-
Content count
38 -
Joined
-
Last visited
-
V40 T4 din 98 motor 1,8 de 250 cai stock
costello replied to denis's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
vrajeala... A fi foarte curios unde, si mai ales cu ce modificari l-a adus la 350 cai. Poate cu un soft si filtru sport -
muadDib liked a post in a topic: S40 T4 REBORN
-
LEUCE liked a post in a topic: S40 T4 REBORN
-
Rugina a aparut doar sub ornamentele de plastic, de pe aripi si praguri, cu care e "echipat" T4 (in rest nici un gram), se vad in poza (poza e mai veche, din vremurile "bune" a masinii ).
-
Urmeaza o "igienizare" a interiorului, ITP-ul, si ... back on the road...
-
A urmat caroseria, praguri, aripi spate, aripi fata, plus vopsire completa. E aproape gata...
-
Salutare tuturor dupa mai bine de trei ani de inactivitate! Dupa ce a stat sa ruginesca apox. trei ani, m-am hotarat sa revitalizez batranul T4 din '98, motor B4194T, masina pe care am folosit-o zi de zi, din 2007 pana in 2013. S-au schimbat baterie, ulei, filtre, bujii, garnituri si simeringuri, amortizoare fata - spate, discuri frana + placute fata spate, bielete, capete de bara, suporti motor + cutie, anvelope. Am avut emotii, dar a pornit la prima cheie. Dupa vreo 20 km de plimbare roata - roata in jurul service-ului, sa mai circule uleiul in ea, am facut un filmulet cu prima si ultima iesire de pana acum. Am calcat cu retinere pedala, mi-era frica sa nu puste motorul, dar trebuia sa stiu daca mai merge...
-
Salutare tuturor dupa mai bine de trei ani de inactivitate! Dupa ce a stat sa ruginesca apox. trei ani, m-am hotarat sa revitalizez batranul T4 din '98, motor B4194T, masina pe care am folosit-o zi de zi, din 2007 pana in 2013. S-au schimbat baterie, ulei, filtre, bujii, garnituri si simeringuri, amortizoare fata - spate, discuri frana + placute fata spate, bielete, capete de bara, suporti motor + cutie, anvelope. Am avut emotii, dar a pornit la prima cheie. Dupa vreo 20 km de plimbare roata - roata in jurul service-ului, sa mai circule uleiul in ea, am facut un filmulet cu prima si ultima iesire de pana acum. Am calcat cu retinere pedala, mi-era frica sa nu puste motorul, dar trebuia sa stiu daca mai merge...
-
Salutare tuturor dupa mai bine de trei ani de inactivitate! Dupa ce a stat sa ruginesca apox. trei ani, m-am hotarat sa revitalizez batranul T4 din '98, motor B4194T, masina pe care am folosit-o zi de zi, din 2007 pana in 2013. S-au schimbat baterie, ulei, filtre, bujii, garnituri si simeringuri, amortizoare fata - spate, discuri frana + placute fata spate, bielete, capete de bara, suporti motor + cutie, anvelope. Am avut emotii, dar a pornit la prima cheie. Dupa vreo 20 km de plimbare roata - roata in jurul service-ului, sa mai circule uleiul in ea, am facut un filmulet cu prima si ultima iesire de pana acum. Am calcat cu retinere pedala, mi-era frica sa nu puste motorul, dar trebuia sa stiu daca mai merge... 1.mp4
-
Salutare tuturor dupa mai bine de trei ani de inactivitate! Dupa ce a stat sa ruginesca apox. trei ani, m-am hotarat sa revitalizez batranul T4 din '98, motor B4194T, masina pe care am folosit-o zi de zi, din 2007 pana in 2013. S-au schimbat baterie, ulei, filtre, bujii, garnituri si simeringuri, amortizoare fata - spate, discuri frana + placute fata spate, bielete, capete de bara, suport motor + cutie, anvelope. Am avut emotii, dar a pornit la prima cheie. Dupa vreo 20 km de plimbare roata - roata in jurul service-ului, sa mai circule uleiul in ea, am facut un filmulet cu prima si ultima iesire de pana acum. Am calcat cu retinere pedala, mi-era frica sa nu puste motorul, dar trebuia sa stiu daca mai merge... 1.mp4
-
Ai conectat BOV-ul la admisie? Se declanseaza in momentul depresurizarii galeriei. In poza se vede unde e conectat la mine (furtunul albastru).
-
Nu toate TD04H sunt la fel. Asta din imagine o am si eu, 16T cu melc de 19T. Difera atat flansa de prindere pe galerie cat si pozitia conductelor pt. ulei. Plus ca e considerabil mai mare decat 14T. Se vede in poza diferenta la flansa. Stanga 16T, dreapta 14T.
-
Salut, Am avut si eu aprox. un an 205/40/17. Nu freaca dar nici nu recomand in tara asta. Se vede in poza de ce. Plus ca simti orice pietricica de pe asfalt.
-
Salut, S40 T4, fabricatie 1998. Km afisat pe bord 154.000. Cat e real, nu stiu.
-
Ia legatura cu un stomatolog sau un tehnician dentar. La a mea plasticul a fost refacut din material de proteza dentara. Singura problema e ca dupa doua trei luni incepe sa se vada culoarea roz, trebuie revopsita.
-
1. 95, 98, 100, eu n-am vazut nici o diferenta 2. castrol 10w 60 3. turbina are racire si cu apa si cu ulei
-
Salut, Am patit si eu treaba cu relantiul. Odata la cateva luni curatam motorasul de relanti si totul era perfect. Cand a inceput sa moara motorul l-am tot curatat degeaba, nu mai avea efect. Asa ca, l-am schimbat, relantiul e perfect.