dorinscase

Membru
  • Content count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

1 Follower

About dorinscase

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 05/20/1967

Profile Information

  • Locatie Oradea
  • Auto V 50 2006
  • Fabricatie 2005
  1. DPF & EGR VOLVO V50 1.6D

    ....asa cum am promis..revin cu detalii, la diagnoza a iesit C 3010 eroare necunoscuta, si 2135 senzor pedala de acceleratie.Inclin sa cred ca de la pedala a intrat in limp mode.De atunci nu am mai avut nici o problema masina este chiar ok.Sper ca asa sa si ramana.Si cum zice Dinoco "vezi ce faci"..eu n-am facut nimic am ''platit doar'',iar cu bagatul mainii in buzunar pana la ciorap...m-am gandit sa port ciorap chilot ..sa nu trebuiasca sa bag mana asa adanc....asta asa ca sa mai glumim si noi.Eu nu as fi vrut sa trec prin aceste operatii dificile dar de doi ani ne-am mutat la casa si sunt la 4 km de servici !!! nu am cum sa fac naveta altfel din pacate....FAP-ul s-ar fi blocat oricum mai ales iarna si na.... hai s-o fac si pasta
  2. DPF & EGR VOLVO V50 1.6D

    ....am mers cam 4-5km pana acasa si tot asa a mers., dar ciudat a doua zi a mers si merge f bine.Nu am mai avut probleme.Din ce am vazut eu si mi s-a spus,este ca a rescris fisierele din calculatorul de injectie al motorului,si a zis ca optimizeaza si parametri de imjectie ca sa consume mai putin.A fost o discutie sa-i mai puna pana la 60 de cai , si am zis ca nu vreau sa-mi sara pistoanele prin capota !!!...si nu in stilul asta agat fetele,...la sfarsit totusi am aflat ca e mai tare cu 20 de cai.Una peste alta e ok cum merge si cum consuma(mai putin cu 1.5 l),dar ma terminat faza asta.Dca se mai intampla am sa fac ce ai zis(merci Dinoco),iar aici in Oradea e intradevar e varza cu cititul si interpretatul erorilor?...si pt operatia asta am fost departe....Tipul mi-a spus sa -i fac o diagnoza ca e f curios de erori si sa o rezolvam,(nu s-a intors cu spatele la mine) deci sper ca nu le-a sters ca sa nu se mai poate citi .....era sa uit ,vb de un motor de 136 cp de 2l, si de un ECU siemens 803....cred ca e important amanuntul !!!.va tin la curent si multumesc mult pt sfaturi si pareri
  3. DPF & EGR VOLVO V50 1.6D

    salutam onorata asistenta,.... si eu am facut de curand anulare din soft si fizica a egr-ului si dpf-ului,A fost f bine aporx 600 km dupa nu s-a mai turat decat 2900rtm pana nu am oprit motorul si am repornit !!!...fara nici un mesaj in bord.Acum merge din nou f bine.....dar nu stiu cat timp...cel ce a facut operatiunea mai analizeaza in functie de ce eroare da pe tester.(urmeaza sa fac o diagnoza)..daca aveti si voi vreo idee, va multumesc anticipat.A lucrat numai pe ECU de la motor ....
  4. ....evindent ...., vin si eu....dar daca o dam pe testari si calibrari o sa fie cam ciudat !!! sper sa am cu cine povesti si schimba o vorba sa nu fie la toti atarnati ochii pe sub capote,....ca in comunism cand se iesea la iarba verde toti barbatii mestereau la dacii, si asa trecea dumineca  !!! 
  5. ...de ajutat este nevoie cat ''china''....problema e ca nu sa uscat inauntru...merg la sfr de sapt .... de 1 mai ....sa mai aerisesc interiorul sper sa fie timp frumos...pacat ca paturile  sunt gata si saltele sunt cumparate dar pana nu se usuca bine lemnul nu pot sa le aduc !!!         daca cineva e amator de dormit pe jos(podele).... in sac de dormit ...este binevenit.Eu voi fi acolo de vineri cam de la pranz pana dumineca seara.Singurele dotari sunt deocamdata : un generator de curent,o drujba ,aragaz tip camping, ceva farfurii, linguri, un gratar, trei caiace, neoprene,... si un amarat de jeep care, daca e rau drumul forestier, sa ne duca pana la cabana din satul Balcesti unde se pot lasa masinile la un unchi de al meu...Peisajul e feeric, cu putina organizare ,niste bocanci si  un polar pe noi poate iesi un WE placut.Invitatia este valabila oricand...si va anunt cand vor fi conditii mai bune....
  6. ...si eu zic sa facem o intalnire pana in vara....si vedem si pregatim intalnirea de la cabana... (am fost sambata 20 03 si e umed inauntru, trebuie sa se usuce si dupa aceea sa aduc paturile ,saltelele mesele,sa vad si cu iluminatul de 12 V cum fac? etc,)...merci Nelu de aducere aminte !!! eu am uitat  cu totul de tricouri...daca nu ne mai auzim ...Sarbatori fericite la toata lumea
  7. ...''buna zua''...asa mai pe taraneste...si eu ma bag la o intalnire...din pacate cabana mea nu e functionala decat peste  aprox 2 luni ...dar promit de cum e gata sa chem volvistii amatori de munte ,apa, foc de tabara si povesti la umbra brazilor... si sper sa nu fim tot doua masini ...
  8. distributie v50 2.0d 2005

