AlexDinel

Membru
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About AlexDinel

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo C30
  • Fabricatie 2007
  • Fabricatie 2 0
  1. „Moare” motorul

    Multimesc. Asa o sa fac si revin cu detalii. In legatura cu cel de-a doua eroare, tind sa cred ca e doar ca urmare a ceea ce au facut baietii cu testerul lor. Repet, departe de mine sa am cunostinte in domeniu, dar faptul ca eroarea a aparut doar dupa ce a murit motorul (si nu mai reuseau sa porneasca masina, lucru care nu s-a intamplat anterior) in timpul diagnozei ma face sa cred ca nu e vorba de o problema reala. Pe de alta parte, credeti ca e util sa caut un service in care sa faca o diagnoza "completa"? Intreb pt ca baietii mi-au zis (dupa ce au pus testerul) ca nu pot acoperi decat partea de motor.. Poate descopar alte posibile "semne" cu privire la problema. Cele bune!
  2. „Moare” motorul

    Scuze de greselile de redactare din mesajul anterior, eram chiar la "locul faptei" si incercam sa fiu atent si la ce se intampla cu masina. In alta ordine de idei, baietii de la service, exceptand diagnoza, nu au stiut sa ma indrume sa fac ceva concret. @roadx, c30-ul meu are DPF si nici nu a suferit DPF OFF.
  3. „Moare” motorul

    Salutare, Sunt la un service si asta a fost "rezultatul". Precizez ca prima poza, in care e doar un set de erori, a fost urmare a unei diagnoze initiale. Cel de-al doilea set de erori a aparut cand baietii umblau prin laptopul lor, moment in care a murit motorul si apoi sa nu mai porneasca. Pt a-l reporni a fost nevoie sa scoata borna bateriei. Pe de alta parte, baietii aveau doar tester pe motor. Daca sunt sunt sugestii.. Mersi, Alex
  4. „Moare” motorul

    A, da, o data s-a intamplat in felul urmator: s-au aprins toate luminile, eroarea cu "anti-skid...", toate "acurile" s-au dus la 0, insa masina mergea normal, nefiind necesara repornirea "manuala". Desigur, anterior s-a produs si acea fractiune+soc. Si am impresia ca o singura data s-a intamplat si cand era la relanti. Nu sunt foarte sigur, iar asta pt ca, producandu-se atat de scurt/rapid, n-am clar in minte daca incepusem sa plec de pe loc de la semafor sau s-a produs imediat inainte sa fac asta.
  5. „Moare” motorul

    @roadx, cand am zis ca s-a oprit de 4 ori ma refeream la faptul ca nu a "repornit singura", fiind necesar sa o repornesc eu, ca si cum as fi plecat de loc. Este adevarat, cele mai multe au fost momentele in care totul s-a petrecut in acea fractiune de secunda, fara vreo alta interventie din partea mea. Iar eu am patit-o si in oras, n-as putea preciza daca de fiecare data au fost luminile aprinse. Postez imediat cum aflu ceva.
  6. „Moare” motorul

    @roadx, fix aceleasi "lucruri" apar si la c30-ul meu, motor tot 2diesel, inclusiv cu varianta "cruisecontrol". Bine, intr-un fel e normal sa se decupleze, practic in acea fractiune de secunda senzatia e de o "oprire" a motorului. Farurile n-am sesizat sa se stinga, ci doar "proiectoarele/luminile de ceata". Si da, aparent se leaga si la mine varianta cu schimbatul cauciucurilor iarna/vara, dar legatura e cam greu de facut. Pe de alta parte, mie mi s-a intamplat cam de vreo 4 ori sa se opreasca motorul si sa fiu nevoit sa il repornesc, practic in mers. Singurul lucru bun fiind ca repornea imediat, iar apoi totul parea ok. O sa o duc maine la o diagnoza, poate am noroc si aflu ceva concret. Revin cu detalii. Zi frumoasa!
  7. „Moare” motorul

    Buna ziua, Cu scuzele de rigoare in eventualitatea in care exista mai exista topicuri cu un astfel de subiect, am o problema la un C30 din 2007, si anume aceea ca „moare motorul in mers”. Nu am cunostinte in domeniu, asa ca termenii se prea poate sa nu fie tocmai corecti, dar simptomele sunt urmatoarele: - total aleatoriu (in sensul ca poate sa apara de cateva ori pe zi, sau sa nu se manifeste deloc pe parcursul a 2-3 zile, km parcursi fiind cam aceiasi; de asemenea, nu am sesizat sa aiba vreo importanta treapta sau turatia), pentru o fractiune de secunda, se aprind toate (sau aproximativ toate) luminile din bord, iar masina practic ramane fara alimentare/nu mai are putere/moare motorul, revenindu-si insa imediat; - precizez ca au fost 3 sau 4 situatii in care motorul a murit de tot, fiind nevoit sa il pornesc din nou, fara sa fie vreo problema in momentul repornirii; in aceasta din urma situatie, am sesizat ca eroarea ce apare in bord este anti-skid service required. In rest, nu exista nicio alta problema, masina trage la fel, se comporta absolut normal. Nu am ajuns inca la un service/tester. Ma gandesc ca si pentru ei s-ar putea sa fie dificil de depistat, in conditiile in care nu exista ceva constant. Din nou, imi cer scuze daca exista un alt topic in care sa se fi dezbatut o problema similara. Multumesc, Alex