Sly
Membru-
Content count
27 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by Sly
-
Recomand cu caldura Service Volvo Bucuresti (Alex Voicu)
Sly replied to nicusordesign's topic in Service-uri recomandate
Salut Alex. De curand am avut un mic incident in trafic cu un batman. A venit din stanga eu fiind stationat si mi-a scos bara fata din cleme ( intre timp sa pot circula am clipsat-o provizoriu inapoi si nu stiu cat de grav au fost afectate clemele ). Pagube vizibile in poza atasata. Intrebarea mea este : cat ma costa manopera pentru inlocuit bara si aripa stanga + semnal stanga ( in speranta ca gasesc aici pe forum bara+aripa la culoare ). Vineri ma duc la asigurator si vreau sa merg cat de cat cu lectia invatata ( oricum doresc sa o repar la voi dar sa vedem cum ma inteleg cu asiguratorul ) . -
Buna seara. De curand am montat si eu GPL pe masina . Motor 1.8 Consum mers numai in Bucuresti trafic normal 15% GPL. ( consum calculat la pompa ) Consum mixt oras+afara 10% GPL. ( consum calculat la pompa ) . Inainte de a monta GPL am facut consumul pe benzina doar in afara 7.5% ( mers in Bulgaria pe la Calarasi , 2 adulti+3copii+bagaje+AC ) . Credeam ca masina mea consuma mult , dar acum m-am linistit .
-
Salut. Din poza nu pot sa imi dau seama exact pe unde e pierderea. Incearca sa vezi daca burduful planetarei stanga mai este intreg ( partea dinspre cutie ). Eu pe acolo am pierdut tot uleiul din cutie si am fost nevoit sa o schimb. Daca este acel burduf este crapat poti sa il schimbi usor. Burduful poti sa il cumperi de la Alex.
-
Buna ziua. Detin un Volvo V40 1.8 benzina din 2001. Acum 2 zile mi s-a aprins un martor din bord in timp ce mergeam cu masina . Atasat aveti poza . As dori sa stiu cat de grav este si daca pot sa mai merg cu masina . Din cate am rasfoit pe net inseamna emissions control lamp. Dupa engleza mea de balta se traduce prin o problema legata de evacuare . Multumesc anticipat pentru ajutor.
-
Salut. Doresc sa te ajut , si sa ma implic in chestiunea cu variatorul sa incercam sa il reparam. Detin acelasi motor si in concluzie sunt interesat. De curand mi-am schimbat cutia de viteze singur ( demontat- montat tot tacamul ) , cu toate ca nu sunt de meserie " mecanic auto " . Si eu sunt de parere ca aproape orice se poate repara . Astept un pm. cu un numar de telefon unde sa te sun.
-
Te lamuresc eu sper. Din ce am vorbit cu Ciprian la telefon ( sper sa nu gresesc numele ) , pe modelele Volvo S40/V40 ( nu stiu exact perioada dar sigur e 1996-2004 ) au fost montate 2 modele de cutii. Una de Renault ( aproximez cam 80-90% ) si una de Volvo ( din pacate astea sunt cam rare cum ai tu ).Acum trebuie sa vina cineva documentat sa imi spuna ca gresesc .Doar mi-am dat cu parerea in legatura cu procentele.In final trebuie sa iti multumesc pentru amabilitate . Era sa uit : spor la vanzare.
-
Salut.Eu te-am sunat pentru cutia de viteze . La modelul meu pentru a baga in marsarier ridici de inel si o duci in fata spre treapta a -I-a.Eu am motorul de 1783cc, 90 KW ,tip motor B4184S2. Daca se potriveste cutia ma intereseaza si planetara de pe stanga. Poate un coleg de forum ne poate ajuta cu informatii despre ce sa cautam pentru a fi sigur ca se potriveste .
-
Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?
Sly replied to zippy's topic in Comunitatea VOLVO Club
Nu . Din pacate trebuie sa recunosc ca am omis sa mai verific daca exista ulei . -
Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?
