Cujacha

Membru
  • Content count

    148
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Cujacha

  1. Salut tuturor fericitilor posesori de Volvo. Am un Volvo S40 2.0 2007, cumparat in urma cu un an din Anglia, si circulat tot in Anglia. Am schimbat volanta, chit distributie, kit ambreiaj, un rulment, electromotor, bratele suspensie fata etc. Am o problema despre care, poate, s-a mai scris pe forum, dar, cu scuzele de rigoare, din pricina ca sunt cam presat de timp, va intreb in acest post.  MI-a aparut in bord mesajul Engine System Service Required. Dupa ce am oprit masina si am repornit-o putin mai tarziu, nu a mai aparut mesajul. Cu contactul pus in pozitia 1 am apasat pe butonul de resatare a kilometrajului (testul agrafa???) si mi-a aparut numarul 006. Este un cod de eroare? Am cautat pe forum dar nu am gasit nimic despre asta. Acesta este motivul pentru care scriu aici. Nu apare alt mesaj. Daca apas pe butonul Read si cel de stopuri ceata (concomitetn), imi apare No Messages. Va rog mult sa ma ajutati cu experienta si cunoasterea voastra in legatura cu Volvo. Va multumesc anticipat, si sper ca nu v-am enervat, in eventualitatea in care s-a mai vorbit despre aceasta problema in alta parte. Macar ghidati-ma spre acel post printr-un lnk. Cele bune!
  2. Zilele trecute am reusit sa o pornesc, dar, in continuare, nu urca mai mult de 2800-2900 de rotatii. Tot nu m-am lamurit ce legatura ar avea cu pilotul automat. SI tot nu stiu daca ar avea vreo legatura cu faptul ca inainte de aceasta situatie mi-a fost schimbat kit-ul de ambreiaj, asa cum am scris in topicul precedent. Va rog mult sa ma ajutati cu un raspuns daca, careva dintre voi, isi da seama sau stie care ar fi o posibila cauza/solutie. Multumesc mult!
  3. Salutare. Legat de postul precedent, am incercat intai sa vad daca debitmetrul este cauza. Am deconectat mufa si problema a ramas aceeasi.  Azi am schimbat filtrul de motorina. Cel vechi era intr-adevar foarte imbacsit. L-am montat pe cel nou, am asteptat 60 de secunde cu cheia in contact in pozitia II, am dat la automat, a pornit, dar.....amaratul de mine am uitat sa si accelerez si....s-a oprit. Am folosit apoi pompita dar fara succes. Voi mai incerca maine, ca deja se innoptase. Sper sa reusesc. Probabil ca am procedat eu gresit. Dupa ce voi reusi sa o pornesc (sper) voi vedea daca trece de 3000 de rotatii sau nu. Dupa etapa asta, chiar o sa am nevoie de parerile voastre pt ca deja o sa fiu depasit de situatie rau de tot. O seara buna tuturor.
  4. Salut Adrian. Te rog, ajuta-ma si pe mine intr-o chestiune: incerca sa ma loghez dar nu-mi recunoaste parola. Nu am uitat-o cu siguranta. Pana la urma am urmat calea RESET si apoi iar nu-mi recunoaste parola. Si tot asa. Am facut asta de cateva ori. In seara asta am incercat din nou "sign in" si nu-mi recunostea parola. Am intrat in cont prin resetarea parolei, din nou.

    Ma poti ajuta? Ai idee care e cauza?

    Multumesc mult, anticipat!

    Gabriel C.

