Hypocrate

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Hypocrate

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Craiova
  • Auto XC 60 Ocean Race
  • Fabricatie 2012
  • Fabricatie 2 0
  1. Salut,

    Sunt fericitul posesor XC 60 D5, 2.4, 215 cp, Ocean Race 2012 care nu are decât kitul de reparație.........fără roată de rezerva!. Te rog mult poti să-mi spui și mie care sunt specificațiile tehnice ale roții de rezervă. Poate reușesc să găsesc ceva after market care să se potrivescă.

    Îți mulțumesc mult și salutări de la Craiova unde avem o mare suferință - nu avem reprezentanță VOLVO!

  2. Stii cumva ce specificatii are roata de rezerva XC 60? Poate stii pe cineva care si are, numai roata, fara kit. Si cam cat costa sa schimb limba germana cu engleza din bordul masinii . Multumesc frumos.

  3. Te rog să-mi citești și mie postarea din cronologie, și da, dacă ai posibilitatea să-mi schimbi  limba germană din tabloul de bord și în ce condiții.

  4. Manual utilizare Volvo XC60 MY10

    Te rog să-mi citești și mie postarea din cronologie, și da, dacă ai posibilitatea să-mi schimbi  limba germană din tabloul de bord și în ce condiții.
  5. Geometrie roti spate

    Mulțumesc frumos. Un punct de vedere pertinent, cel cu bucșile. Nu m-am gândit.  
  6. Geometrie roti spate

    Așa e, din cele două brațe se reglează unghiul de cădere nu și cel de convergență. Cât despre limbă, m-ai distrus! Chiar nu e posibil, resoftare, ceva ceva?  
  7. Manual utilizare Volvo XC60 MY10

    Nu se deschide nimic!
  8. Geometrie roti spate

    Sunt fericitul posesor XC 60 2.4, 215 cp, Ocean Race. Azi am fost să-mi fac geometrie față spate pentru că pe ambele trenuri de rulare cauciucurile prezintă uzură pe interior. Pe față nicio problemă la reglaj în schimb pe spate a reușit reglarea unghiului de cădere din 2 reglaje cu excentric de pe basculele roților, cele de pe mijlocul așa zisei punți spate, în schimb la roata stângă unghiul de convergență ieșea din verde cu 19 minute ale unui grad. S-a uitat mecanicul cu o lampă cred că 15 minute să găsească șurubul de reglaj și nu l-a gasit. Mi-a arătat niște piulițe în articulația roții care credea el că ar avea legătură cu reglajul unghiului de convergență însă erau sudate. În concluzie pe stânga spate unghiul de convergență nu a știut de unde se reglează și mi-a dat-o așa. Nu a putut să mă păcălească pentru că am fost în spatele lui în permanență iar cunoștințele mele mecanice sunt destul de consistente ( ca fost Olcit-ist în tinerețe!). Mă poate ajuta cineva? În Craiova nu există service Volvo. Și încă ceva: vreau să schimb meniul din bord din germană în engleză - m-am cam săturat de mesajul - Pause machen! Cum se face?