-
Content count
58 -
Joined
-
Last visited
-
Ce nu înteleg eu este ,de ce ai schimbat atâtea componente ale motorului Si ce motor ai de fapt pe masină ? Nu este bine să pui alte componente de pe alt tip motor ,deoarece calculatorul este setat ptr. un anumit tip de senzori. Asa o sa schimbi tot motorul ,una câte una ,şi tot nu faci nimic.
-
Cu " ELF 10W40" turezi un motor turbo la blana si vrei să mai si reziste
-
Sfatul meu este să măsori ovalitatea vibrochenului cu un micrometru ,ca să nu munceşti degeaba Dacă ovalitatea este mai mare de 2 sutimi trebuie să rectifici vibrochenul ,altfel arunci cu banii aiurea.
-
Mai întâi verfică de unde vine zgomotul mai exact :dinspre baia de ulei sau mai sus spre blocul motor ,caci se poate să fie si un piston gripat Se pare că si uleiul nu a fost prea bun. Şi nu mai turati motorul niciodata la max. pe loc ,nici măcar 1 min. Iar turbina nu se blochează asa dintr-o dată ,mai repede se astupă catalizatorul
-
Nu înÅ£eleg de ce nu ai echipat motorul de jos ,ca să-ti rupi spatele aplecându-te peste masină? Iar simeringul îl gaseai la orice magazin ,de unde să-ti vină ? Si mare grijă la capacul de la axele cu came ,se dă un clei special ,care e bine să-l dai si pe o suprafaÅ£ă si pe alta .ÃŽ-ti spun asta că sunt păÅ£it.Iar paharele sper că le-ai descărcat ! ÃŽn rest ,motorul pare nou ,bravo, de acum în colo o să-l iubesti mai mult că Å£i-ai lăsat un pic de suflet in el. Mai ales când o să-Å£i lase cauciucurile pe asfalt (după rodaj)
-
Scuze, credeam că motorul din poza este al tău,nu pare prea îngrijit . Cât despre Matrix ,stiu că e prea obsedat de motorul său ,poate să-i dea talpă cât cuprinde , că la ce orz de calitate le dă la cei 200 de cai Åži oricum astea nu sunt maÅŸini să dormi în ele,au sub pedala de acceleratie un magnet Apropo Matrix ce ai făcut cu distributia ? Ai rezolvat-o
-
Este bun la pret ,dacă e si bun la partea tehnică este OK. Dar după cum se vede culuarea la ulei după chiuluasa ta ,care trebuia sa fie aproape ca berea aia din cană, a cam văzut Ëforjă Ë motorul tău -(bilă neagră)
-
Cat te-a costat motorul? (fara drum)
-
Ca sa-ti piardă motorul atâta ulei si să mai pleci cu el la drum lung Iar cu uleiul super sintetic la un motor trecut de prima tinerete :blink:nu am fost de acord niciodată. Cu toate că am făcut zeci de motoare ,părerea mea e să cauti alt motor.PoÅ£i să-l iei si la 200-300mii km , daca este luat de afară e ok, căci ăia au grijă de ele nu ca noi. Chiar dacă faci o cârpeală la motor tot te duce la 15-20mil., asta dacă nu trebuie să schimbi vibrochenul si freo bielă. Acum depinde de criza fiecăruia \ (financiară ). baftă
-
După zgura care se vede in motor ,nu prea sa schimbat la timp uleiul Dacă folosesti tot pompa de ulei a motorului de faÅ£ă verifică atent supapa de refulare a uleiului ,s-ar putea sa fie intepenită de calamină. ÃŽn 80-90% din cazuri de acest gen asta este buba. Iar vibrochenul se poate rectifica (dacă mai este in cote adică uzura sa fie mai mică de 0,50 mm ).
