stream_title_7

Showing all content. Edit this stream

  1. Last week
  2. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Inlocuit yala de la hayon cu una ft tânăra. Cea de pe masina începuse sa aibe nevoie de pumni sa functioneze cu centralul. Achizitionat damperul anti vibrații de sub consola centrala, prezenta doar la automate. (Aveți nevoie și de buzunarul de sub cotiera de automata, ca altfel nu incape). Primit capacelele mici pentru lateralele de bord. Achizitionat autocolant Volvo, identic cu lemnul din bord. Nu cred ca fac ceva cu el, dar este interesant. Comandat capacul OE care acoperă borna (+). Este livrabil din nou. Mirositori noi Locherber. Sarbatori fericite tuturor și mulțumesc pentru mesaje! Va imbratisez! Bogdan
  3. Earlier
  4. Povestea lui Blueberry

    Salutam! Ultimele noutăți. Infoliat farurile cu PPF. Montat stema TWR. Pus PPF și pe ea. Montat panoul de park heater. Dureros sa gauresti trim-ul de lemn, dar băieții de la Volvo au fost drăguți in anii 90 și au lăsat semne unde sa gauresti, deci nu a fost nevoie de măsurători. Butoanele sunt doar de test fit. In locul lor vor fi doua butoane eco/sport de cutie automata, care vor controla injecția de metanol și stropitoarele de intercooler. Eco=Off, Sport=On. Comandat alt panou principal de iluminat interior. Am vrut tot ca cel vechi, cu butoane iluminate negre, de C70. Rar și scump… La cel vechi s-a rupt unul din piciorusele butonului central și nu mai aveam lumina când deschideam usa decât dacă tineam de el. Cumparat nuca originala neagră, NOS. Cu cea bej arată bine, dar parca nu e de acolo.
  5. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Perioada de meșterit. Cablaj pentru boxe aftermarket de 10 cm in bord. Cablaj încălzire bancheta spate, după schema OE. Pana acum electrica era facuta după o schema personală, cu relee individuale sub consola. Acum, soluția este identica cu cea de fabrica. Comandat releu 214, original alb.  Cablaj custom pentru adaptare plug&play a amplificatorului de C70 sub scaunul pasagerului. Alimentarea direct de pe baterie, cu capsula cu siguranța de 40A.  Cablaj amplificator C70, cu interceptare mufe boxe 850. Cumparat adaptor RCA-DIN pentru a putea folosi amplificatorul și cu headunit-uri aftermarket. Multe mulțumiri lui Cristi Scutaru pentru toată munca depusă și nivelul de atenție la detalii! A comandat și folosit cabluri in culorile originale din diagramele Volvo.    Curatat și schimbat condensatorii in panoul de park heater. Urmează integrarea acestuia in consola centrala. Multumesc.
  6. Povestea lui Blueberry

    Salutari tuturor! Am cam sărit calu’… Găsit pistoale noi pentru centurile fata. Gasit manete stergatoare și semnalizare NOS, pentru combi. Dupa o cearta, înjurături și negocieri care au ținut câteva luni, un neamț mi-a cedat cele 4 amortizoare pentru reglajul scaunelor fata. Noi, nefolosite, la pachet cu sigurantele de montaj.  Vine din Suedia nuca schimbător in varianta bej (nu mai știu dacă am scris pana acuma de ea). Cablajul pentru montarea amplificatorului este in stadiul de “coacere”. Au ajuns mufele, pinii și cablurile in culori conform schemelor de fabrica. Am găsit ultima piesa lipsa din bord, capacelul capacului din dreapta. :)) (Sanatate la Sorin!) Am găsit yala cu Deadlock noua pentru șofer. Absolut nesperat. Ma aștept sa se închidă/deschidă usa la șofer fără uzuri, exact ca celelalte 3. Gasit stema grila fata. Intra la colectie. Luat încă o stema TWR, sa fie de rezerva.    Al vostru sărit de pe fix, Bogdan
  7. Povestea lui Blueberry

