KSamuel
Membru-
Content count
27 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
7 NeutralAbout KSamuel
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Sibiu
- Auto XC90 2.0 2016
- Fabricatie 2016
- Fabricatie 2 0
-
A fost blocatorul de la volan de vina. Încă odată cei de la Volvo Cluj au fost la inaltime.
-
Salutare! Am o problema ciudata la mașina: rotesc de buton sa pornească si nu porneste. Își face verificarea când intru in mașina, tin bineînțeles frâna apăsată si nu porneste. Parca ceea ce ar trebui sa-i dea comanda motorului sa pornească, nu mai da comanda. Din zona compartimentului motor se aud toate sunetele tipice https://share.icloud.com/photos/0d2bXLNLT8rc0y3pTo2jYZOaQ Mi-a mai făcut figuri de vreo săptămâna dar in dimineața asta nu am reușit s-o pornesc după nenumărate încercări. Când mi-a mai făcut figuri am pus-o pe un tester și nu a dar nimic ce sa țină de contact sau altele de genul. Dacă știți vreo șmecherie s-o pornesc ar fi super. Altfel trebuie s-o duc pe platforma la Cluj.
-
mariusdaniel liked a post in a topic: Volvo XC90 II 2016 D5 R-Design - intrebari
-
KSamuel liked a post in a topic: Schimbare soft 2020 cu 2022
-
Volvo XC90 II 2016 D5 R-Design - intrebari
KSamuel replied to andreimvp's topic in VOLVO XC90 (2015-)
Mi s-a spus și mie povestea cu piesa hidraulică de catre Cluj și a mers fara probleme la Primus în București. Eu nu cred ca ai nevoie. Verifica la Primus. Știu când am făcut atunci verificări, ca mi s-a părut absolut neverosimil sa trebuiască așa ceva, era ca dacă are deja opțiunea de a merge pana la 50kmh în trafic, poate fi actualizata din soft sa meargă și pana la 135kmh, sau cât e maximul. Eu la 135 îl folosesc. Mașină mea e din 2016 Sistemul Bowers & Wilkins e din alt film. E cel mai bun sistem audio ce l-am văzut vreodată pe o mașină. Și asta e concluzia la care ajung constant și toți prietenii mei. -
Bugo liked a post in a topic: Internet prin SIM nefunctional
-
Suspension Service Required - după schimb baterie
KSamuel replied to KSamuel's topic in VOLVO XC90 (2015-)
Am fost la reprezentanta in Cluj. Un cablu intrerupt. 20 de lei fixul -
Da, încap. Să-l conectez mai întâi pe ăla din mijloc ca să-ți fie mai ușor cu celalalte
-
Nu văd ce ar fi neclar la întrebare… Trebuie sa ai fișierele video pe un stick și să-l conectezi la portul USB al mașinii. Apoi din meniu selectezi USB și îți apar fișierele media recunoscute de pe el și dai play. Însă schema nu e foarte utila pentru ca merge doar când staționezi. Deci eventual așa intr-o pauza mai lunga sa te uiți la un film. Nu merge sa le pui copiilor de exemplu când conduci.
-
KSamuel started following Suspension Service Required - după schimb baterie
-
Salutare, După ce am schimbat bateria, mi-a apărut eroare asta în bord. Mașină nu-și mai schimba garda nici automat și nici de la butoanele din portbagaj. Nu mai scoate niciun sunet cum scotea când o incuiam și-si regla înălțimea. De asemenea, pernele nu s-au golit ci sunt pe nivel normal. Am văzut ca pe modelul asta este o problema cu compresoarele și crapă, așa ca m-am gândit ca așa o fi și la mine, și e coincidenta faza cu bateria. Dar când am verificat siguranța de la compresor, care e musai sa se ardă în problema cunoscuta, am văzut ca e OK. În consecință, nu știu ce poate avea. Am văzut pe net ca alte marci mai au probleme cu suspensiile pneumatice când schimbi bateria, dar isi revin. Eu am șters erorile, dar asta nu se lasă ștearsa. Am atașat și poza cu eroarea. IMG_2378.heic IMG_2381.heic
-
maverick liked a post in a topic: Internet prin SIM nefunctional
-
mariusdaniel liked a post in a topic: Internet prin SIM nefunctional
-
No, pe cât de subit a dispărut, pe atât de subit și de neînțeles și-a revenit. De vreo săptămâna mă bucur din nou de internet non-stop in mașina. S-o țină…
-
KSamuel started following Schimb jante 20"
-
Eu am pe masina jantele negre din atașament pe 20 et 38,5 și vreau sa le schimb cu unele argintii tot pe 20" cu et 38,5. Dacă e cineva interesant de un asemenea schimb, îl fac cu toată plăcerea.
-
La revizie s-a facut update fără probleme. Căutând pe net piesa asta, am văzut ca sunt mai multe VCM-uri din astea. Mă gândesc ca poate e vreun modul secundar care e fript, unul care răspunde strict de comunicarea de date.