  5. Buna seara. Sunt 3 ani de la ultimul post pe acest topic. Am citit toate posturile in incercarea de a intelege problema pe care o intampin acum la masina mea (S40 2.0D 136cp, inregistrat in februarie 2007 - fara filtru de particule). In urma cu o saptamana am observat ca la o accelerare mai brusca (pt o depasire mai rapida, de ex.) puterea masinii se taie si din acel moment nu o mai pot tura peste 2900-3000 turatii in nici o treapta de viteza. Dupa ce am oprit masina si motorul, la o accelerare usoara turatia mergea si peste 4000 fara probleme. Apasand din nou acceleratia mai puternic, din scurt, iarasi mi se taia avantul la 3000, iar apoi nu mai puteam trece de aceasta valoare, iar in incercarea de a trece de 3000 parca masina se sufoca, ineca... Dupa cateva zile, am vrut sa folosesc pilotul automat si am observat ca nu mai functiona si nici in bord nu-mi aparea cuvantul Cruise. In acel moment eram deja in situatia de a nu mai putea duce motorul mai mult de 3000. M-am gandit ca poate e o coincidenta, asa ca am oprit masina si motorul. Am repornit-o si am plecat. Am incercat sa activez pilotul automat si de data aceasta functiona atat pilotul automat cat si turatia peste 3000. Cand am accelerat mai brusc, iar mi s-a inecat la 3000, iar pilotul automat din nou nu mai functiona. Astazi am fost plecat si am avut de facut mai multe opriri. Inca de la prima pornire de dimineata si pana am ajuns acasa, masina nu a mai putut fi turata mai mult de 3000 si nici pilotul automat nu a mai putut fi activat. Am doua dileme: 1. care sa fie cauza pentru lipsa de putere? (in bord n-am nici un mesaj) - in toate posturile am vazut mai multe posibile cauze. 2. ce legatura are asta cu pilotul automat? Stiu ca am scris cam mult, dar am vrut sa va prezint tot tabloul (pe cat posibil), pentru ca am nevoie de parerile sau sfaturile voastre. Asta si pentru ca in urma cu o saptamana am avut-o in service (aici in Anglia, unde locuiesc) pentru a-i fi schimbat ambreiajul. As vrea sa ma lamuresc daca ar putea avea vreo legatura, vreun furtun sau o mufa atinsa accidental si "deranjat(a), ca sa stiu daca trebuie sa ma intorc la service sau nu; sau daca problema e independenta de service si trebuie sa o tratez ca atare. Va multumesc pt rabdare!
  6. Apa in masina

    Salutare. Stiu ca topicul e vechi, dar zilele astea am descoperit ca un furtul de scurgere de la trapa era infundat; mai exact partea care coboara de la baza montantului A si se duce pe sub stergatoare (unde...., nu stiu.). Dar am totusi o dilema: exista scurgere si in partea din spate a trapei, sau doar cele doua din colturile din fata? Am incercat sa ma uit cu o lanterna dar nu vad nimic. Am desfacut si capitonajul montantului C, dar nu vad nici un furtun. Intreb pentru ca uneori am apa in spatele scaunului soferului (masina cu volan pe dreapta), iar alteori in fata, la sofer. Probabil depinde cum sta masina inclinata. Va rog, ma poate ajuta cineva cu un raspuns legat de existenta sau nu a scurgerilor ptr apa de la trapa, la Volvo S40 (2007)? Multumesc anticipat!
  7. problema deschidere portbagaj