    Salutari! Dupa schimbatul de piele al scaunelor fata de acum ceva timp, a ajuns rândul sezuturilor spate, toate trimise de Sorin din Suedia. Aspirat tot cu injecție, tratat pielea, tratat materialul cu soluție dedicată hidrofobă. Interiorul e gata, ca nou. Schimbat și plasticele din colțul spatarelor spate, cu varianta updatata pe care scrie “unlocked”. Completat cu nituri OE, care sunt teribil de greu de găsit. Comandat panou dedicat cu timer, pentru încălzirea de parcare. Nu voi folosi genul ala de încălzitor, ca am montat pe bloc cel care se bagă in priza, dar am nevoie de sloturile suplimentare de butoane, si noaptea arată bine. Panoul de comanda îl voi muta pe piesa mea, cu lemn. Trecut la presurile de iarna.  Tinut bateria pe redresor, pentru mentenanța chimica. Multumesc!  
  8. Povestea lui Blueberry

    Revenit. Efectuat revizia. Ulei Mobil 1 - 5W50, Metabond, filtru ulei OE. Achizitionat amplificator original NOS, de C70. Suntem in lucru cu cablajul, sa fie plug&play. Verificari pe sub ea. Cumparat tampoane noi pentru spate, dar nu am avut nervi sa le pun. Probabil spre vara. Schimbat filtrele de la spalatoarele de parbriz și luneta.
  9. reparare v50

    Pe fiecare reper ai cod Volvo din 8 cifre Ti-ar trebui VIDA software cu tot cu Dice sa intelegi mai mult.Codul de motor este D4162T si nu altfel, cu o singura axa cu came Referitor la releu ,masori unde duce ipoteticul fir 5 al cablajului din conectorul spart,  si  daca vei  constata ca este masa, (nu stiu culoarea  fix ) este 5 . Daca duce la sigurante  atunci va fi plus(firul poate avea si  rosu  fiind bicolor) si asa ai identificat firele.    Restul de piese se iau dupa  site-uri sh. si nu ai ce masuratori sau dimensiuni sa iei  si pur si simplu gasesti reperele necesare intacte dupa masini vazute  Armatura fata(traversa), trager (suport radiatoare),suporti platic faruri, bara fata,deflector aer radiatoare,scut  si semiscut,arcada  sub bara fata etc Daca ai spalatoare faruri alta poveste si chin Astfel vei avea componente perfecte ,etalon, dupa care sa aliniezi lonjeroanele si sa iti repari masina.Munca destula  Ce vad din poze par cam" plecate" bine lonjeroanele    Totusi fiind dauna totala  ,sfatul meu este  sa o vinzi piese  si cu ce m ai primesti de la asigurator (un 2200E tot sa fie) cumperi altceva.. Este model vechi si.. mai ales diesel insa daca nu ai incotro ,mobilizeaza-te cu scule .. Numai bine si am incheiat povestea..
  10. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Erata la postarea anterioară: Renunțat la protectiile de far, ca erau de non-facelift. Verificat, curatat și integrat cablajul de remorcare interior, in spatele masinii. Din cei patru papucei, firele galbene merg in corpurile superioare pentru semnalizare, celelalte doua, negru și albastru, le montati ca in poza, in stopul de jos, partea stanga. Firul suplimentar de masa se montează sub stopurile din dreapta, cu șurub.  Facut putin curat prin portbagaj. Schimbat dopurile de cauciuc din portbagaj, verificat sa nu fie surprize pe sub ele si bagat aproximativ 1 litru de ulei in caroserie. Side by side releele de stopuri disponibile la 850. Negru (sau alb) fără stopul 3 de frâna, albastru cu stopul 3 de frâna. Ar mai fi o varianta pentru stop 3 frâna cu led. Comandat de asemenea releu original nou de accesorii, pentru cablaj. ~36€. Separa modulul stopurilor de remorca, astfel încât sa nu fie afectată funcția de identificare bec ars. Efectuat ITP-ul vineri. Comandat kit schimb ulei motor. Update la filtrul de habitaclu Frecious Plus: oprește o parte importantă din mirosurile neplăcute de esapament, dar minuni nu poate sa facă. :))  
  11. reparare v50