    ....si eu am cu a mea 176000 si nu o schimb..in germania cand am intrebat au zis 240000...si au zis ca nu conteaza autostrada sau oras...oricum urmatoarea  nu se compara cu cea originala....pe de alta parte nu cred ca plateste nimeni motorul daca se rupe la 239000, decat ghinionistul proprietar....
  9. nu-i de ras, e de plans...

    .... la a mea e gaurit capitonajul de sub capota,daca nu uit o sa fac si eu o poza pt ''prezentare'', si a incercat sa roada firele de la injectoare !!!....se vede putin pe izolatie ...problema este ca atunci cand e frig si parchezi motorul ramane cald  destul de mult timp si e numa bine de dormit si mai ales de rontait pe acolo.... sunt si eu interesat de o solutie...viabila
  10. Creste nivelul la ulei V50 1.6D

    salut...deci pe mine ma costat reconditionarea pompei aprox 300 de euro...si am mers la bekeschaba in ungaria, f seriosi deltfel ,dar a durat reparatia 2 sapt, pt o supapa care a ajuns tarziu. Acum pretul nu e acelasi dupa ce vede ce are si in functie de ce trebuie reparat este si pretul....de ex la un BMW a costat 800 de euro...si eu sincer la atata m-amm asteptat...la repr in Debretin mi-au spus f senin 1500 de euro pt pompa si ca cea veche trebuie predata !!!!  deci ,inclin sa cred ca,si care mi-ar fi pus-o la repr nu era noua....succes  0744806195 este nr meu de tel pt alte detalii
  11. Creste nivelul la ulei V50 1.6D

    salut...eu am un V 50 de 2.0 L...la mine a fost pompa de inalta presiune care din cauza garniturilor baga motorina in ulei, cam de aia  creste nivelul,,,,daca baga apa in ulei atunci uleiul devine gri albicios ca si o emulsie... si pe tester( Debretin) mi-a dat pompa de inalta defecta
  12. HI! & HELP!

    ...salut....am schibat si eu rulmentul si butucul pe dr fata....se potriveste de la ford...a fost numa aprox  300 de roni ...parca de la Onix l-am comandat....si daca ai fi nevoit sa-l schimbi de 4 ori tot tine mai mult decat unul original de 11 milioane....
  13. pompa de presiune

    salut....da au curatat-o cu ultrasunete...si au schimbat garnituri supape...etc...asa au zis tot kitul...a ramas numa carcasa pe care cred ca au curatat-o cu ultrasunete...cam asa au zis....a durat mult sa vina piesele...prin anglia am gasit cam  la 220 de lire una second (8000 de mile ...cica motorul)dar e o telenovela sa intri in posesia ei...deocamdata merge super bine masina sunt multumit si nu a fost 1500 de euro cat au zis la repr....numa bine tuturor
  14. pompa de presiune

    deci ...finalul....dus pompa la becheschaba in HU....schimbat chitul ....aprox 350 E....merge perfect...a durat 2,5 sapt...ce au zis aia de la debretin aia a fost....se pare ca se putea repara si la Buc si la Timisoara...asta pt info....
  15. pompa de presiune

    buna baieti....cum am mai zis nu schimb nimic deocamdata...sa mai uitat cineva la masina...si ce a descoperit !!!...uleiul are nivel mai mare decat normal( cand a fost schimbat a fost la nivel !) iar debitmetrul de aer ,cel de langa filtrul de aer nu functioneaza(a scos fisa si motorul merge la fel ...dealtfel merge rotund si pt mine a fost surpriza !!!) practic cu debitmetru si fara tot una e.....masina are 172 000 km  si primii 130 000 au fost facuti 90 % intre Frankfurt si Viena pe autostrada...de doi ani e la mine...si inca un detaliu cand  intra in faza in care nu mai trage parca vibreaza putin spre inainte daca continui sa o calci...daca o lasi putin de tot atunci isi revine si accelereaza din nou de multe ori pana la 4000...iar alteori cam 1000 de ture dupa care iar incepe fenomenul....buclucas...ce am mai constatat primii 10 -20 km merge bine nici in bord nu apare nimic...dar dupa ...prima dat cand incetinesc sau la primul semafor apare in bord mesajul....cu debitmetrul ma intreb nu e bun el in sine ,sau informatia data de calculator la motor....fara ala n-ar trebui sa merga rotund...sau de unde stie calc cum sa regleze motorul, ca sa mearga rotund