roadx
Membru-
Content count
84 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
5 NeutralAbout roadx
-
Rank
Junior
Profile Information
- Locatie Sibiu
- Auto Volvo V50, 2.0D, Summum
- Fabricatie 2005
- Fabricatie 2 0
-
Stiu ca radacina topic-ului e foarte veche (parca din 2015), dar intre timp, chiar nimeni nu are nicio sugestie de servicii complete in aceasta chestiune?! Se pare ca in ultima vreme, doar eu si Ujio am patit "naparlirea" plafoanelor! Curat ghinion!
-
Multumesc de sfat! Problema e ca nu am nici timp, nici spatiu si nici scule sa demontez/montez plafonul. Esti din SB... Am gasit o firma care tapiteaza plafoane, undeva in Broscarie, dar problema e ca mi-au spus ca ei nu se mai baga la demontat/montat, ca elementele (?!) fiind rascoapte, plesnesc si le sar clientii in cap! Doi tapiteri mi-au spus acelasi lucru... Asa ca... trebuie sa mai sap!
-
Salut! Din pacate (din ciclul "asa face toate!") probleme cu tapiteria plafonului incep sa apara mai ales daca masina a stat mult in soare si fara aerisire habitaclu. (vezi pozele de la a mea..) Intrebarea pe care vreau sa o pun aici este: - stie cineva unde se poate remedia? Eu, ce tapiteri am gasit, toti mi-au spus ca ei refac tapiteria, dar demontat/montat plafon, nu se baga (pe motiv de elemente de prindere rascoapte si care la actionare mecanica tind sa plesneasca!). Asta e ca si cum te-ai duce la chirurg sa-ti faca operatie de extirpare apendice si ala, chirurgul, ti-ar spune: bine, eu te operez, numai ca de taiat si de cusut inapoi te faci singur! Deci: stie cineva unde se poate rezolva un plafon de V50 (cu trapa!) din 2005?
-
roadx started following Tapiterie plafon
-
HANS liked a post in a topic: „Moare” motorul
-
CrissIS liked a post in a topic: Volvo V50 2.0D consum mare spre urias
-
M-a sunat "managerul" pe Transilvania si mi-a spus ca cel mai apropiat magazin, de SB, este cel din Tg.Mures (stiam asta)... (m-a sunat, pentru ca dadusem un mail la "office"...) Tipul mi-a zis ca o data pe saptamana o masina face drumul Tg.Mures-SB, ca au o firma cu care colaboreaza, aici in SB Asa ca, vor trimite bateria acolo (mi-au dat adresa si tel. firmei de aici) Firma asigura si garantia... Ma vor suna cand sa ma duc s-o platesc... Gata! Se pare ca am rezolvat si chestia cu predatul bateriei vechi! Deci, cand vrei sa vinzi, se gasesc solutii... iar cand vrei sa cumperi, trebuie sa sti unde sa intrebi (cu curaj!) @Bogdan G: Toate astea, ptr. ca alaltaieri, dimineata, Volvica a ramasa fara curent, dupa o incercare de pornire. Am plecat cu cealalta la servici. Cand m-am intors, am tras aproape de Volvica si am transfuzat ceva curent din SLZ la Volvica. Dupa 20 de minute, am dat la cheie si Volvica a luat-o! Ieri am circulat toata ziua cu el... Problema e ca de la incident, imi apare un mesaj (cu martorul "I" aprins; se stinge dupa citire, dar mesajul il pot re-citi...) legat de Inspectie si ca sa merg in Service (si nu cred ca e o coincidenta). E grav?! Scuze de off-topic! (...da' e cumva legat, nu?!)
-
Salut Bogdan! Daaa... Am ajuns sa constat si eu asta... . Nu-mi mai fac probleme acum... Am pus ochii pe o Caranda, dar trebuie sa o iau de pe net, ca in SB nu-i magazin (cel mai apropiat e la Tg.Mures). Ce nu stiu e: bine, bine, eu o comand... ea vine, dar cum ramane cu aia veche? Cui i-o dau?! Adica, cu alte cuvinte, care e "mersul de calcul" in cazul in care se face achizitia de pe net?!
-
...Am verificat inca odata azi: intr-adevar, plusul e in stanga, dar si bateria e intoarsa!! Credeam ca "fatza bateriei" e inspre exterior, da' de unde?! Bateria e "normala", numai ca "fatza" e spre interior (spre motor, nu spre aripa - vorbesc de V50). Deci, trebuie sa iau o baterie "normala": cu plusul in dreapta!
-
roadx started following Ce baterie recomandati?