-
alex - vezi că tot tu complici lucrurile dacă spuneai de la început că ai schimbat una alta,că ai pus testerul etc. poate că o probabilitate de 60-80% aveai un răspuns. Nimeni nu este ghicitor ca să-Å£i dea un răspuns exact la o simplă nelămurire de-a ta ,că ai consumul prea mare la masină. Asa a pătit-o si George ,un baiat din Constanta cu un 850 2.3 l ,care era disperat tot cu consumul ,si tot la fel ca tine s-a dus la toate servisurile din ConstanÅ£a si nu au stiut ce să-i facă.M-a sunat când a venit in Bucuresti ,mi-a lasat masina ,si în 2-3 zile s-a rezolvat . De ce a durat atâta ? ptr. că la masinile mai vechiuÅ£e nu te ajută testerul asa de bine ,si vroiam să mergem direct la bubă să nu dăm cu banii aiurea pe piese. A trecut aproape 1 an si nu l-am mai auzit să se plângă de masină. :'( Cauza - sonda lambda ,care poate să fie si la tine- (70%)
-
yonutz-2010-si tu ai aceiasi problemă ,verifică sistemul de evacuare (tobe-catalizator) ,căci dacă ai o toba care răsuflă î-ti bagă gaze în masină . Iar dacă motorul nu mege bine pune-l si tu pe un tester. De tine este mai uÅŸor că nu esti asa departe de Bucuresti , alex30 ,nu stiu din ce loc este, ca să-ÅŸi pună masina pe tester. Parcă vă este frică să vă pune-ti toate dadele la profil, asa ne vom cunoaste si noi mai bine. Eu lucrez pe tester de 3 ani ,si din experienta le spun la toÅ£i că este bine ca măcar o dată la 6 luni sa-Å£i pui masina pe tester,ptr. că apar tot felul de erori chiar dacă masina merge bine ,erori care in timp pot da naÅŸtere la probleme , exact ca un virus care intră in computer si trebuie să-l elimini
-
Alex30 -Din ce an este masina ? Dacă este mai veche atunci s-ar putea să fie distrus si catalizatorul sau poate nici nu-l mai ai,sau o sonda sau mai multe nu mai dau randament 100%. De cand ai masina ?sau de cat timp ai observat problema asta? Dacă nu dai si tu mai multe detalii degeaba ne tocim tastaturile . Dar mai intâi pune-o pe un tester să vezi dacă ai toti senzorii motorului buni .
-
De regulă la încălzitoarele astea se arde bujia incandescentă ,care costă în jur de 150ron. Unele au si câte 2 buji incandescente :una de pornire si una de mentinere în stadiul iniÅ£ial. Sau se mai poate ca filtru pe care unele îl au să fie îmbâcsit si să nu intre motorină îndeajuns si atunci este normal să scoată fum alb . Si mai este bine ca din când în când să se curete camera de ardere al injectorului din interior, ptr. că se depune calamină pe margini si nu mai pulverizează motorina cum trebuie iar din cauza asta să nu mai poată lua foc. Motive să nu pornească sunt destule ,trebuie doar să le elimini pe rând una câte una.
-
La motoarele pe benzină nu se găsesc garnituri de grosimi diferite ptr. că micsorarea camerei de ardere prin rectificare nu este o problemă f mare. Iar la motoarele diesel contează mai mult inăltimea pistonului care iese din cilindru ,decât rectificarea chiuluasei propiu zise.Multi fac greseala că atunci când rectifică chiuluase la diesel ,cumpără garnituri mai groase ,si atunci nu le mai merg motoarele ca înainte. Eu am luat din chiuluasa 0,8 mm si nu am nici o detonatie ,merge foarte bine . La Olcit nu există garnitură de chiuluasă ,iar de rectificat este mai complicat si să schimbi o chiuluasă de la un motor de 1100 la 1300 sau invers este o diferentă mult prea mare a camerei de ardere . ÃŽn domeniul ăsta al motoarelor ,am o experienÅ£ă de zeci de motoare făcute la activ si nu prea mai are cine sa mă contrazică