Dtz74

Membru
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Dtz74

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Constanta
  • Auto Volvo S60
  • Fabricatie 2011
  • Fabricatie 2 0

Recent Profile Visitors

1,173 profile views
  1. Probleme usa spate

    La mine nu a mers din butonul de pe usa , am incuiat-descuiat doar usa cu probleme din VIDA si numai asa si a revenit .
  2. Da electrica !  ..m am mai informat si eu...probabil "ma chinuiesc " amintirile de cand am luat-o si avea cauciucuri de 225 ,momentan am 235   Multam de confirmare !
  3. Probleme usa spate

    Stanga spate nici mine nu mi se mai incuia, Am bagat-o pe tester  cod eraore CEM-B110A77, am luat usa in manual ,daca se poate spune asa ...incuiat-descuiat de cateva ori si a revenit la normal,au trecut 2 sapt si vad ca e ok sper asa sa si ramana .
  4. Tot ce e posibil !?...o sa gasesc vreun coleg prin trafic si poate ma ajuta sa ma lamuresc ,ma gandeam ca este asistata electric de la impulsul ala de motoras electric de-ti misca volanul la pornirea motorului ,impuls pe care nu-l mai am ...dar probabil ala este imobilizatorul coloanei de directie ,zic si eu ...
  5. Sa traiti domnilor ! ...ma tot uitam dupa un topic sa dezbata subiectul asta . Ceva asemanator simt si eu( la s60 ul meu din 2012 D3 ) poate ca sunt paranoia dar totusi imi aduc aminte ca directia mea era mai usoara sau cel putin la fel de usoara ca a unui golf VII ( al sora-mii ) ,Vreo 4 luni pe an n-o conduc sunt plecat din tara spun asta pt ca n-am condus o permanent sa fi sesizat vreo diferenta majora dar de cand am venit .ce am sesizat e ca nu mai are impulsul acela al motorasului electric ce-l simteam  in volan cand o porneam si cu toate ca bag ceva sala  totusi mi se pare oarecum greoaie in manevre pt o sigura mana .Eu nu am setarile cu -steering wheel force ...nu prea m-am dedicat investigatiei dar am verificat vreoi 3 sigurante legate de steering si erau ok .Intrebarea ar fi ,cam ce ar trebui verificat ?
  6. Nu stiu ,mi-a spus ca este presiune mare si ca ramane sa revin sa investigheze ,..m am gandit ca scrie in raportul tehnic dat de ei vreun cod de alarma, dar nu scrie nimic ..o sa merg luni sa cer amanunte .
  7. Senzor presiune turbo

    Multam ! ...va contactez luni .
  8. Am revenit ,.scuze. .intre timp am fost plecat din tara si n-am mai ajuns la service, timp in care masina a fost doar pornita cca 30 min pe sapt. Cand am scos-o la drum dupa dupa vreo 10 km iar mi-a venit atentionarea  dar la scurt timp a fost confirmata si mi s-a aprins martorul in bord ..Am fost acu  si mi-au gasit presiune mare pe senzorul de la turbina ,Ei banuiesc egr-ul sau geometria trubinei ,ideea este ca dupa ce incui masina se reseteaza si turbina presteaza .
  9. Senzor presiune turbo

    Cu stima ! ..pot sa intreb ? ..sunt cumva  2 senzori pt turbina Low/Hi sau unul singur carei da ambele erori .O problema asemantoare ai si eu ,la doua atentionari mi s-a aprins martorul , am fost la c-ta la reprezentanta si mi-au spus ca au presiune pe senzor dar fara prea multe detalii .Ei banuiesc egr-ul sau geometria trubinei ,chestia este ca dupa ce incui masina se reseteaza si la urmatoarea pornire turbina functioneaza .
  10. Asa dar... l am pornit ca de obicei cu cel putin 5 min înainte să plec .Am.mers încet prin cartier și când am ajuns in bulevard și am mărit viteza...surpriza...iși revenise tragea f bine .Am ajuns la EXCLUSIV  dar sunt in inventar.După ce am plecat de la reprezentanta a dispărut și atenționarea din bord,cu toate că și aseara trecuta  l.am oprit-incuiat-descuiat-pornit de cateva ori poate se resetează dar n a făcut o. O să revin cu amănunte peste  5 zile când se redeschide reprezentanta .
  11. Tipul de la care l-am luat mi a spus ca l-a curatat o data si eu merg destul de turat ,uneori sportiv.Imi fac timp azi pt tester. Multam !
  12. Cu stima domnilor ! ...azi am patit necaz cu s60 ul  meu /2,0/2011,dupa ce i-am dat doua sprinturi ( in treapta 3 ,dar nu f violente si nici peste 3000 r/m ) in timp ce urcam un pod  mi-a apraut in bord check engine   de fapt  "systeme moteur repar demandee" .Dupa nu mai trage,motorul merge rotund dar ..nu mai are zvacul de-ti da frumoasa senzatie  ...am mai mers pana acasa vreo 3 km si la fel .La revizia in reprezentanta c-ta de acu o luna mi-a gasit un cod de eroare la geometrie tubina  dar zicea ca nu s-a confirmat . In ea am motorina OMV maxxmotion.In decurs de o luna mi s-a aprins de doua ori DSTC-ul dimineata la prima pornire si era in jur de -4 *C ,eroare care a disparut dupa ce am repornit motorul .Aveti idee cam la ce sa ma astept ?  O s-o pun pe tester si revin cu amanunte .
  13. Multam mult ! ..deci ..nu ma mai agit in cazul asta .
  14. Sa traiti domnilor ! Am si eu o problema la unitatea de start control la un frumos S60 2011 ,2.0 recent achizitionat....cand introduc cheia in locas nu este trasa inauntrul chiar daca pun putina presiune pe ea si nici nu aud vreun zgomot de motoras cum am auzit la cele probate pana acu ,in schimb porneste fara problema . I am facut acu o sapt revizia in reprezentanta Constanta si la diagnoza mi-a gasit un singur defec ,boxa usa dr care avea mufa scoasa .Gandesc ca inainte de toate ar tre sa fie o siguranta dar n-am localizat nici una in schema din manual . Ma poate ajuta cineva ?