    in urma unui accident nefericit incerc singur sa imi repar masina , as vrea sa stiu cateva detalii constructive de la cei care ma pot ajuta cu dimensiuni ,  coduri piese poze daca se poate , etc. desi nu am fost vinovat de producerea accidentului asiguratorul a dat dauna totala iar eu nu am putut sa repar masina intr-un service , motivul a fost ca nu le ajung banii sa imi repare masina, deh e volvo si ” e scumpe pesele ”  WhatsApp Video 2024-10-26 at 11.32.15.mp4
  12. Intrerupere/bâlbâială la relanty

    buna ziua , am rugamintea la tine , daca ai vreo schema cu conexiunile / semnificatiile fiecarui pin de pe releu , 4 este + si 5- ? acum am vazut mesajul ai PM , mersi
  13. Trebuie sa revin cu precizari pentru ca pana la urma baietii de la service si-au facut treaba bine dar mai important este ca nu s-au lasat pana nu au descoperit adevarata problema care nu era nicidecum numai garnitura de la galerie. Conducta EGR era fisurata/desprinsa la unul dintre capete, chiar la imbinarea cu flansa de prindere in partea dinspre galerie. Vineri dupa amiaza, greu de gasit piesa, noroc ca stiau un sudor priceput care a reusit sa repare fisura. Probabil ca posesorul anterior, cel din Olanda, a facut o reparatie unde mecanicul a lovit aceasta conducta (se vad urme) si pana la urma aceasta a cedat. Din pacate nu am facut poze decat dupa ce conducta a fost reparata.   
  14. Salut din nou, Revin cu cu precizari despre problema cu gazele din habitaclu. Problema era intr-adevar de la garnitura de la galerie si mai mult decat atat probabil ca a mai fost schimbata pentru ca nu pot sa cred ca din fabrica unul din suruburile de prindere era foarte putin strans. Se vede si in poza ca gazele au iesit numai intr-o singura parte. Nu stiu daca ar fi functionat daca ar fi fost strans doar acel surub si oricum, restul erau deja desfacute asa ca am mers mai departe. Din pacate insa la demontare unul dintre suruburile care fixeaza senzorul de gaze s-a stricat si mecanicul a profitat de ocazie ca sa rezolve si alte masini dupa ce eu am plecat acasa dupa 3 ore in care am fost acolo. Ca sa nu mai vorbim ca in devizul prezentat inainte de reparatie erau cateva garnituri care nu aveau nicio legatura cu reparatia in sine. Se dovedeste inca o data ca nu trebuie sa ne luam dupa review-urile de pe net (toate de 5 stele), lumea este plina de neseriosi. Iar la Volvo mie mi s-a parut exorbitant costul de la manopera. Dar avand in vedere ca nu am primit nicio recomandare, am ales varianta care am crezut ca o sa ma ajute sa rezolv problema.
  15. Va salut! XC 60 din 2012,nu se inchide haionul, mai exact, broasca de pe haion nu se cupleaza, atinge suportul si se ridica 20 cm ca si cum o respinge ceva! Nu-mi functioneaza nici luminile spate cand e deschis portbagajul, multumesc anticipat pentru ajutor.
  16. Povestea lui Blueberry