    Salutare. Si eu va multumesc pentru informatiile pe care le-ati impartasit. Chestiunea e ca eu sunt, totusi, un pic nelamurit. Nimeni nu a vorbit de culoarea firelor. La mine, toate sunt negre. DIn vreo 6 (nu mai stiu daca atatea sunt exact) mai am doar 2 intregi. Am desfacut portbagajul manual, insa nu stiu cum sa leg firele intre ele pentru ca au aceeasi culoare. Toate firele sunt "+" ? Sunt cate doua fire pentru fiecare lucru: bec interior, becuri numar si incuietoare? N-am nici cea mai mica idee cum sa le potrivesc. Am facut rost de un letcon, dar mi-e teama sa nu fac vreun scurt la masina. Nu sunt electrician, in schimb sunt doar nevoit sa o rezolv cat mai repede, iar asta (pt mine) inseamna sa-mi bag eu nasul. A mai avut cineva tot asa multe fire rupte? Cum a aflat care cum sunt? Multumesc.
  8. Oameni buni, chiar vreau sa ma uit la un film in masina. Aveti idee daca acumulatorul meu de 85 amperi ma tine un film si apoi sa porneasca si masina? Multumesc.
  9. Salutare, sunt 7 ani de la ultimul mesajscris aici,dar abia acum am vazut topicul asta.  Eu am in usile din fata 3 difuzoare si am si boxa centrala de pe bord. Cand pornesc muzica imi apare pe ecran Premium Sound Dolby II. Eu am fost convins tot timpul ca sistemul vine de la Dynaudio. Daca Premium Sound e diferit de Dynaudio (asa am inteles din comentarii), atunci cine a facut difuzoarele de la PS? Iar amplificatorul este tot Alpine, sau de la alta firma? Multumesc! P.S. Muzica se aude exceptional pentru mine. Prefer sa ascult soundtrack-ui, se aud superb. Dar am mai descoperit ceva - daca pun pe auxiliar un trailer de film de pe Youtube, credeti-ma ca as prefera sa ma uit la un film in masina decat la cinema (as renunta in cazul asta la ecranul urias al salii de cinema). Dar n-o fac pentru ca nu stiu daca acumulatorul masinii ar suporta sa ma uit la un film iar apoi sa reuseasca sa mai porneasca si masina. Ce parere aveti? Bateria mea e de 85 amperi. Ar fi prea frumos sa reziste. POate imi raspunde cineva si la intrebarea asta. Multumesc inca o data.
  10. Multumesc. Da, este logic ce spui.
  11. Multumesc. Chestia e ca am miscat de el din greseala in timp ce masina era pe liber, fara baterie. Apoi, pentru ca nu stiam in ce pozitie a fost dintre cele 3, am miscat cu mana de el, am apasat pe ax, l-am studiat, l-am fotografiat (credeti-ma, am facut o descoperire - habar n-aveam ce e, nu-l vazusem pana atunci, cu toate ca e usor vizibil si am deschis capota de zeci de ori...). In cele din urma, masina fiind tot oprita si cu maneta de viteze pe liber, am pus acel selector cu mana in pozitia de mijloc, considerand ca ar fi cel mai logic.  In cele din urma am pornit masina, si am plecat. Intra in viteze, insa intra destul de greu, adica nu intr-o maniera finuta, simti un pic de ingreunare. Dar cred ca asa era si inainte.  O intrebare: uneori nu imi intra in marsarier sau prima viteza. Sa aiba oare legatura cu acel selector? Sau e de la timonerie?
  12. Multumesc. Eu nu cotrazic asta. Ba chiar ma bucur pt ce ea ce ziceti, ca ma apucase paranoia si credeam ca le-a schimbat cineva la un moment dat. Inseamna ca asa a fost din fabrica, dar cu jante de 17. Iar asta nu se potriveste cand caut franele pentru fata, pt ca nu am jante de 16. Dar acum stiu ce sa caut.  Si pe langa jantele de 17 mai are si bara aceea dintre telescoapele fata in compartimentul motor.  Ma intreb totusi de ce au folosit configuratia asta. Dar in fine. Multumesc inca o data.
