laurik
Membru-
Content count
19 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout laurik
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie londra
- Auto volvo s40 1.6 d 2005
- Fabricatie 2005
- Fabricatie 2 0
-
laurik started following POWER SYSTEM SERVICE URGENT S40 2.0d
-
Buna seara , in primul rand la multi anii pe 2017 si un an nou mai bun fara probleme si fara evenimente. De curand am schimbat masina si am luat un volvo s40 2.0d 2005 , cand am cumparat-o aveam deja mesajul ,,engine system service required,, si cel de la care am luat-o m-ia explicat ceva cum ca nu merge nici ventilatorul de la radiatoare sau ceva de genul ca nu merge tot timpul. Am schimbat uleiul deoarece am observat ca era putin peste nivel am pus ulei nou 5/30 FS si eroarea a disparut pana acum cateva zile cand am dat drumul la ac si a aparut din nou. Daca incerc sa o sterg imi apare codul 019 in bord dar nu se sterge. Mai rau e ca azi a aparut alta eroare si anume ,,POWER SYSTEM SERVICE URGENT,, si triunghiul cu semnul exclamari si evident bateria....mentionez ca cu o zi inainte sa apara eroarea am observat ceva fluctuati ale motorului in relantiu si masina tremura un pic la relantiu ...daca ma puteti ajuta cu ideei sfaturi pt ca locuiesc in uk si sunt multi idioti aici care se dau mecanici dar sunt 0. Voi atasa pozele cu erorile si o foaie de la tester pe care am primito de la fostul proprietar! Quote
-
laurik started following POWER SYSTEM SERVICE URGENT
-
Am pus si doua poze cu uleiul inainte sa fie schimbat si vreau sa zic ca acum eate undeva un pic mai sus de jumate pe joja( adica intre nivele minim maxim este la jumatea jojei!)
-
Buna seara , in primul rand la multi anii pe 2017 si un an nou mai bun fara probleme si fara evenimente. De curand am schimbat masina si am luat un volvo s40 2.0d 2005 , cand am cumparat-o aveam deja mesajul ,,engine system service required,, si cel de la care am luat-o m-ia explicat ceva cum ca nu merge nici ventilatorul de la radiatoare sau ceva de genul ca nu merge tot timpul. Am schimbat uleiul deoarece am observat ca era putin peste nivel am pus ulei nou 5/30 FS si eroarea a disparut pana acum cateva zile cand am dat drumul la ac si a aparut din nou. Daca incerc sa o sterg imi apare codul 019 in bord dar nu se sterge. Mai rau e ca azi a aparut alta eroare si anume ,,POWER SYSTEM SERVICE URGENT,, si triunghiul cu semnul exclamari si evident bateria....mentionez ca cu o zi inainte sa apara eroarea am observat ceva fluctuati ale motorului in relantiu si masina tremura un pic la relantiu ...daca ma puteti ajuta cu ideei sfaturi pt ca locuiesc in uk si sunt multi idioti aici care se dau mecanici dar sunt 0. Voi atasa pozele cu erorile si o foaie de la tester pe care am primito de la fostul proprietar!
-
Buna ziua si am revenit...nu am rezolvat nimic cu eroarea de anti skid dar am ajuns in romania cu masina :)) cei drept am mers frumos 110-120 ca sa nu am probleme dar am ajuns!!! Acum cine ma poate ajuta cu o testare si sa o pun la punct?!? Momentan sunt in curtea de arges ....multumesc!
-
Deci ma poate ajuta cineva cu o idee sau cineva care a patit treaba cu limp mode sa nu te mai lase sa accelerezi ????
-
paunionutz: am mers la vulcanizare am echilibrat toate 4 rotile ..cauciucurile nu sunt noi dar sunt foarte ok nu bat ! Am fost si am facut si unghiul ( gen aici pune suportul ala sub volan si doua chestii cu laser pe rotile din fata apoi umbla la bielete pana aduce laserul ala pe un reper !!! Doar pe rotile din fata specific !!!! masina a mers ok 1 zi apoi am observat iar ca volanul nu este drept si ca trage un pic stanga...iar de echilibrat ce sa zic am stat langa el sa fie toate rotile fara nici cea mai mica eroare dar are o mica trepidatie exact cum zici tu de la 80-120....si simt masina un pic instabila...daca dau drumu la volan se duce stanga usor! Bun toate bune asta nu este o problema ideea este eroarea anti skid si reduce engine performance! Care la mine apare de exemplu sunt in treapta a 4 si ii dau un pic peste 3000 de ture sa schimb a 5 a si buf se plafoneaza nu mai am pedala....uneori schimb mai devreme 2400-2600 ture si merg pana la 120 km/h poate si un pic mai mult si aceasi problema ....opresc masina o pornesc si dispare...ce sa fie oare ???? Am sa verific si presiunea asa cum zici tu la turbo ca si mie imi pare ceva ciudat nu am mai avut volvo sau alta masina cu motor asa mic pana acum dar mi se pare ca trapta 1-2 nu prea are viata de loc la cei 109 cai totusi se cam tureaza in gol....multumesc de informatii si revin in weekend cu noi amanunte ce am facut si cum se mai prezinta!!! app: mi se pare consumul un pic cam mare am mers cu 20l doar 210 mile / mixt darrrrr 150 mile pe autostrada la o viteza constanta de 100-120....
