chaton
Membru-
Content count
14 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutralAbout chaton
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Ploiesti
- Auto Volvo C30
- Fabricatie 2008
- Fabricatie 2 31
-
Daca am inteles eu corect, pe borna e marcat cu pansoul 30/08 si inseamna ca e din 2008.. a tinut 10 ani (bateria originala) . Ieri nu mi-a mai pornit dupa ce am stat vreo 15minute cu muzica pornita si motorul oprit. Astazi caut sa-mi cumpar o baterie noua.
-
Rulmentii pot fi afectati de caldura degajata de discuri (dupa cum v-am spus se pare ca se incalzesc cam tare, insa 2 mecanici mi-au zis ca asa e normal)?
-
Magazin on-line exclusiv pt. piese VOLVO
chaton replied to Midnight Caller's topic in Magazine de piese Volvo
Oricum mi-a schimbat comanda si preturile sunt bune, mersi! -
Magazin on-line exclusiv pt. piese VOLVO
chaton replied to Midnight Caller's topic in Magazine de piese Volvo
Am rezolvat cu rulmentul, am schimbat comanda cu unul FAG, maine il ridic. -
Magazin on-line exclusiv pt. piese VOLVO
chaton replied to Midnight Caller's topic in Magazine de piese Volvo
Ce fel de probleme? ca eu deja am comandat SKF si nu mi-a zis nimic fata de la voi. Sa ii dau retur si sa iau FAG? eu am inteles ca aia de origine sunt tot SKF si d-aia am optat pentru ei nu sa fac economie 15lei. -
Kronborg liked a post in a topic: Magazin on-line exclusiv pt. piese VOLVO
-
Magazin on-line exclusiv pt. piese VOLVO
chaton replied to Midnight Caller's topic in Magazine de piese Volvo
Poate mai intereseaza pe cineva : Set rulment roata fata SKF - 385 Ron -
Magazin on-line exclusiv pt. piese VOLVO
chaton replied to Midnight Caller's topic in Magazine de piese Volvo
Salut, vreau si eu o cotatie pentru un set rulmenti roata fata, C30 1.6D 2008, serie sasiu YV1MK765292134684. Si pentru un set de bujii. -
Da, nu mai sunt probleme cu franele. In schimb trebuie sa schimb rulmentii pe fata. Se schimba cu sau fara fuzeta?
-
Eu acum o tin cu 2.6 pe fata si 2.3 pe spate, cam topaie dar e foarte stabila.
-
Vad ca de astazi si-a mai revenit, in sensul ca nu mai frige janta, e doar calda. Cred ca initial problema era de la etrierii murdari si pistonasele negresate iar apoi s-au incazilt foarte tare pana a luat din nou forma discului. Oricum mai trec zilele astea cu ea pe la mecanic sa verifice returu de la pompa de frana sa nu fie de la aia.
-
Am mers cred ca vreo 800km cu placutele astea noi (sunt Textar) si tot incalzeau plus ca se vedea janta foarte murdara, la pedala nu se simte nimic, frana tine. Apoi ieri am fost la alt mecanic care le-a curatat, gresat, completat ulei frana. Si am facut apoi vreo 80km iar cand am oprit frigea in draci discu, etrieru si janta era calda bine de tot in conditiile in care nu prea am piscat foarte tare frana. Eu inteleg ca discu e normal sa se incinga dar si janta?? C30u are vreun senzor de atentionare in cazul in care discurile se incing prea tare?
-
Se pare ca mi se incalzesc cam tare discuri de se simte si janta calda (chiar fierbinte as zice). Initial am crezut ca poate sunt de vina placutele, ce altceva poate fi? cumva centrala pompa? ca asa mi-a zis si mecanicul dupa ce le-a schimbat si mi-a completat lichidul de frana, daca se mai incalzesc e de la pompa. PS: mi-a gresat pistonasele alea, a curata acolo de ceva pilitura. Cica sunt montate bine, am fost la altul astazi.
-
As vrea sa-i montez niste senzori de presiune, imi puteti recomanda ceva in sensul asta?
-
Abia ieri m-am uitat la ele si mi s-au parut ciudat montate. Acum m-am linistit. Mersi!
-
Am schimbat placutele fata. Intrebarea mea e legata de montaj, e normal sa fie montate asa inclinate ( fata placutei nu e paralela cu cea a discului)? Nu stiu cat de bine se observa asta in poze.