  13. Multumesc. Acum sunt si mai in ceata. Se plimba pe orizontala, in semicerc, pe 3 pozitii. Cand am vrut sa desfac electromotorul, am atins acel selector din greseala si acum nu mai stiu pe ce pozitie era. L-am pus manual pe pozitia din mijloc, nici spre parbriz, nici spre botul masinii.  Am pus noul electromotor. Cand o sa pornesc masina, risc sa am daune la cutie din cauza ca am miscat de piesa aia, sau....? Inteleg ce e, dar e normal sa poata fi miscat asa usor cu mana? Cum pot sti care e pozitia corecta?
  14. Multumesc Bogdan. Acum sunt mai linistit. Mai vazusem undeva, cautand electromotorul, ca era specificat ca masinile facute pentru UK au alta configuratie. Acum, ceea ce este ciudat, pentru mine, e faptul ca jantele pe care le am pe masina, de 17 inch, sunt conform cu cartea masinii. In carte mai apar unele de 18 inch. Si pe orice site unde caut placutele si discurile de frana pentru masina mea, pentru janta de 17 inch gasesc doar de 320, nu de 300. Si asa am luat plasa cumparand placute si discuri gresite. Probleme n-am avut cu frana, ce-i drept, insa m-a facut curios chestiunea asta. De ce oare ar recurge la o astfel de modificare. Oricum, multumesc inca o data.
  15. Va rog mult sa ma ajutati cu identificarea unei piese. Cand m-am opintit sa desfac un surub de la electromotor am atins o piesa care s-a miscat. Este situata sub carcasa filtrului de aer, intre motor si  carcasa filtrului de aer. E o piesa prinsa intr-un ax. Daca apesi pe ea are o miscare verticala pe axul acela. Totodata are o miscare pe orizontala impartita in trei pozitii. Adica simpti ca la maneta de viteza cand se schimba pozitia. Se misca in semicerc pe axul acela, cam de la ora 12 la ora 3. Nestiind cum a fost, am lasat-o in pozitia de la mijloc. Daca o misti se duce o pozitie spre habitaclu, sau o pozitie spre radiatorul masinii. Am atasat o imagine. Aveti idee ce este si ce rol are? Nu stiu in ce pozitie a fost, si sper ca nu e ceva grav.
  16. Pana la urma am gasit un magazin fizic aproape de mine si o sa iau electromotorul de acolo. E un Delco Remy ca cel pe care l-am avut pe masina. Chestia e ca am pierdut ore bune pe net pentru a fi sigur ca iau ceva care se potriveste la masina. Asa am gasit link-ul acesta http://www.vehiclepartsdatabase.com/vehicles/allprivateroadvehicles/volvo/s40iisaloon/20d/d4204t/21410/startermotors si documentul acesta (de la LUCAS). Cred ca in pdf.-ul pe care l-am atasat gasesti codul de electromotor pentru fiecare masina (sau macar pe aproape).  Poate mai e de ajutor cuiva. In cazul in care exista deja pe forum, scuze pentru spam.   Starter-Catalogue (Electromotor).pdf
  17. Dupa ce am dat jos electromotorul, am vrut sa las masina jos de pe capre. Dupa ce am lasat-o pe roti am observat ca masina ramane ridicata si intre aripa si roata este un spatiu foarte mare. Masina e in frana de mana si pe o panta de vreo 10 grade, cu spatele masinii la vale. E normal sa stea asa ridicata de bot? Sau e o anomalie? Am schimbat acum 2 saptamani arcurile si telescoapele fata.  Ca sa nu stea asa pana imi vine electromotorul, am ridicat-o pe capre doar cat sa stea cu rotile doar putin in contact cu pamantul. Sper ca n-am facut rau.
  18. Am fost plecat. Sigur. VIN: YV1MS754172298974 Engine number: 27723 Multumesc foarte mult. M-ar ajuta enorm. Sunt numerele acelea de vreo 8 cifre (majoritatea incep cu 3) care apar la fiecare piesa ca sa verifici daca e exact pentru masina ta, insa eu nu stiu care numar e al masinii mele. Multumesc inca o data.
  19. Pana la urma am gasit electromotorul, am batut in el, a pornit masina, asa ca.... l-am dat jos de pe masina. Insa nu am gasit decat o eticheta pe jumatate dezlipita pe care scrie un cod: DRS 3969. Din ce am gasit, ar fi de la Delco Remy. Cand caut pe internet gasesc niste coduri gen: 30667494 despre care scrie ca e compatibil cu piesa respectiva. Insa nu stiu care e codul masinii mele. Motorul meu e un 2.0 d din 2007 (136 cp). Exista undeva o lista cu aceste coduri? Ce marci de electromotor ar fi mai de incredere? Trebuie sa-l comand cat mai curand, ca stau cu masina in loc, si am mare nevoie de ea. Ma poate ajuta cineva cu codul pentru masina mea?
