Buna tuturor, de mult incerc sa imi fac curaj sa va scriu si sa va intreb cate ceva.
Pentru inceput vreau sa va prezint "bolidul" meu: este un Volvo V50 cu motor de 1.6D cu 210kkm, multi spun ca nu are un motor prea reusit dar eu sunt multumit.
Ca si probleme cu masina mea am avut urmatoarele:
1. Furtun intercooler - s-a rupt garnitura de la cotul de plastic remediat din dezmembrari cu 50lei cu tot cu transport
2. DPF s-a infundat, l-am dus la spalat si am sters eroare...totul e ok pana acum in total cam 600lei
3. Turbosuflanta - s-a inlocuit cu una reconditionat de fabrica pret 1600lei cu 2 ani garantie
4. Rulment Dreapta Fata - s-a inlocuit rulmentul cu unul nou FAG 500lei.
5. Bucsele de la ambele roti fata - 200lei
6. Am schimbat discurile si placutele de frana
Restul a fost revizii si am schimat distributia o singura data.
Masina o am din februarie 2013 de la km 140kkm. pana la 205kkm in romania adica anul acesta prin martie nu am avut nici o problema cu ea. cele mentionate mai sus au aparut exact in ordinea descrisa mai putin discurile si placutele care au fost schimbate la 190kkm.
inainte sa bag masina in service pentru turbo, rulment etc mi-a aparut o eroare pe motor care imi spune ca valva egr e blocata, s-a sters eroarea s-a verificat functioneaza. Dupa un timp iar apare eroare pe motor acelasi lucru deja in 2 saptamani a aparut de 3 ori. Luni o sa bag masina in sevice pentru eroare.
In rest motorul merge foarte bine, mai multa forta in el de cand am schimbat turbo.
As vrea sa stiu daca s-a mai confuntat cineva cu situatie similara adica sa apara ca EGR blocat dar masina sa mearga perfect?