-
Na, nu știu dacă ți-ai făcut între timp pe plac și ți-ai luat mașina, dar îți zic ce am avut eu pana acum cu doua bucati 1. Au furtunuri slabe. La una a plesnit furtunul de la intercooler și la cealaltă un furtun de ulei 2. Galeria de admisie fisurata la ambele mașini. Reparație de aprox. 3000 lei 3. Turbo picat la 170.000 la una. Înlocuit turbo mic și recondiționat cel mare 4. Picat Internetul la cea care are funcția asta. Merge de pe telefon, dar nu mai merge din mașina direct. 5. Ceva debitmetru de aer a picat la una. Motor Eu am motorul D5 pe ambele și mi se pare mai mult decât suficient. Faci Depășiri pe Valea Oltului, intri rapid in intersecție in oraș, pleci repede de la semafor. Deci nu e o mașina puturoasa. Chiar deloc. La o “liniuța” cu un Q7 de 3 litri, am condus primii 100-200 de metri și apoi m-au ajuns caii și cm3 in plus ai Audiului. La Volvo se simte Powerpulse-ul care reduce întârzierea la turbo. Tehnologie No aici, inafara de ultimele modele de la producătorii importanți sau Tesla, nu are rival. Mai ales dacă compari cu modelele din 2015, când a ieșit asta, de la alți producători. Lucrurile funcționează pur si simplu si interfața e intuitiva. E o mașina pe care eu o recomand. Sigur, nu e perfecta, dar nici alte modele de la alți producători nu sunt. Nu știu dacă o sa găsești mașini fără probleme, dar as zice ca Volvo-urile astea se încadrează in cel mai rău caz in media fiabilității. Na, nu știu dacă ți-ai făcut între timp pe plac și ți-ai luat mașina, dar îți zic ce am avut eu pana acum cu doua bucati 1. Au furtunuri slabe. La una a plesnit furtunul de la intercooler și la cealaltă un furtun de ulei 2. Galeria de admisie fisurata la ambele mașini. Reparație de aprox. 3000 lei 3. Turbo picat la 170.000 la una. Înlocuit turbo mic și recondiționat cel mare 4. Picat Internetul la cea care are funcția asta. Merge de pe telefon, dar nu mai merge din mașina direct. 5. Ceva debitmetru de aer a picat la una. Motor Eu am motorul D5 pe ambele și mi se pare mai mult decât suficient. Faci Depășiri pe Valea Oltului, intri rapid in intersecție in oraș, pleci repede de la semafor. Deci nu e o mașina puturoasa. Chiar deloc. La o “liniuța” cu un Q7 de 3 litri, am condus primii 100-200 de metri și apoi m-au ajuns caii și cm3 in plus ai Audiului. La Volvo se simte Powerpulse-ul care reduce întârzierea la turbo. Tehnologie No aici, inafara de ultimele modele de la producătorii importanți sau Tesla, nu are rival. Mai ales dacă compari cu modelele din 2015, când a ieșit asta, de la alți producători. Lucrurile funcționează pur si simplu si interfața e intuitiva. E o mașina pe care eu o recomand. Sigur, nu e perfecta, dar nici alte modele de la alți producători nu sunt. Nu știu dacă o sa găsești mașini fără probleme, dar as zice ca Volvo-urile astea se încadrează in cel mai rău caz in media fiabilității.
-
Nu știu sa fie condiționat de VOC. Nu am rezolvat problema, dar nici nu mi-am mai dat interesul.
-
Bugo liked a post in a topic: Internet prin SIM nefunctional
-
Problema - New software update available
KSamuel replied to KSamuel's topic in VOLVO XC90 (2002-2014)
Nu mă frământa mai multe decât sa întreb aici sa văd dacă au și alții aceeași problema. Actualizarile se fac de către Volvo la fiecare revizie -
Dacă ai un service care te ajută, atunci cand de la valoarea reparației pana la dauna totala mai lipsește ceva, puțin, te poate ajuta. De asemenea, poate intermedia relația cu asiguratorul, mai ales ca de regula au o relație doua, ca sa facă situația favorabilă tie. Evident ca nu plătește service-ul, nu am zis asta niciodată. Dar văd ca pana la urma ai înțeles ca mă refeream la profitul pe care-l face de pe reparație. Dar îți dau un exemplu cum service-ul te poate freca, și sa ducă reparația peste valoarea mașinii: prin reconstatari. Alea le poate face de la început și e obligat sa le facă, dar dacă descoperă “întâmplator” ceva ulterior, asiguratorul nu mai are ce face și poate ajunge sa plătească mai mult, decât evaluare initiala. Unde situația e la limita, se poate ajunge lejer peste valoarea asigurata a masinii.
-
Trebuie sa știi la ce service sa mergi ca sa rezolvi dauna totala. Eu am avut un E Klasse și cei de la Mercedes mi-au reparat-o pentru un total de 67.400 lei, in condițiile in câte mașina valora maxim 11.000 €. Am și dat-o după vreo 3-4 luni cu 9.500€ Pe scurt, ei dacă dau dauna totala, nu mai repara, deci nu mai iau profiturile. La cum ai descris dauna, nu văd cum nu ar fi dauna totala. Dacă ai fi in Sibiu, te-aș putea ajuta