  20. In cazul meu nu cred ca e vorba de o greseala din partea vanzatorului, pentru ca indiferent ce site web de piese auto folosesc, daca pun numarul masinii, mi se dau aceleasi discuri si placute pentru janta de 17 inch, anume 320 mm pentru disc. Prin urmare, si etrierul de pe masina ar trebui sa fie potrivit pentru dimensiunea asta. Insa, la masina mea am gasit etrier de 300.  Ma gandesc mai degraba ca, probabil, a fost facuta vreodata o schimbare in vreun service. Ar fi posibil asta?  Cu toate acestea n-am avut probleme cu frana. Acum, nici nu am vreun alt termen de comparatie, pentru ca nu am condus un Volvo la fel cu al meu, cu frane cu disc de 320 mm. 
  21. Am fost putin plecat. De mare ajutor. Multumesc pentru raspunsuri. Vroiam sa verifica oricum filtrul de aer, si pentru ca oricum o tin parcata din cauza electromotorului, o sa ma uit si dupa sonda aia. Ar fi super sa o pot schimba eu. Sper sa fie si la 2.0 la fel ca la 1.6. Daca nu, o mai caut. O voi gasi eu. Multumesc inca o data. 
  22. Emy, multumesc frumos. E de ajutor. Insa mi-ar fi de si mai mare ajutor daca mi-ai spune unde se situeaza in masina acel Switch. Cat te-a costat? Ai putut sa-l schimbi tu?
  23. In ce priveste cheia, aceasta e din plastic, n-are pic de metal la exterior. Asta pentru ca ziceai sa o misc in sus sau jos. O sa incerc totusi maine.
  24. Dupa mai bine de un an revin cu alte probleme in ce priveste masina mea. 1. Pana acum mi-am schimbat singur placutele si discurile de frana pe spate (ATE toate, multumita voua ca mi-ati clarificat ce trebuie sa cumpar). Tinand cont ca n-au fost probleme dupa, inseamna ca mi-a reusit. Am vrut sambata aceasta sa schimb discurile si placutele pe fata si, stupoare, nu se potrivea ce am cumparat cu ce aveam deja pe masina: pe etrier scria 300. Masor discul si avea 300 mm. Iar ceea ce am cumparat eu avea 320 mm. Iar placutele noi erau mai mari decat discurile de pe masina, deci potrivite cu ce am cumparat. (Placutele (Volvo OEM) le-am cumparat acum doi ani cand am fost in Romania, ca sa fiu pregatit de orice, iar discurile (JP Group) le-am cumparat acum o saptamana de pe AutoDoc. Pe orice site pe care pun nr masinii mele, pentru ca am jante de 17 inch, imi ofera discuri de 320 mm si placutele pe masura. Iar discurile de 300 mm sunt oferite pentru jatele de 16 inch. Nu ma pot gandi ca masina mea a suferit modificari la roti in trecut pentru ca si in cartea masinii apar fie jate de 17, fie jante de 18. Prin urmare, cum e posibil sa gasesc acolo etrieri pentru discuri de 300 de mm? E posibil sa fie asa din fabricatie, sau e posibil sa fi fost facuta vreo modificare in service? Care ar fi rostul?  Ati mai auzit de vreo situatie la fel pana acum?  Masina mea a fost fabricata in Belgia si comercializata in UK. Acum trebuie sa incerca sa vand setul de discuri si placute, pentru ca n-am cum sa mai trimit placutele inapoi (le-am luat acum 2 ani), iar discurile au venit din Germania (probabil).   2. O alta problema e legata de mersul inapoi si iluminare pentru aceasta manevra. Pur si simpllu nu mi se aprind becurile pentru mersul inapoi. Am verificat siguranta, chiar am schimbat-o, am verificata becurile si pareau bune, dar le-am schimbat si pe alea, insa nimic. Aveti idee care ar fi cauza? Multumesc anticipat.
  25. Daca ar fi, e greu de schimbat electromotorul, de demontat si montat altul la loc? Nu reusesc sa-mi dau seama unde este situat ca sa bat un pic in el. Macar asa as sti ca asta e cauza. Are cineva idee unde este situat?