GeluB
Membru-
Content count
5 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutralAbout GeluB
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Timisoara
- Auto Volvo s60. 2.4diesel.automatic
- Fabricatie 2003
- Auto 2 Opel Vectra B
- Fabricatie 2 17
-
Salutare dragi iubitori(de voie sau nevoie) de Volvo, Intrucat vineri seara ,in urma problemei pe care v-am scris-o mai sus am constatat ca bateria incepus-e sa oboseasca de atata dat la cheie, am demontat-o de pe masina si am pus-o la incarcat pana dimineata. Sambata dimineata am pus-o pe masina (intai borna + si cheia in poz.II) si bineinteles ca prima privire am aruncat-o pe bord sa vad daca-mi arata pozitia schimbatorului de viteze si...surpriza(placuta bineinteles) am vazut ce-mi doream atat de mult sa vad, litera P. Am "dat la cheie" si mai curios fiind sa vad daca porneste si motorul a pornit fara nici o problema, asta dupa ce vineri seara nci macar cu spray nu a pornit. Habar nu am ce sa-ntamplat ,cert este ca de atunci si pana acum n-am mai avut nici o problema sau eroare in bord. Oricum sapatamana asta o duc la Volvo Tm, sa fac o diagnoza ca-i dubioasa treaba.Poate aveti voi vreo idee . In alta ordine de idei, tot ieri,am demontat de pe cutie pistonasul B4 (nu stiu sigur dac asa-i spune)ce actioneaza frana pentru viteza III, ca aveam mai demult oful asta datorita faptului ca "agata" la retrogradare, am schimbat Oringul de la pistonas ca era cam uzat si pana acum, cutia schimba vitezele ca si cum ar fi noua,fara nici un soc sau agatare. Cat o sa tina minunea(sper ca nu doar trei zile) , ramane de vazut. S-auzim de bine!
-
Salutare ! Am reusit sa ameliorez oarecum problemele de la cutia automata de vteze ,prin schimbarea,(ca si solutie temporara) a uleiului si montarea unui radiator separat de racire a uleiului din cutie. Am facut de atunci in jur de 10000 de km si nu mai "agata" la retrogradare si nici nu mai smuceste ca inainte .Este acceptabil ,acum comportamentul cutiei. Cred ca la vara va intra in reparatie cutia, asa cum si "vrea" dealtfel. Problema(mare) este ca azi nu a mai vrut sa porneasca, in sensul ca invarte dar nu porneste . Pe bord, in locul literei P ce arata pozitia schimbatorului,. imi arata liniuta si nici la schimbator nu mi se aprinde nici o pozitie . Treaba asta cu liniuta in bord si nepornirea am mai patit-o intr-o dimineata prin luna mai dar,atunci, dupa ce am miscat de cateva ori schimbatorul(coincidenta sau nu) masina a pornit si nu am mai avut probleme de pornire. Saptamana trecuta am mers la munte cu ea si dupa ce am oprit motorul ,masina fiind in rampa cu o inclinatie destul de mare,nu a mai pornit .Invartea dar nu pornea ,dar atunci din cauza stresului de a ramane "pe munte" cu ea, n-am fost atent daca erau aceleasi probleme cu afisarea pozitiei schimbatorului. Cert este ca dupa ce m-au ajutat niste oameni binevoitori sa o intorc cu "fata la vale" masina a pornit la prima cheie si de atunci pana azi nu am mai avut probleme de pornire cu ea desi am circulat cu ea. Daca aveti vreo parere, apreciez foarte mult si multumesc !
-
Revin cu doua poze vis a vis de problema mea de la cutie; Ce parere aveti despre culoare si nivel ? Nu-i nici rosu da' nici negru. Asa o fi culoarea din cauza antigelului ?! Nivelul l-am luat cu motorul cald si pornit, dar si la rece,cu motor oprit tot asa este nivelul. Reamintesc ca cei de la Volvo Timisoara au sugerat ca ar trebui sa schimb radiatorul de racire ,ca si cum din cauza asta apare eroarea de la cutie "tcm-002f lock-up function. slipping or not engaged" Multumesc!
-
TCM-002F Lock-up function Slipping or not engaged- Pana la urma ce legatura are codul sus mentionat cu schimbarea radiatorului de racire ?
-
Salutare ! De curand am cumparat, din Belgia, un S60 an 2003 motor 2.4 D-136CP,cutie automata. Am cateva nelamuriri legate de unele manifestari anormale(zic eu) ale cutiei de viteze; Schimba fara smucituri, cam vreo 30 -40 ,de minute,sau chiar mai mult (pana se incalzeste uleiul mai tare,probabil) apoi ,cand franez ,schimba vitezele cu smucituri si cateodata cred ca ramane "agatata" treapta in aVa sau aIVa pentru ca, in timp ce franez si scade viteza aproape de 40-50,simt niste vibratii si trepidatii ca si cum ai ramane intr-o treapta superioara. Cateodata, cand apar problemele de care va spun, dispare si afisajul din bord cu litera D , si apare o liniuta ,moment care cred ca are legatura cu faptul ca ramane blocata in aIIIa, pentru ca se tureaza la 2500-2700 la 80-90-km/h si nu mai schimba treptele in sus; O opresc , repornesc , reapare litera D si schimba iar treptele normal. Astazi am fost la reprezentanta Volvo in Timisoara ,am facut odiagnoza si mi -au spus ca trebuie sa schimb radiatorul ca "s-ar putea "sa intre lichid de racire la uleiul de cutie .Uleiul din cutie nu"pare" a fi amestecat cu apa ,ca nu se vede(pe joja) a fi spumat,doar ca este nivelul la rece ,mai ridicat ,cam cu vreo 5 mm peste nivelul la care ar trebui sa fie la cald. Eu chiar voiam sa schimb uleiul din cutie dar treaba asata cu radiatorul ma cam deruteaza. Ce parere aveti ? Apreciez si multumesc pentru orice sfat.