volvoviolet

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About volvoviolet

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bacau
  • Auto S40
  • Fabricatie 2001
  • Fabricatie 2 0
  1. Fum negru/ lipsă putere

    Îmi pare rău, dar turbina nu e , nici EGR-ul, nici catalizatorul, nici debitmetrul de aer,  iar cureaua de distribuție este pusă bine. Aștept soluții.
  2. Bună ziua colegi Apelez la dvs. în speranța unei soluții la problema mea. Așadar: Mașina: S40, 1,9 diesel, t3, 115HP, 2001, turbina recondiționata în 2017, schimbat debitmetru aer (sh)2017. După recondiționare, mecanicul a recomandat shimbarea debitmetrului de aer. Am circulat 300 km cu mufa scoasă și fugea mai ceva ca o ”benzinară”. După înlocuirea debitmetru am fost mulțumit de prestația mașinii. Problema: intermitent apărea o fluctuație de putere în timpul mersului. M-am pregătit sufletește pentru o altă turbină. La un drum, după 200 km, turația nu mai urca peste 2400, fum negru, lipsă putere. cumpăr turbină (sh), găsesc mecanic. Descoperire: furtun turbină- debitmetru aer crăpat - s-a înlocuit, furtun intercooler- evacuare crăpat- înlocuit, turbina (după spusele mecanicului) era bună. Plecat la drum. După 100 km începe să scoată fum ca basculanta, turatia maximă la care ajungea se micșorează km după km, ajung în parcare la șufă. Motorul stă la ralanti, dar în sarcină, nu pot urca o bordură. Fum negru intens. Testerul a dat defect  debitmeru aer permanent, valvă egr intermitent. Mulțumesc pentru opinii. (sunt negru de supărare. Ca fumul)
  3. Bună ziua colegi Apelez la dvs. în speranța unei soluții la problema mea. Așadar: Mașina: S40, 1,9 diesel, t3, 115HP, 2001, turbina recondiționata în 2017, schimbat debitmetru aer (sh)2017. După recondiționare, mecamicul a recomandat shimbarea debitmetrului de aer. Am circulat 300 km cu mufa scoasă și fugea mai ceva ca o ”benzinară”. După înlocuirea debitmetru am fost mulțumit de prestația mașinii. Problema: intermitent apărea o fluctuație de putere în timpul mersului. M-am pregătit sufletește pentru o altă turbină. La un drum, după 200 km, turația nu mai urca peste 2400, fum negru, lipsă putere. cumpăr turbină (sh), găsesc mecanic. Descoperire: furtun turbină- debitmetru aer crăpat - s-a înlocuit, furtun intercooler- evacuare crăpat- înlocuit, turbina (după spusele mecanicului) era bună. Plecat la drum. După 100 km începe să scoată fum ca basculanta, turatia maximă la care ajungea se micșorează km după km, ajung în parcare la șufă. Motorul stă la ralanti, dar în sarcină, nu pot urca o bordură. Fum negru intens. Testerul a dat defect  debitmeru aer permanent, valvă egr intermitent. Mulțumesc pentru opinii.
  4. Bună ziua colegi Apelez la dvs. în speranța unei soluții la problema mea. Așadar: Mașina: S40, 1,9 diesel, t3, 115HP, 2001, turbina recondiționata în 2017, schimbat debitmetru aer (sh)2017. După recondiționare, mecamicul a recomandat shimbarea debitmetrului de aer. Am circulat 300 km cu mufa scoasă și fugea mai ceva ca o ”benzinară”. După înlocuirea debitmetru am fost mulțumit de prestația mașinii. Problema: intermitent apărea o fluctuație de putere în timpul mersului. M-am pregătit sufletește pentru o altă turbină. La un drum, după 200 km, turația nu mai urca peste 2400, fum negru, lipsă putere. cumpăr turbină (sh), găsesc mecanic. Descoperire: furtun turbină- debitmetru aer crăpat - s-a înlocuit, furtun intercooler- evacuare crăpat- înlocuit, turbina (după spusele mecanicului) era bună. Plecat la drum. După 100 km începe să scoată fum ca basculanta, turatia maximă la care ajungea se micșorează km după km, ajung în parcare la șufă. Motorul stă la ralanti, dar în sarcină, nu pot urca o bordură. Fum negru intens. Testerul a dat defect  debitmeru aer permanent, valvă egr intermitent. Mulțumesc pentru opinii.
  5. Bună ziua colegi Apelez la dvs. în speranța unei soluții la problema mea. Așadar: Mașina: S40, 1,9 diesel, t3, 115HP, 2001, turbina recondiționata în 2017, schimbat debitmetru aer (sh)2017. După recondiționare, mecamicul a recomandat shimbarea debitmetrului de aer. Am circulat 300 km cu mufa scoasă și fugea mai ceva ca o ”benzinară”. După înlocuirea debitmetru am fost mulțumit de prestația mașinii. Problema: intermitent apărea o fluctuație de putere în timpul mersului. M-am pregătit sufletește pentru o altă turbină. La un drum, după 200 km, turația nu mai urca peste 2400, fum negru, lipsă putere. cumpăr turbină (sh), găsesc mecanic. Descoperire: furtun turbină- debitmetru aer crăpat - s-a înlocuit, furtun intercooler- evacuare crăpat- înlocuit, turbina (după spusele mecanicului) era bună. Plecat la drum. După 100 km începe să scoată fum ca basculanta, turatia maximă la care ajungea se micșorează km după km, ajung în parcare la șufă. Motorul stă la ralanti, dar în sarcină, nu pot urca o bordură. Fum negru intens. Testerul a dat defect  debitmeru aer permanent, valvă egr intermitent. Mulțumesc pentru opinii.