Petre 05-KWF
Membru-
Content count
23 -
Joined
-
Last visited
-
am inteles.daca este vorba de piesa din poza atasata mai sus de Justfocus.treburile stau cam asa: ,,motorasul de relanti" cum l-au numit mecanicii am avut probleme in sensul ca nu statea in relanti(asta a fost acum 2-3 sapt).am luat unul second de la un centru de dezmembrari din deva,l-am schimbat si a fost ok. ma gandesc ca ar fii slabe sansele sa fie el problema.
-
unde gasesc senzorul de relanti?
-
Salutare tuturor, Masina: 440,1.6,benzina+GPL (din fabrica). af: 1993 Problema: nu mai porneste.Anterior,la mers in relanti si nu numai,pornea ok,dar dupa cca 5 min se inneca si se oprea.si pe benzina si pe gaz acelasi lucru.Daca tineam accelerat,mergea intrerupt.Dupa un timp,isi revenea. Acum,nu mai porneste deloc.Am desfacut bujiile,sunt negre.Am verificat fisele,par a fii ok.Am efectuet un test pe diagnoza de pe masina,tot in regula. Va rog,daca ati intalnit ceva asemanator,sau daca aveti idee ce ar putea fii,dati-mi un sfat. Multumesc
-
http://www.postimage.org/image.php?v=PqOSDbr Poate link-ul de mai sus va ajuta . Dar se poate intampla ca cei de la RAR sa ti-o scoata la o norma de poluare inferioara in functie de emisiile masurate. Au ei niste tabele si trebuie sa se incadreze in valorile alea.Daca nu se incadreaza,bineinteles ca o trece la o treapta inferioara ca si euro.In fine,nu sunt ei prea corecti,si nici nu stim cine a stabilit acele norme pe care le regasim in tabelele Rar-ului .Parerea mea este ca,facand parte din minunata comunitate europeana(scz de literele mici) ar trebui sa se tina cont de acel euro care a fost stabilit din fabrica. O alta varianta din care poti sa-ti dai seama,este ca te uiti la numarul de omologare si vezi in ce cifra se termina 2-E2,3-E3 samd.
-
Ai verificat furtunul care merge de la vasul de expansiune la radiator? Exact asa patesc si eu,si azi am vazut ca acel furtun(e unul subtire) este crapat. Apropo,ma poate ajuta cineva cu un furtun de genul acesta? Multumesc
-
Salutare go_west Vad ca esti din vulcan.Eu sunt din deva.daca ai drum prin deva,preturi bune gasesti la FYG EXIM in viile noi.daca vrei,te pot ajuta eu sa intreb cat ar costa.
-
Salutare. In momentul in care schimbam arcurile(spate sau fata) este obligatoriu si schimbarea amortizoarelor?).Sa nu fie cu suparare,dar nu stiu,si ar trebui sa schimb si eu pe spate arcurile,ca sta lasata deja . Multumesc
-
Am conectat si eroarea nu a disparut.Motorul sta mult mai turat decat de obicei(in relanti).Nu stiu cum sa verific motorasul de relanti si acel senzor de temparatura .
-
Am facut autodiagnoza si mi-a dat o eroare(223) dupa ce am scos bornele bateriei.Ideea este ca eu daca scot mufa de la motorasul de relanti nu se intampla nimic(de obicei ar trebui sa fie mai turat motorul).Oare sa nu imi functioneze motorasul de relanti? L-am lasat o noapte cu solutie WD-40,si l-am montat dupa aceea pe masina.L-am curatat pentru ca imi era relantiul oscilant si murea motorul foarte des.Acuma,este prea turat cand se incalezeste.Cum pot sa imi dau seama daca functioneaza motorasul?
-
Raul,cat ceri pe un electromotor?
-
Mie mi-a dat aceeasi eroare(223) dupa ce am scos bornele bateriei.Ideea este ca eu daca scot mufa de la motorasul de relanti nu se intampla nimic(de obicei ar trebui sa fie mai turat motorul).Oare sa nu imi functioneze motorasul de relanti? L-am lasat o noapate cu solutie WD-40,si l-am montat dupa aceea pe masina.L-am curatat pentru ca imi era relantiul oscilant si murea motorul foarte des.Acuma,este prea turat cand se incalezeste.Cum pot sa imi dau seama daca functioneaza motorasul?
-
Sergiu,cat iti consuma GPL inainte de a anula instalatia? Pe benzina si mie imi ia tot 10 in oras.Are 305 mii in bord.Suntem aproape unul de altul.
-
Motorul e clar B16F.Asa scrie in certificat.Debimetrul de aer...unde e pozitionat?Si cum arata?
-
B16F
-
De unde stiu daca am multipunct Siemens?