XC
Membru-
Content count
29 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
2 NeutralAbout XC
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Nici aici, nici aici
- Auto XC60
- Fabricatie 2013
- Fabricatie 2 0
Recent Profile Visitors
642 profile views
-
La XC60, 2.4D, 215 CP, automata, AWD, 2014, se gaseste doar cap de planetara? Imi caraie stanga, desi burduful pare ok. Multumesc.
-
Aloha. A schimbat cineva distributia la un XC60 D5 AWD, totul OEM, in reprezentanta? Sunt la 180k, e cazul sa o fac, ma costa undeva la 4300 RON la mine la Timisoara, la Todorut. Cum e prima masina AWD la mine (si primul Volvo) nu sunt obisnuit cu scoruri chiar asa de mari :). 2k+ mai vazusem la Mazda, tot OEM, dar acuma sunt cam la dublu.
-
Stiu. Eu nu am TPMS insa si nu vad nici pe cauciucuri sa scrie SSR undeva. Cred ca daca erau, se oboseau sa scrie, cum scriu pe SportContact, de exemplu. La mine pe mașină sunt 3 din 2014 si unul din 2016 (o fi facut neamțul unul varză) si pe niciunul nu apare SSR. Plus ca nu cred ca Volvo ar fi pus SSR (care e runflatul celor de la Conti, cum zic ei) si care zice că TPMS e obligatoriu, pe o mașină fără TPMS.
-
Am inteles. Ale mele nu sunt SSR / runflat si din pacate cu Conti m-am mai fript o data pe piatra de munte cu un Premium Contact. Nu par sa fie chiar ok pentru off road, au un sidewall foarte sensibil.
-
Multumesc. Ma gandeam sa fac acelasi lucru, sa le mut de pe fata pe spate, pastrand partea. Nici mie nu mi se par traznet anvelopele, dar nici de aruncat. Ai incercat ceva la dimensiunile astea si esti mai multumit? Am vazut un ATR de la Conti pe Land Roverul unui prieten, insa cred ca sunt destul de zgomotoase, desi par mult mai rezistente pentru off road / drum forestier / drum cu piatra sparta.
-
Salut. Cam asa arata umarul exterior al anvelopelor spate, EcoContact 5. Adancime de profil mai au, insa sa inteleg ca atunci cand ajung la X le schimb? Le-am primit pe langa cele de iarna noi, cand am cumparat masina. Printre altele, la service am facut geometria mașinii si e posibil ca fostul proprietar sa le fi uzat asa, nu stiu pe care punte. Eu am zis că poate reusesc sa le folosesc un sezon. Fata arata mult mai bine. Ce-i drept, in vreo 4500 de km in vara asta, pe autostrada, i-am cam dat si eu, fara mila, mai ales in Germania. Eu tot am vazut X-ul ala insa singura menire a lui mi se pare ca ar putea fi ca atunci cand e atins, sa le schimbi. Dar poate nu stiu eu. Si daca le mai pot folosi, ar fi bine sa le pun pe fata, fiind ceva mai uzate? (Scriu de pe telefon, pe desktop site-ul e inutilizabil pentru ca pe RDS nu se incarca niste CSS-uri). Multumesc anticipat.
-
Nu mai vorbim de cutiile in 8 trepte, inca de cand lumea, la fel si brake energy recovery, pe cand Volvo-ul meu, cu tot cu Summum si alte pachete, din 2014, are doar 6. Pana la urma nu e totul raportul CP/litru, mai e si ce faci cu puterea aia.
-
Asta-mi aminteste de momentul cand am primit un telefon mobil (GSM, ceva Nokia) cu meniu in romana. Cautam de nebun si ma chinuiam sa ma prind carui meniu in engleza ii corespundeau chestiile alea in romana aruncate cu furca acolo. Ma rugase cineva sa schimb niste setari, parca. Am schimbat limba in engleza, am modificat setarea, înapoi in romana si-am predat telefonul. Exista chestii unde esti mult mai obisnuit, dupa ani de utilizare, cu o limba care poate nu e limba ta materna. La masina poate nu e socul asa de mare, ca nu intri in meniuri asa de des, insa la telefon mi s-a parut greu cu romana ...
-
Asa e, ma mir uneori in oras de cum suna cand calc pedala mai brusc si mai barbateste (nu neaparat kickdown, dar cat sa ne bage un pic in scaune)
-
XC liked a post in a topic: volvo xc60
-
MMihai liked a post in a topic: volvo xc60
-
Lasand fiabilitatea la o parte, eu sunt foarte placut surprins de incalzirea scaunelor din spate, cross traffic alert, blis, parbriz incalzit si cruise control adaptiv cu functie de franare / reluare a "urmaririi". Si faza lunga adaptiva e foarte faina. In rest, diesel d5, awd, 215 cp, suficient de sprinten. Putea fi mai silențios, dar e ok si asa. Putea fi mai stabil la viraje stranse, dar e totusi SUV cu suspensia pe "confort". Nu am condus eu nici X3 cu care se bate, nici Tiguan, insa cred ca nu sta deloc rau in comparatie cu ele. Daca aveam buget luam un X5 de 3L, 8 viteze, etc., avand prieteni care se jura ca aceasta combinatie (3L diesel + este dincolo de orice. Nu vorbim de costuri de intretinere sau consum. Strict confort / performanta. My 2 cents.
-
Mi-a crescut inima-n piept
-
Din punctul meu de vedere (awd 2.4 automat), mi-am luat xc60 pentru garda la sol si awd. Nu am nevoie de garda mare la sol in oras sau pe asfalt, am nevoie de ele in zapada / noroi / pietre ude, etc. Automata e un bonus, nu o necesitate. Am condus multa vreme 2x4 si am iesit, intr-adevar, cu rabdare si ceva know-how din mai toate situațiile nasoale. La mine, insa, daca nu-mi trebuie awd nu-mi trebuie, implicit, nici garda la sol, asa ca iau break-ul. Am portbagaj mai mare si consum mai mic si chiar daca pun Thule pe masina intru in mai toate parcarile. De curand am studiat optiuni de parcare si am gasit cu limita de 2.05. XC-ul cu Thule pe el are 2.15. Desigur, insa, conteaza mult "use case"-urile fiecăruia. Nu exista one size fits all.
-
Pe bord zice 8.7. Timisoara - Cenad + Hu + At, autostrada, 130-135 si in rest cu cat era voie. D5 AWD automata, 2 adulti si 2 copii, bagaje full in portbagaj + un Thule de 500 de litri. N-am ce comenta, tot cam atat mi-a consumat si Mazda 6 cu Thule. Diferentele or fi din cat minte fiecare computer. E ok.
-
XC liked a post in a topic: Capacitate baterie XC60
-
Am tot auzit de VIDA in sus si in jos, dar nu-mi dau seama ce presupune asta. E o aplicatie, o chestie hardware + aplicatie, e licenta periodica (anuala), definitiva, care e treaba cu ea? Ce investitie presupune, pe langa un laptop? Asta e: https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/volvo-vida-dice-diagnostic-tool.html ?