18. Povestea lui Blueberry

    Trăiți! Schimbat garnitura de la grila fata. Cumparat presuri textile noi. Cele de la Sorin pleacă la un amic. Scos și îmbrăcat in vaselină șuruburile mari de la bara spate. Scos și îmbrăcat in vaselină ceramica șuruburile de la scuturile termice de peste turbina si de la galeria de evacuare. Cumparat un set de stergatoare de far. Updatat pachetul “de urgenta” pe care îl port in portbagaj. Dus mașina la detailing exterior si interior. Silica de pisici in doua șosete vechi (spalate ), puse sub scaune. Ajuta iarna sa nu se aburească geamurile. Multumesc!  
  19. upgrade volan

    Buna dimineața și Crăciun fericit tuturor. Unul din cei șapte pitici (ai mei) s-a trezit punând întrebări, zgândărit fiind de Alba că Zăpada (căreia îi înghețată mânuțele pe volan, ea fiind obișnuită cu volanul încălzit din caleașca ei). Piticul întreabă dacă s-ar putea upgrada volanul, acesta fiind fara încălzire în sensul în care s-ar putea monta un volan cu încălzire. Mașina are scaune încălzite si parbriz cu încălzire electrică. Anul de fabricație este 2017, motor 2.4L, Summum. Aș cumpăra un volan cu încălzire de la dezmembrări și as incerca dar nu știu cum s-ar putea face, poate să se activeze în același timp cu degivrarea electrica a parbrizului Mulțumesc pentru răspunsuri și tuturor piticul activ va ureaza un an nou fericit și multă sănătate.
  20. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Inlocuit yala de la hayon cu una ft tânăra. Cea de pe masina începuse sa aibe nevoie de pumni sa functioneze cu centralul. Achizitionat damperul anti vibrații de sub consola centrala, prezenta doar la automate. (Aveți nevoie și de buzunarul de sub cotiera de automata, ca altfel nu incape). Primit capacelele mici pentru lateralele de bord. Achizitionat autocolant Volvo, identic cu lemnul din bord. Nu cred ca fac ceva cu el, dar este interesant. Comandat capacul OE care acoperă borna (+). Este livrabil din nou. Mirositori noi Locherber. Sarbatori fericite tuturor și mulțumesc pentru mesaje! Va imbratisez! Bogdan
  21. Povestea lui Blueberry

    Salutam! Ultimele noutăți. Infoliat farurile cu PPF. Montat stema TWR. Pus PPF și pe ea. Montat panoul de park heater. Dureros sa gauresti trim-ul de lemn, dar băieții de la Volvo au fost drăguți in anii 90 și au lăsat semne unde sa gauresti, deci nu a fost nevoie de măsurători. Butoanele sunt doar de test fit. In locul lor vor fi doua butoane eco/sport de cutie automata, care vor controla injecția de metanol și stropitoarele de intercooler. Eco=Off, Sport=On. Comandat alt panou principal de iluminat interior. Am vrut tot ca cel vechi, cu butoane iluminate negre, de C70. Rar și scump… La cel vechi s-a rupt unul din piciorusele butonului central și nu mai aveam lumina când deschideam usa decât dacă tineam de el. Cumparat nuca originala neagră, NOS. Cu cea bej arată bine, dar parca nu e de acolo.
  22. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Perioada de meșterit. Cablaj pentru boxe aftermarket de 10 cm in bord. Cablaj încălzire bancheta spate, după schema OE. Pana acum electrica era facuta după o schema personală, cu relee individuale sub consola. Acum, soluția este identica cu cea de fabrica. Comandat releu 214, original alb.  Cablaj custom pentru adaptare plug&play a amplificatorului de C70 sub scaunul pasagerului. Alimentarea direct de pe baterie, cu capsula cu siguranța de 40A.  Cablaj amplificator C70, cu interceptare mufe boxe 850. Cumparat adaptor RCA-DIN pentru a putea folosi amplificatorul și cu headunit-uri aftermarket. Multe mulțumiri lui Cristi Scutaru pentru toată munca depusă și nivelul de atenție la detalii! A comandat și folosit cabluri in culorile originale din diagramele Volvo.    Curatat și schimbat condensatorii in panoul de park heater. Urmează integrarea acestuia in consola centrala. Multumesc.
  23. Povestea lui Blueberry