Sly replied to zippy's topic in Comunitatea VOLVO Club
De cateva zile sunt pieton. Acum 2 saptamani am fost la Craiova. Pe autostrada ( la dus ) a inceput sa se auda un fluierat in treapta a-5-a. Dupa cateva tatonari am observat ca se aude intre 120-140 km/h . Solutia a fost sa merg cu 160-170 km/h ( nu se mai auzea fluieratul probabil se echilibrau mai bine rotitele prin cutie ). La drumul de intors tot pe autostrada a inceput sa sara din a-5-a . Pana la urma mi-am facut curaj si am desfacut capacul de la treapta a-5-a . Concluzia : lipsa ulei ( el exista sub forma de stropi pe dedesubtul masinii asa ca acum am polish pe dedesubt ) . Din pacate exista la parte de sus a cutiei un mic sant in forma de U dintr-un fel de plastic care acum este topit ( banuiesc ca este acolo pentru a colecta uleiul care se scurge de pe capac pentru a fi dus undeva ). Solutia : alta cutie si planetara ( am vorbit cu Cipilika si sper sa fac rost de bani cat mai curand ) . -
Salut. Si eu tot de la Nordglass am luat parbrizul pentru V40-ul meu din 2001. A costat cu tot cu manopera aproximativ 350 lei.
-
Problema s-a rezolvat prin introducerea masinii in garaj 2-3 ore. Multumesc de raspunsuri. Banuiam ca ceva gheata a intrat pe acolo ( am plimbat-o in locurile de parcare cu zapada multa ) . Problema e ca am fost nevoit sa merg sambata dincolo de Buzau ( 400 km ) si a fost foarte greu doar cu a4a . Speram sa isi dea drumu la drum lung dar fiind -8 grade si adunate cu viteza temperatura resimtita a fost mult mai mare . Asteptam cu nerabdare temperaturi de 0 grade . Am banuit si eu ca nu e nimic indoit pe dedesupt , daca era ceva indoit aveam probleme si in alta viteza decat a5a. Cat despre catalizator nu o sa fie niciodata infundat , poate in cel mai rau caz o sa se evapore de la turatii .
-
Buna ziua. De cateva zile , mai precis dupa primul viscol nu pot sa mai folosesc treapta a5a de viteza . Din cauza ca masina este destul de joasa ating mereu cu ea zapada si gheata de pe strazile patriei . In toate celelalte viteze intra usor ( mai bine zis nu este nici o schimbare ) . Nivelul de lichid la servo este corect ( din cate stiu rezervorul de lichid de la servofrana este comun cu ambreiajul ). As dori un sfat la ce sa ma uit sau cu ce sa incep. Cand merg in service nu vreau sa ma ia Dorel cu vrajeli. Oricum pana ajung in service vreau sa incerc sa rezolv problema singur ( cand am avut probleme cu etrierul spate blocat l-am rezolvat cu putin spray WD40 pe parghia care actioneaza frana de mana desi in service doreau sa imi schimbe etrierul ). Masina este 1.8 benzina de 90KW din Iunie 2001. Multumesc.
-
Intalniri Bucovinene/Nemtene/Regatene?
Sly replied to Rebelu's topic in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
Miercuri in jurul orei 12 mergeam linistit pe portiunea dintre Targu-Frumos si Botosani . Am fost depasit de un V40 cu numere de BT . Sunt curios daca are cont pe forum . Si daca da se pare ca amandoi aveam treaba . -
Salut . Stie cineva unde sunt pozitionate conexiunile pentru a cupla manometrele de masurare a presiunii din instalatia de AC. Conexiunea de presiune joasa stiu unde este . Ma intereseaza daca exista si conexiunea de presiune inalta la acest model si unde este ? Anul masinii nu il stiu dar pot sa il aflu daca este important .