    Sa trăiți! Găsit niște unicorni. -protecții faruri  -încălzitor de bloc original 500w Cumparat cablaj original (interior) pentru cui de remorcare. Mereu eram curios cum se leagă elegant. Pentru stopuri și poziții, cablajul interceptează comanda de la releul de stopuri din portbagaj (negru standard sau albastru dacă ai și stopul 3 de frâna). Pentru semnalizare, lumini mers inapoi și ceata, sunt papuci care se cuplează direct pe plăcile becurilor, in locașurile lor speciale. Schimbat stergatoarele. Am mers tot pe Denso. Cumpărat kit-urile de reconstrucție pentru etrierii spate de XC90 ce urmează sa ii pun. Sters praful pe la motor. Tratat plasticaraiele exterioare și pregătit pentru sezonul rece.
  17. Vvolvo multumesc pentru raspuns si pentru urari, Am fost ieri la un service aici in Sibiu pentru o eventuala constatare si parerea lor este ca mirosul ar putea veni de undeva din zona filtrului de particule si a turbinei. Mirosul pe care il simt nu pot sa spun ca este usturator pentru ochi dar intr-adevar este un pic intepator. Eu nu am putut vedea ce a putut vedea specialistul dar certa este ca la intoarcere acasa, vreo 12 km, nu a mai mirosit deloc nici in mers nici la opririle din trafic. Chederele tocmai ce le-am tratat cu o substanta anti inghet si nu am simtit nici macar la viteze mari ca ar intra aer pe undeva. Oricum, asa cum am scris in prima postare, luni sunt programat la Aliat Volvo Targu Mures pentru o actiune/rechemare la filtrul de particule si o sa ii rog si pe cei de acolo sa isi dea cu parerea. Later edit:  Am fost la Targu Mures la Volvo si mi s-a spus ca mirosul vine de la garnitura de la galeria de evacuare care trebuie schimbata. Se va intampla saptamana viitoare si sper sincer sa se rezolve pentru ca problema s-a acutizat in sensul ca dupa 2 secunde de la pornirea motorului mirosul de gaze intra in habitaclu.  Ca o solutie provizorie am observat ca daca inainte de oprirea motorului apas butonul de recirculare, a doua zi cand pornesc motorul recircularea este inca activata iar in mers din fericire nu prea se simte nimic.
  18. Vvolvo multumesc pentru raspuns si pentru urari, Am fost ieri la un service aici in Sibiu pentru o eventuala constatare si parerea lor este ca mirosul ar putea veni de undeva din zona filtrului de particule si a turbinei. Mirosul pe care il simt nu pot sa spun ca este usturator pentru ochi dar intr-adevar este un pic intepator. Eu nu am putut vedea ce a putut vedea specialistul dar certa este ca la intoarcere acasa, vreo 12 km, nu a mai mirosit deloc nici in mers nici la opririle din trafic. Chederele tocmai ce le-am tratat cu o substanta anti inghet si nu am simtit nici macar la viteze mari ca ar intra aer pe undeva. Oricum, asa cum am scris in prima postare, luni sunt programat la Aliat Volvo Targu Mures pentru o actiune/rechemare la filtrul de particule si o sa ii rog si pe cei de acolo sa isi dea cu parerea.
  19. Geamuri inchise ,motor pornit ,stationare auto si ai miros de gaze ,sa inteleg! Mirosul daca este un pic intepator  ,usturator foarte putin la ochi este din cauza DPF-ului cind este activat.Este normal.  In ce priveste etanseitate habitaclului verifica  chederele (arata-le un pic niste silicon)  ,igienizeaza tot sistemul de climatizare  la modul gospodaresc ,dedicat cu solutii puternice adecvate.O fi stat un pic pe dreapta  inainte de revizia din august de care zici. Dupa  nr avut in NL (daca il stii),afla cum sta treaba cu datele masinii(RDW-ul) ,daca te pricepi. Se inscriu auto cind se transfera de la unii la altii si in rest auto poate sa fi stat pe dreapta in parc destul timp.Nu e musai daca are revizie sa fie mearsa zilnic .. Multi kilometri fara probleme sa ai.   Esti nou venit fiindca numarul de comentarii , referintele (raspunsurile) la chestii tehnice date de catre tine (sau altii in situatia ta) acestui forum este minimal,;cel putin asa era odata  criteriul de "ridicare in rang" de catre admin-i.Nu stiu cum este acum..
  20. Multumesc pentru raspuns. Intr-adevar, dar poate nu m-am exprimat eu corect, gazele sunt de la masina mea, nu din trafic. Am crezut ca s-a inteles. Masina este din Olanda, nu a mers in Romania inainte sa o cumpar eu, iar revizia de 1 an (are 3.500km de la ultima revizie) o sa o fac intr-o luna, este totul pregatit. A venit cu carte service la zi si toata documentatia care dovedeste ca s-au facut toate lucrarile de intretinere la timp. O ultima inspectie (ITP) in Olanda a fost in luna august anul acesta. Luni trebuie oricum sa ma prezint la reprezentanta Volvo din Targu Mures, pentru o posibila rechemare privind filtru de particule. P.S. Nu stiu de ce apare la mine in profil cum ca as fi Nou venit. Sunt membru al acestui forum din aprilie 2016. Acum am schimbat doar masina, locatia si poza de profil.
  21. Salut și bine ai venit! Ai mașina second-hand de o lună și nu ai făcut o revizie? Părerea mea este că nu este nicidecum de la filtrul de aer. După cum spui că arăta cel vechi, mi-e teamă că mașina ta nu prea a văzut service-ul și că gazele din habitaclu sunt chiar de la propria mașină, nu din trafic. Mergi la un service autorizat, caută istoricul și apoi fă-i o revizie cum scrie la carte.
  22. Salut, Am o problema de cateva zile la un V60 D3 din 2016. La pornire si cateodata cand stau pe loc mai mult simt un miros de gaze in habitaclu. Cineva mi-a recomandat sa schimb filtru de aer pentru habitaclu, zis si facut, am pus un filtru antialergii, anti smog si anti alergeni. Parca miroase mai rau de cand l-am schimbat. Filtrul vechi era foarte imbacsit si plin de tot felul de cojite, mici insecte si mult praf. Mentionez ca am masina doar de o luna si in rest merge impecabil. Ma poate ajuta cineva cu contactul unui service sau mecanic priceput in Sibiu sau imprejurimi? Multumesc  
  23. Volvo EX30