-
Salut nu stiu daca am voie sa cer detalii de contact aici pe forum dar te rog frumos Vyo daca vrei sa imi fai facebook-ul tau sa ma poti cauta tu Olteanu Laurentiu ( am o poza cu pantaloni visini tricou portocaliu si o bluza de armata pe maneci ) as vrea sa vb mai mult cu tine legat de masina ...ideea care ma macina cer mai tare este ca intra in limp mode si de la 100 nu mai trage si vreau sa stiu exact din cauza directiei este posibil sa vina aceasta eroare si sa intre in limp mode...ii iau contactul dispare eroarea si merg mai departe uneori ma lasa sa ajung si la 120-140 ...:( aici chiar nu mai am soluti de mecanici ca i-am incercat pe tot si toti doar idei si atat...ultima solutie ar fi sa merg la volvo in alt oras aici langa mine si sa platesc ca sa o rezolv doar ca aici preturile sunt destul de piperate doar o constatare la volvo este 200£ multumesc tuturor pt ajutor !!! Am invatat multe de pe acest forum de la voi imi sunteti de mare ajutor ...aproape ca aici ma duc la mecanic si doar ii spun ce sa faca bazandu-ma pe ce imi spuneti voi...va multumesc...!!!
-
Salut si am revenit sa va spun ce am mai rezolvat cu masina! Deci ...am verificat bateria si alternatorul sunt ok ....dar degeaba ca tot apare eroarea anti skid si reduce engine performance ...si uneori intra in limp mode mai mult de 3000 de ture nu ma lasa ....nu stiu ca am fost la toti idioti de aici si dgba...unghiul cred ca nu la facut bine ca trage un pic stanga si tot tremura volanul de la 80 in sus ...si am impresia ca am ceva probleme cu franele discurile ...:(
-
Ms frumos vio....ce am mai observat uneori trece de pe cd pe radio si inapoi pe cd singura si cand o pornesc dimineata se aude un tiuit stanga la motor cum te-ai uita la masina din fata ....
-
Iar daca tensiunile astea nu sunt ok ...asa cum m-ia spus Vyo mai sus ce trebuie sa schimb?
-
Ok ...asta am sa fac maine dimineata cum se deschid magazinele dau fuga iau aparatul de masurat si incep sa masor nu stiu cum exact dar am sa ma documentez si la trba asta ca nu prea am lucrat cu aparate de masurat ....si am sa va zic ce am descoperit ...este adevarat si am mai zis ca foarte putin palpaie pozitiile la relantiu ...va multumesc frumos si revin cu detalii!
-
Da deci am iesit pe autostrada am calcato un pic si a aparut eroarea anti skid...si nu mai ma lasa sa accelerez mai mult de 3000 ture....intra in limp mode sau un fel de !!!! Ce sa fac ????
-
aici m-ia zis ca nu are treaba cu alternatoru ca e vb de generator la modul ceva legat de motorina injectoare furtune etc...sunt dusi cu capul...adevarul e ca imi cam palpie lumina la bord la cd acolo si daca stau cu masina pe loc si pozitiile sunt aprinse palpaie insesizabil dar eu am vaz si asta... Deci ce tre sa fac sa merg la elecrician?
-
Maine dimineata am sa merg la munca pe autostrada si am sa vad daca tot mai apare eroarea cu engine...si imi mai intra in limp mode ...sincer sunt tare dezamagit nu stiu cum sa fac ca aici toti sunt buni sa isi dea cu parerea schimba o piesa si daca nu e de acolo zice asta e o platesti incercam si alt ceva ...:(( am sa revin maine dimineata sa va zic daca mai am limp mode ! Oricum am facut si plinul de la shel cu motorina v-power ca sa fie totul ok...
-
Dupa ce am facut test am dat refresh la tot ....am dat un pic forja la masina , m-am intors si am pus testerul pe ea sa vad daca mai apare o noua eroare si a aparut...:)))