-
Multumesc mult pentru rapuns. Banuiam eu ca nu are pentru ca altfel era accesibila . Speram sa pot masura presiunea si pe inalta pentru a trage o concluzie .
-
am incercat sa postez mai multe poze dar nu a mers. " din prima "
-
Asa am luat masina din Germania , deci nu am prea multe info despre ele. Dar la nevoie ne agitam si incercam sa citim ceva dp. ele.
-
Acelasi lucru l-am patit si eu acum 1 an de zile cand am ascultat muzica vreo 2-3 ore cu motorul oprit si cand sa o pornesc nimic se auzea un tacanit si nimic ( presupun ca daca e bateria descarcata nu mai trage bendixu ) nu mai vroia sa porneasca . Mers frumos la o masina din curte ( eram la tara la gratar cu tot neamu ) ) si luat baterie , pornit pus baterie inapoi si gata problema. Acum doua saptamani dupa ce nu am pornit masina vreo 4-5 zile la fel am mers la masina si am incercat sa o pornesc si nimic ( taca-taca ). Am tras duba de la firma langa am luat curent am pornit Volvo si l-am lasat 30 minute pornit sa se incarce bateria. Dupa aceea l-am mai pornit de vreo 2-3 ori si a pornit la sfert de cheie. A doua zi dimineata nimic ( taca-taca ),am luat bateria si am incarcat-o pe redresor 2 ore si tot nu a pornit. am mers si am cumparat o baterie noua si am scapat de probleme. Stiu ca" postarea "este lunga dar a fost o adevarata aventura tinand cont ca a fost sambata si duminica si trebuia sa plec si cu copilul de 6 luni in vizita.
-
Salut. Si la mine face la fel dar parca nu este asa de mare fluctuatia intre minim si maxim la turometru adica face undeva pe plaja 600-1200 RPM.Mentionez ca am curatat clapeta de acceleratie.Desi lucrez in domeniul AC nu prea am avut treaba pana acum cu AC la masini. Mie unul mi se pare normal din experienta care o am cat de cat din domeniu. Asa ca o chestie un pic informativa cu cat e mai cald afara presiunea din instalatia de AC e mai mare si se simte la plecare deci pe caldurile acelea mai mari o sa faca putin mai rau.
-
Salutari la toata lumea. De ieri numarul fanilor volvo a crescut cu o " membra " . Sotia a nascut o fetita frumoasa si sanatoasa si amandoua sunt bine. Am vrut sa impartasesc cu voi aceasta bucurie pentru ca sincer cand intru pe forum ma simt ca intr-o mare familie. Scuze pentru poza " deocheata " dar e singura.
-
Salut. Pentru problema cu ventilatia incearca sa citesti aici http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,5421.0.html poate iti faci o idee cat de cat cum sta treaba. Eu nu am " clima " pe masina am doar aer conditionat " manual " si cateodata imi face figuri pe pozitia nr. 3 a ventilatorului asa ca deocamdata evit sa-l tin pe 3 . In rest pe celelalte pozitii merge foarte bine si sunt aproape sigur ca acolo exista un contact imperfect ( pozitia 3 ) .
-
bravo. felicitari pentru rezolvare un an nou fericit alaturi de Volvo
-
De cand am luat masina din Germania de 2 ani am schimbat doar placutele de frana 400 ron ( de la Alex ) si de 2 ori uleiul + filtre 600 ron
-
Pentru ultimii doi posesori de Volvo care au postat mai sus si eu am un V40 1.8 din 2001 si in oras imi ia cam 11% si in afara mai mult de 7% nu sare mers aproape legal ( +20-30%).Exemplu concret Buc-Craiova-Cenad-Retur consum "la pompa" sub 7%.Sincer de oras ma sperii si eu putin dar sincer cred ca asta e consumul nu ai ce sa faci. A si inca un exemplu concret este urmatorul: socrul meu are un Passat din 2000 1.8t si consuma cel putin 1 litru in plus fata de a mea in aceleasi conditii.