cosminel12345
Membru-
Content count
63 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
2 NeutralAbout cosminel12345
-
Rank
Junior
Profile Information
- Locatie Iasi
- Auto Volvo XC60
- Fabricatie 2012
- Fabricatie 2 0
-
ce ulei sa folosesc dupa 200k ,xc60 2.4 D 5 215 cp
cosminel12345 replied to olteaniustin's topic in Reparatii de unul singur (DIY)
Prima data cand am luat ulei Volvo OE a fost bun, chiar si la 25k suna bine motorul la rece. A 2-a oara, acelasi ulei, suna ca o trompeta la 10k...nu mai spun ca in loc de 1L in bidon, era doar 900ml. Deci e contrafacut si asta la greu. Poate doar sa-l cumperi direct de pe piata germana sau alta din vest, sa ai sanse la ulei mai de calitate. -
eu am patit sa fie doar 0.9L in bidon, iar la schimb e nevoie de 5.9L...deci 6 bidoane => 5.4L care e limita unde iti apare becul de completat ulei...e mare tampenie, dar nu-mi venea nici mie sa cred, am zis ca poate pierde pe undeva
-
Umbla la mufa de sub scaun, stiu ca face figuri si la volvo-ul lui taica-meu, din 2004...trebuie sa o misti putin si eventual sa o fixezi mai bine, sa stea fixa.
-
Deci cauza se pare ca era de la filtrul de motorina (garnitura sau ceva defect din filtru) si se depresuriza...mi-a zis omul ca a mai avut problema asta cu filtrele Bosch. Am schimbat cu original (de Ford :)) ) si in dimineata asta a fost ok la pornire.
-
E xc60 2012, 2,4L D5244T17...maine merg cu ea la service.
-
Salut! Am o mica problema la pornire dimineata (mai ales cand e frig), motorul "tuseste" si porneste greoi (eventual moare dupa ce invarte de 3-4 ori, dar la a 2-a incercare o ia instant). Am bujii noi, am fost si mi-a masurat bujii, releu, cablaje, totul ok. Nicio eroare pe tester! Ce am observat insa, cu motorul la rece, era ca afara era 12 grade, iar pe tester la Intake air temperature (MAF) - debitmetru - indica 30 de grade. La senzorul de temperatura exterioara (TMAP) arata corect, 12 grade. Dupa pornire, temperatura din MAF s-a stabilizat la 12 grade. E posibil ca debitmetrul sa fie pe duca, dar inca nu cat sa dea eroare pe tester (din ce-am citit ar fi sa indice in afara intervalului -40...120 de grade)? Influenteaza asta modul cum computerul incalzeste bujiile (sau durata)? Daca aveti idee despre alte posibile cauze, apreciez mult orice sfat. Mersi!
-
Doar 100 eur? :)))) Chiar azi intrebasem la un magazin de piese auto si o oglinda cu totul e undeva la 400 eur. Aici scria ca e in interiorul oglinzii https://www.manualslib.com/manual/533816/Volvo-Xc60.html?page=122&term=humidity&selected=1 Mersi mult de raspuns, BogdanG, o sa il dau jos singur si apoi sa fac o comanda.
-
cosminel12345 started following senzor de umiditate
-
Salut! Imi arata Vida o problema la senzor de umiditate, iar in manualul Volvo scrie ca acesta se afla in oglinda retrovizoare interioara. Intrebarea mea este ce presupune inlocuirea acestui senzor: se schimba oglinda complet sau se poate inlocui doar senzorul? Mentionez ca nu am gasit separat senzor de umiditate pe site-uri de piese auto. O zi buna!
-
Cred ca depinde si de cauciucuri..la cele vechi Michellin, desi erau sterse rau de tot (asa am luat-o), se simtea mai confortabil in oras fata de noile cauciucuri Falken. Si sa nu uitam ca masina oricum e facuta sa fie mai rigida, are ditamai garda la sol si in curbe se comporta excelent
-
Mersi pt raspunsuri...si legat de pct 1, duce 30k sau macar 28 sau la 25k se cere schimbat?
-
Salut! Am 2 intrebari legat de uleiul original: 1. oficial tine 30 000 km, dar ii intreb pe cei cu experienta daca e reala cifra asta sau ar trebui schimbat mai devreme (25k+ km) 2. in 20 000 km parcursi, mereu la joja imi arata nivelul de ulei intre limite normale, dar recent mi-a aparut mesaj in bord sa mai adaug 0.5L. Asta inseamna ca nivelul de ulei ajunge la minimum si ar trebui adaugat gen 1L sau e ok cu 0.5? O seara buna!
-
In final era cablajul topit, fara niciun senzor nimic defect. Am mai auzit de un caz similar la alta masina...pe forum s-a mai confruntat cineva cu problema asta?
-
a picat wireless-ul sau cine stie ce si am postat de 2 ori...rog un admin sa stearga aceasta postare duplicata.
-
Salutare! Azi am simtit un miros de ars cand am ajuns acasa si l-am ignorat, iar dupa 2 ore ma suna vecinul ca iesea fum de sub capota. Am gasit folia de aluminiu care protejeaza partea spre bord de cea a motorului, cu stratul de pasla arsa. Am testat si pasla e ignifugata, nu ia foc, doar scoate fum. Am scos-o si o s-o inlocuiesc cat de repede, cu drumuri foarte scurte pana atunci. Banuiesc ca s-a desprins o bucata din pasla si a atins galeria de admisie si s-a incins (ori de la vechime ori vreun soricar/harciog intrat pe la motor...nu radeti, mi-a zis un mecanic ca au dat de baeti de astia la masini aduse din afara :D). Problema e ca pe Vida imi arata si ceva erori si sper sa fie doar din cauza ca am lasat motorul pornit fara acea protectie...am atasat si captura. Daca cineva de la un service sau altcineva a mai dat de aceasta problema si cunoaste mai multe detalii, il rog frumos sa ma informeze. Mersi mult!
-
citisem ca au rezolvat problema curelei incepand cu nush ce an...2 revizii insemnand 60000 km?