Ymy
Membru-
Content count
3 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout Ymy
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Iasi
- Auto S60
- Fabricatie 2013
- Fabricatie 2 0
-
Sistemul franei se numeste ATE nu placutele in sine, ele fiind Jurid
-
Salut, poate te ajuta, nu am condus x-trail 2015 de 130Hp, am condus altele asemanatoare asadar nu as putea fi obiectiv in a-ti recomada ceva insa daca apuci sa le conduci pe amandoua inainte sa te decizi inclin sa cred ca vei ramane cu xc60. Eu am achizitionat anul trecut un volvo pentru siguranta fetitei, nu pentru putere, optiuni, cuplu sau altceva, asta a fost considerentul pe care am plecat fara sa conduc vreuna inainte, tot ce stiam e ca nu vreau motorul de 1.6. Ce-i drept, a mea este un s60 D3 nu xc60, model 2014 136hp. E mai usor in comparatie cu xc60, are in jur de 1.5t, dar datorita cuplului de 350N/m nu cred ca se comporta diferit, (mai ales daca circuli cu copiii = nu sportiv). In fine, contrar asteptarilor, masina asta se conduce altfel decat orice am mai condus pana acum (bmw, vw, audi, skoda, fiat,honda, mazda, hyunday, dacia, etc), e foarte bine reglata cutia, schimbatorul parca merge singur, directia precisa, motor diesel destul de silentios si chiar daca il auzi, zgomotul motorului in 5 cilindri peste 2500-3000 de turatii e destul de placut, iti da impresia de benzinar de capacitate mare.. In ciuda asteptarilor mele de masina pentru pensionari pe mine m-a surprins placut. In general merg pana in 130-140/h si nu am avut probleme in depasiri. Cand am venit cu ea din Belgia, am ajuns la 200 pe autobahn si spre surprinderea mea, pentru 136cai, parea ca mai poate...E posibil sa ai nevoie sau nu de update-ul Polestar, e subiectiv, depinde cel mai probabil de cat de nervos esti in spatele volanului, oricum, recomdarea mea ar fi: INAINTE sa te decizi, condu un Volvo!
-
Salut, am achizitionat in mai anul trecut masina cu specificatiile de mai jos. Imi puteti spune daca am cumva aceiasi problema cu intinzatorul, am luat-o anul trecut din Belgia cu 105.000 KM, acum am 120.000 cm. Pe moment nu aud niciun zgomot ciudat la motor... Manufacturer: Volvo Car Corporation Manufacturer Address: SE-405 31 Goteborg Sweden Product Type: Passenger Car Make: Volvo Model: S60 Series: S60 II (facelift 2013) Body: Sedan/Saloon Drive: Front-wheel drive Number of Seats: 5 Number of Doors: 4 Steering Type: Steering rack Length (mm): 4635 Width (mm): 1899 Height (mm): 1484 Ride Height (mm): 136 Minimum volume of Luggage (trunk): 380 Track Front (mm): 1588 Track Rear (mm): 1585 Wheelbase (mm): 2776 Front Breaks: Ventilated discs Rear Breaks: Disc Front Suspension: Independent, Spring McPherson, with stabilizer Fuel Type - Primary: Diesel Fuel System: Diesel Commonrail Fuel Capacity (l): 68 Engine Displacement (ccm): 1984 Engine Power (kW): 101 Engine RPM: 3500 Engine Cylinders: 5 Engine Cylinders Position: Inline Engine Cylinder Bore: 81 Valves per Cylinder: 4 Valve Train: DOHC Engine Position: Front, transversely Engine Torque (Nm): 350 Engine Compression Ratio: 16.5 Engine Code: D5204T7 Engine Stroke: 77 Engine Turbine: Turbo / Intercooler (Turbocharging / Intercooler) Number of Gears: 6 Acceleration 0-100 km/h: 10.2 Minimum turning circle (turning diameter): 11.5 ABS: 1 Production Started: 2013 Production Stopped: 2015 Emission Standard: Euro 5 Check Digit: 1 Model Year: 2014 Plant Country: Belgium Sequential Number: 282868