-
Salut! Stiu ca e taarziu si ca a trecut ceva vreme de la ultima postare, dar tinand cont ca a venit sezonu', uite ca ma bag si eu, ca se pare, trebuie sa iau o baterie noua ptr. Volvica... Am vazut pe-aici, ceva metode de inlocuire a bateriei cu una noua. Se povestea de o cheie in contact, pe pozitia II... etc... etc... Din manualul lui Volvo V50, am extras urmatoarea procedura: Inlocuirea bateriei Demontarea bateriei – Luati contactul si scoateti cheia din comutatorul de contact. – Asteptati minim 5 minute înainte de atingerea oricãror borne electrice. Sistemul electric al autovehiculului trebuie sã stocheze informatii în modulele de control. – Scoateti capacul. – Deconectati cablul de conexiune de la borna negativã a bateriei. – Deconectaþi cablul de conexiune de la borna pozitivã a bateriei. – Desfaceti cu ajutorul unei surubelnite capacul din fatã al cutiei bateriei. – Eliberati clema de fixare a bateriei. – Scoateti bateria. Montarea bateriei – Montaþi bateria în pozitia corespunzãtoare. – Fixati clema de fixare a bateriei. – Reinstalati capacul din fatã al cutiei bateriei. – Conectati cablul de conexiune la borna pozitivã a bateriei. – Conectati cablul de conexiune la borna negativã a bateriei. – Reinstalati capacul pe baterie. Dupa cum vedeti, nu se vorbeste de nici o cheie in contact, pusa pe vreo pozitie anume... Pica si sperietura cu saritul air-bag-ului, asa cum se spune ca ar fi zis un angajat -meserias- Volvo Deci, ca sa zic asa, procedura este una cat se poate de "naturala" Si, daca tot m-am bagat in seama, am aflat in seara asta ca bateriile sunt de 2 feluri: cu borne normale (?) si cu borne conform standardelor japoneze (?). Adica, depinde cum sunt asezate bornele: daca plusul e in dreapta sau daca plusul e in stanga... (de parca n-ajungea chinul cu potrivitu' dimensiunilor si a datelor electrice... ) La Volvica, m-am uitat in seara asta, plusul e in stanga! Asta da, incurcatura, ca acum nu stiu cum sa comand pe net... Vreau sa iau "Caranda", dar din cate am vazut din poze, aia de-mi trebuie mie (12V/ 85 Ah/ 740 A) are plusul in dreapta! Volvica are acolo minusul... Mai sap...
-
Salut! As fi interesat de urmatoarele piese pentru un V50, cu motor 2.0D, din 2005: - oglinda lateral-dreapta; - scut motor (dar sa fie intreg si neaparat de pe un alt Volvo - ca de cumparat, din tabla, "am furat-o"... ); Cam astea ar fi.... Nu te intreb daca ai cumva si o "sobitza" (parking heater) pentru modelul meu, ca pot pune pariu ca nu ai... (da' eu bag deshtu' in mare, sa vad...) La Volvica asta al meu, nu e Webasto, e alta dracie, ii zice HYDRONIC (v. poza) Multumesc anticipat de raspuns!
-
E ulei ars?! Cum stai cu nivelul in baie? Cvasi-constant, sau mai completezi? Daca zici ca fumul e usor alb-albatrui... Si poate ca e normal, avand in vedere ca pe langa ceva ani, o mai fi avand si ceva Km... Oricum, depinde de cine a "forjat-o"... Nu stiu cum e la S40 (am auzit ca e "fratele" lui V50, ca motorizare si dotari), cert este ca Volvica al meu e un V50, cu motor 2.0D, din 2005 si ghici ce? - are DPF (ma rog, a avut... ) Deci, nu e intr-u totul adevarat, ca inainte de 2007 nu aveau DPF... Poate ca dupa 2007, au pus in aceeasi "cutie" si DPF-ul si catalizatorul, dar cu siguranta, Volvica are catalizatorul separat de DPF (merci de raspunsul cu precizarea, @Bogdan G)
-
@Cujacha: Nu sunt adeptul "pedal-to-the-metal" , dar ce pot sa spun este ca daca apas pedala si acul urca sa zicem de la 1800 si trece de 2000..2200 (a 4a, 65Km/h) Volvica pare un cal de curse, ce intinde gatul in alergare si fuge mancand ...asfaltul. Ba as zice ca se simte si o oarecare impingere in scaun... Si daca nu sunt atent sa schimb, ajung rapid peste 3500... Si s-ar tot duce... Dar cum spuneam, nu e stilul meu si nu ma duc des in zonele alea (3500..4500). O faceam la inceput, venind de pe un benzinar "modest" (75CP in tineretea lui) dar ce stiu sigur, este ca la 2.0D-ul de pe Volvica (un PSA) boost-ul de dupa 2000, nu e o gluma: se simte ca un sut iar "cabrarea" este evidenta (si fara fum negru in spate!) Eu am DPF-OFF INTEGRAL, adica in locul DPF-ului fizic, am o conducta cu 2 flanse, de diametru egal cu evacuarea intermediara, in care sunt sudate la fiecare capat, langa fiecare flansa, captoarele (tevile) ce duc la senzorul de presiune diferentiala! Mi s-a spus ca e bine ca senzorul ala sa ramana functional, chiar daca principala lui motivatie era sa masoare pres. diferentiala de la intrare si de la iesire din DPF, ca sa determine gradul de infundare. Mai sunt ramuri in soft-ul motorului care folosesc informatia de presiune diferentiala (care, acum, evident ca va fi 0 pres. diff, nemaifiind nimic intre cele 2 captoare; adica, informatia asta 0 pres.diff, e ca si cum acolo ar fi un filtru nou-noutz)...
