Posted 29 Oct 2010 · Report post Dragi colegi Am reusit sa bag masina in service, pentru a-mi rezolva problema cu fumul alb si cu functionarea motorului dupa scoaterea cheii din contact. La service mi-au zis ca problema mea e de fapt din cauza unei garnituri de la o electrovalva de langa pompa de injectie Lucas, piesa care imi dozeaza combustibilul. Daca nu am ales termenii adecvati, va rog sa ma iertati dar nu le am cu mecanica auto. Pentru a intelege mai bine ce am nevoie va atasez imaginile preluate cu aparatul foto (motiv pt. care nu sunt clare). Garnitura de care am eu nevoie este cea aflata in capatul electrovalvei. Daca aveti si o electrovalva exacta cu cea din imagine va rog sa ma instiintati. Va multumesc pentru orice informatie utila. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Oct 2010 · Report post Sal Nu ai gasito dupa part no. pe care ti l-am trimis? Acum, ca vad pozele mai bine, garnitura nu e la fel ca cea care mi-a trebuit mie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Oct 2010 · Report post Dragi colegi Am reusit sa bag masina in service, pentru a-mi rezolva problema cu fumul alb si cu functionarea motorului dupa scoaterea cheii din contact. La service mi-au zis ca problema mea e de fapt din cauza unei garnituri de la o electrovalva de langa pompa de injectie Lucas, piesa care imi dozeaza combustibilul. Daca nu am ales termenii adecvati, va rog sa ma iertati dar nu le am cu mecanica auto. Pentru a intelege mai bine ce am nevoie va atasez imaginile preluate cu aparatul foto (motiv pt. care nu sunt clare). Garnitura de care am eu nevoie este cea aflata in capatul electrovalvei. Daca aveti si o electrovalva exacta cu cea din imagine va rog sa ma instiintati. Va multumesc pentru orice informatie utila. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Oct 2010 · Report post Ai cod ? Daca nu da-mi dimensiunile ei ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Oct 2010 · Report post Te duci frumos cu electrovalva la un magazin de piese auto din zona ta(unul mai bun-ca de eu am unul bun )si o sa te coste cam 70 ron toata electrovalva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Feb 2011 · Report post Te duci frumos cu electrovalva la un magazin de piese auto din zona ta(unul mai bun-ca de eu am unul bun )si o sa te coste cam 70 ron toata electrovalva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2011 · Report post http://www.euroricambi.ro/Electrovalve-auto/piese-auto-import.php ia poate dai o bere de diferenta pana la 1900 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Mar 2011 · Report post Salutare tuturor! Am si eu o problema asemanatoare cu cea a lui Rebelu, masina este un s40 din 98, D4192T, 66kw, de ceva timp imi curge motorina pe la 'alectrovalva avans motorina' ( asa cred ca se numeste, am atasat si poze sa vedeti despre ce este vorba), am cumparat alta electrovalva de la cineva de pe forum care avea acelasi motor , dar cand montez electrovalva cumparata motorul nu merge corect " clantzane" scoate si fum, nu pot sa-mi dau seama care ar fi problema orice forma de ajutor si orice idee este bine venita! Am fost la Raiman si mi-au spus ca aceasta electrovalava vine cu tot cu pompa de injectie!! Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Mar 2011 · Report post Poate ca difera fie lungimea (ai pus vreo garnitura in plus sau mai groasa?)si probabil nu ajunge sa etanseze sau daca are 3 fire inseamna ca are mai mult de 2 pozitii de lucru,caz in care ar putea sa difere polaritatea adica sa trebuiasca schimbate firele intre ele.Asta ar fi o idee.Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Mar 2011 · Report post Poate ca difera fie lungimea (ai pus vreo garnitura in plus sau mai groasa?)si probabil nu ajunge sa etanseze sau daca are 3 fire inseamna ca are mai mult de 2 pozitii de lucru,caz in care ar putea sa difere polaritatea adica sa trebuiasca schimbate firele intre ele.Asta ar fi o idee.Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 May 2011 · Report post Am schimbat până la urma și eu pompa. Am schimbat iar acea electrovalva buclucașă. Am acum una care curge și tot nu am rezolvat problema fumului. Ba chiar de ceva vreme am fum negru la accelerare și fum alb la relanti. Plus că, de o luna două, se aude un zgomot ciudat undeva lângă motor, pe partea șoferului. Și s-a scurs și din lichidul de frână. Cred că am acum și belea cu cutia și discul de ambreiaj (intră greu returul). Prin urmare probabil o voi introduce la o reparație de durată și costisitoare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Oct 2011 · Report post Salutare tuturor! Am si eu o problema asemanatoare cu a lui viorel .AS VREA SA STIU DACA A REZOLVAT CEVA PANA LA URMA.ELECTROVALVULA MEA E CA CEA PE CARE AI CUMPARAT-O TU.SI MIE IMI CURGE MOTORINA TOT PE LA CABLUL ACELA. MULTUMESC! Share this post Link to post Share on other sites