    Salutari tuturor! Am cam sărit calu’… Găsit pistoale noi pentru centurile fata. Gasit manete stergatoare și semnalizare NOS, pentru combi. Dupa o cearta, înjurături și negocieri care au ținut câteva luni, un neamț mi-a cedat cele 4 amortizoare pentru reglajul scaunelor fata. Noi, nefolosite, la pachet cu sigurantele de montaj.  Vine din Suedia nuca schimbător in varianta bej (nu mai știu dacă am scris pana acuma de ea). Cablajul pentru montarea amplificatorului este in stadiul de “coacere”. Au ajuns mufele, pinii și cablurile in culori conform schemelor de fabrica. Am găsit ultima piesa lipsa din bord, capacelul capacului din dreapta. :)) (Sanatate la Sorin!) Am găsit yala cu Deadlock noua pentru șofer. Absolut nesperat. Ma aștept sa se închidă/deschidă usa la șofer fără uzuri, exact ca celelalte 3. Gasit stema grila fata. Intra la colectie. Luat încă o stema TWR, sa fie de rezerva.    Al vostru sărit de pe fix, Bogdan
  24. Povestea lui Blueberry

    Salutari! Dupa schimbatul de piele al scaunelor fata de acum ceva timp, a ajuns rândul sezuturilor spate, toate trimise de Sorin din Suedia. Aspirat tot cu injecție, tratat pielea, tratat materialul cu soluție dedicată hidrofobă. Interiorul e gata, ca nou. Schimbat și plasticele din colțul spatarelor spate, cu varianta updatata pe care scrie “unlocked”. Completat cu nituri OE, care sunt teribil de greu de găsit. Comandat panou dedicat cu timer, pentru încălzirea de parcare. Nu voi folosi genul ala de încălzitor, ca am montat pe bloc cel care se bagă in priza, dar am nevoie de sloturile suplimentare de butoane, si noaptea arată bine. Panoul de comanda îl voi muta pe piesa mea, cu lemn. Trecut la presurile de iarna.  Tinut bateria pe redresor, pentru mentenanța chimica. Multumesc!  
  25. Povestea lui Blueberry

    Revenit. Efectuat revizia. Ulei Mobil 1 - 5W50, Metabond, filtru ulei OE. Achizitionat amplificator original NOS, de C70. Suntem in lucru cu cablajul, sa fie plug&play. Verificari pe sub ea. Cumparat tampoane noi pentru spate, dar nu am avut nervi sa le pun. Probabil spre vara. Schimbat filtrele de la spalatoarele de parbriz și luneta.
  26. reparare v50

    Pe fiecare reper ai cod Volvo din 8 cifre Ti-ar trebui VIDA software cu tot cu Dice sa intelegi mai mult.Codul de motor este D4162T si nu altfel, cu o singura axa cu came Referitor la releu ,masori unde duce ipoteticul fir 5 al cablajului din conectorul spart,  si  daca vei  constata ca este masa, (nu stiu culoarea  fix ) este 5 . Daca duce la sigurante  atunci va fi plus(firul poate avea si  rosu  fiind bicolor) si asa ai identificat firele.    Restul de piese se iau dupa  site-uri sh. si nu ai ce masuratori sau dimensiuni sa iei  si pur si simplu gasesti reperele necesare intacte dupa masini vazute  Armatura fata(traversa), trager (suport radiatoare),suporti platic faruri, bara fata,deflector aer radiatoare,scut  si semiscut,arcada  sub bara fata etc Daca ai spalatoare faruri alta poveste si chin Astfel vei avea componente perfecte ,etalon, dupa care sa aliniezi lonjeroanele si sa iti repari masina.Munca destula  Ce vad din poze par cam" plecate" bine lonjeroanele    Totusi fiind dauna totala  ,sfatul meu este  sa o vinzi piese  si cu ce m ai primesti de la asigurator (un 2200E tot sa fie) cumperi altceva.. Este model vechi si.. mai ales diesel insa daca nu ai incotro ,mobilizeaza-te cu scule .. Numai bine si am incheiat povestea..
  27. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Erata la postarea anterioară: Renunțat la protectiile de far, ca erau de non-facelift. Verificat, curatat și integrat cablajul de remorcare interior, in spatele masinii. Din cei patru papucei, firele galbene merg in corpurile superioare pentru semnalizare, celelalte doua, negru și albastru, le montati ca in poza, in stopul de jos, partea stanga. Firul suplimentar de masa se montează sub stopurile din dreapta, cu șurub.  Facut putin curat prin portbagaj. Schimbat dopurile de cauciuc din portbagaj, verificat sa nu fie surprize pe sub ele si bagat aproximativ 1 litru de ulei in caroserie. Side by side releele de stopuri disponibile la 850. Negru (sau alb) fără stopul 3 de frâna, albastru cu stopul 3 de frâna. Ar mai fi o varianta pentru stop 3 frâna cu led. Comandat de asemenea releu original nou de accesorii, pentru cablaj. ~36€. Separa modulul stopurilor de remorca, astfel încât sa nu fie afectată funcția de identificare bec ars. Efectuat ITP-ul vineri. Comandat kit schimb ulei motor. Update la filtrul de habitaclu Frecious Plus: oprește o parte importantă din mirosurile neplăcute de esapament, dar minuni nu poate sa facă. :))  
  28. Load more activity