-
Si eu sunt constient de infundarea turbinei... De aceea, nu-l prea "obosesc" pe Volvica in oras. In oras, folosesc Solenza acum (7.2 fara AC) La fiecare drum, "ii mai dau drumul" lui Volvica si peste 2500, nu mult... 5..10 minute... tocmai ca sa mai curat turbina. @Ettyus: cred ca stilul tau e prea sportiv ptr. un diesel "vechi". Pate s-ar potrivi mai bine, la astea de scot 160 CP si peste, nu la un "common rail", ca 2.0D. Cu benzinare cred ca esti cel mai fericit!
-
@Dumi81: Imi cer scuze! Nu sunt indignat! Si, ai dreptate: "Fiecare face ce si cum vrea". 2200...2600 regim constant, asta e stilul meu. Urc si eu peste 3000, in depasiri, dar nu stau acolo... Atat! Am vrut numai sa-mi cer scuze.
-
P.S.: Am facut un drum la limita spre Bucuresti... Trebuia sa alimentez, macar 10..20 de litrii... Tot ce-am intalnit Rompetrol, se dadeau ca nu mai au motorina standard... ci numai d-aia scumpa... la aia standard era aparatoare de blocaj, iar standard aveau doar la statia de camioane, aia cu mustiucul gros... Deh... Sezon estival... Vrei? Ia d-aici, scump...
-
@Ettyus:Bafta! Sa ne anunti cum merge cu Rompetrrol! Eu raman la Petrom... rar OMV, daca n-am Petrom... Si una singura Rompetrol, aia din SB, de langa Kaufland, ca e noua. Consumul? Vezi mai sus... (Verificate valorile acum 2 zile; plecat in CO si pe autostrada, 120Km/h (uneori 125), a 6-a, 2200 rot/min, consumul 5.1...5.4 cu Petrom standard)
-
@Ettyus: Da, ideal ar fi sa schimbi DPF=ul... Numai ca tot ideal, ar fi sa mergi sa alimentezi macar in Austria. Ca si la alimente, nemtii, austriecii, elvetienii si in general "boierii-vest" nu se incurca la calitate si nu tolereaza "merege-si-asa". Incearca turcii sa-i mai "aduca pe drumul cel bun", dar ii tolereaza numai ca sa le vanda vechiturile in est. Da-te roman la cumpararea unei masini dintr-un Autohaus si ai sa vezi diferenta de expunere daca le spui ca esti cetatean german... Deci, motorina de aici, nu e motorina... e o zeama... Iesi cu masina "afara" si pune motorina din Austria si ai sa vezi de ce in RO, e bine sa faci DPF OFF. Altfel, n-ajungi sa schimbi filtrul la 120,000 ci mult mai des. @Dumi81: Ce stil e asta: 3500 intr-a 3a? Doar daca nu ai pica pe masina ta... E Diesel, la naiba! Chiar si turbo, nu sunt motoare turate... 2800...max 3000 accidental, in depasiri... Chiar si turbinele cu geometrie variabila, incep sa fluiere a paguba dincolo de 3000. Da, stiu, ecartul declarat este in intervalul 2000...5500 dar astea-s povesti tehnice, mai ales dupa o oarecare uzura. Si chiar si noi, eficienta maxima presiune/volum o au pe la 2200...2600 (vb de cele din tehnologia veche, cum sunt pe 2.0D-ul din anii 2004, 2006)