Buna ziua.
Am si eu un Volvo S40 din 2002 cu motor de 1.9 diesel.
Nu de mult am schimbat urmatoarele: distributie, pompa de apa, accesorii, kit curea de transmisie, etc...dupa aceasta, mergand spre Brasov, nu mai tragea motorul. Abea am urcat Posada. Scotea fum negru, fierbea motorul... Am reusit pana la urma sa ajung acasa cu ea si direct la service. Am schimbat garnitura de chiuloasa, din nou uleiul si filtrul, termostatul,. Dar inca imi creste presiunea in vasul de expansiune cand am AC pornit si stau in aglomeratie. Face presiune mare de arunca apa pe la busonul vasului de expansiune. Stiu ca aceste circuite merg cu presiune, de aceea nici nu am desfacut busonul pana a doua zi cand s-a racit motorul. Dar si a doua zi la fel, iese inca presiune si trebuie sa cmplectez cu apa/antigel.
Cand motorul este rece si las busonul deschis si o accelerez sa se incalzeasca, vad cum apa creste in vas si da afara.
Nu stiu ce sa-i mai fac... e posibil sa fie pus termostatul invers? sau sa nu fie bun de nou? sau nu are nici o legatura asta?
Inca ceva...la bord imi indica foarte repede ca ama se ridica la temperatura normala. De exemplu dimineata cand o pornesc, merg cu ea aproximativ 1,5-2 km si deja acul imi indica ca este la jumatate. Intr-o zi vazand asta am oprit, am desfacut capacul de la vasul de expansiune, evident mi-a curs putin lichid dar am incercat cu degetul sa vad daca e cald si nu era, era foarte putin caldut cam ca si laptele proaspat.
Va ro dati-mi o idee ce ar putea fi.
Va multumesc