    A ajuns a doua cea mai bine vândută mașină electrică din Europa! https://www.automarket.ro/stiri/volvo-productia-de-ex30-a-depasit-100000-de-unitati-119831.html
  24. Povestea lui Blueberry

    Sa trăiți! Activitate mai lejera de data asta. Comandat și montat grilajul suplimentar al carenajul de sub radiatoare. Comandat filtru habitaclu Mann Frecious Plus. De ăla anti alergeni&co. Pentru P80 nu exista, așa ca am făcut din nou reversed engineering.  La BMW E60 dimensiunile seamănă. Lățime și înălțime identice. Din lungime se taie 55 mm și e bun la noi. Fac prietenii misto ca se aduna piesele de BMW, după discuri și senzorul de Tilt, dar asta e. Cumparat blank-uri de bord originale cu furnir. Hoarder, ca nu am nevoie de ele, fiind toate sloturile ocupate cu butoane. Cumparat cleme originale de eleron, varianta de V70i.    Montat folie adezivă pentru tapiserie in zona pedalelor, pentru a proteja de mizerie noua carpeta. Multumesc.  
  25. Bună ziua tutulor,  Surpriză mare, ventilatorul radiatorului de lichid de răcire al XC70 pornește singurel când afară sunt 14°C, după ce opresc motorul. Când merg la 38°C, în aceleași condiții de drum, nu pornește, după ce opresc motorul. Mă poate lămuri cineva despre această anomalie ?
  26. Sistem degivrare parbriz

    Ai rezolvat? Eu am o ciupitura și as vrea sa înlocuiesc un parbriz similar.
  27. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Mai o vara, mai un radiator habitaclu dus. De data asta l-am preîntâmpinat la cea mai fina aroma de antigel in ventilație.  Cu talpa grea, nici Behr nu tine. Asta e. Altul sus, dar nu va zic marca. :)) Vectorizat și dat la făcut stema “Good Design”, oferită de Japonezi 850-ului combi in 94. Se lipesc in dreapta torpedoului. (Poza de pe net). Inceput demersurile pentru upgrade frâne spate. E puțin mai delicat, deoarece trebuie ținut cont și de frâna de mâna. Varianta aleasa sunt discurile de 308x20 ventilate, de XC90 V8. Cod ATE: 24012001221. Fața in continuare se comporta foarte bine, dar încep sa simt ca am nevoie și pe spate de puțin mai mult. Curatat / uns K&N-ul + curățare preventivă MAF. Prins pe Tradera un set de amortizoare hayon noi, OE. Detailing interior si retratat anti UV tot ce înseamnă plastic. Multumesc!
  28. Load more activity