MihaiS60

Membru
  • Content count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About MihaiS60

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie Köln
  • Auto Volvo S60
  • Fabricatie 2011
  • Fabricatie 2 0
  1. Am facut schimbul. Nu este nevoie de nici un reset, sau readaptare. Citeste singura noul nivel de ulei, dar dupa un timp. Eu am pus initial 5 litrii, iar mai tarziu cand am verificat, nivelul era la jumatate. Dupa inca jumatate de litru a fost in regula. Deci cam 5.5 litrii intra la dieselul de 2 litrii. Oficial 5,9.
  2. Multumesc, ai idee cine este producatorul original al uleiului OE? Eu in masinile mele nu mai bag Castrol de multi ani. Posibil sa fi ramas ca un obicei bazat pe proasta experienta pe care am avut-o in trecut cu uleiul Castrol. Nu as vrea insa sa continuam discutia in sensul acesta, pentru a nu deturna continutul original al topicului.
  3. Multumesc pentru raspuns. Din ce vad eu, acest ulei este certificat  VOLVO VCC 95200377 , presupun ca este un ulei recomandat de producator.  Intrebarea mea este legata de o resetare/recalibrare a senzorului de nivel. resetarea intervalului de service mentionata de tine se poate face apasand acel buton din cluster, dar nu asta este problema mea. Practic eu nici nu vreau sa resetez acel interval, pt ca o sa merg la reprezentanta cand se implineste anul sau 30.000km. Ceea ce vreau eu, este sa fac pe cont propriu un schimb intermediar de ulei pentru binele motorului. Sunt genul de posesor auto care isi ingrijeste masina si tinand cont ca face cel putin 30k km pe an, as vrea sa ma tina cativa ani buni. numai bine, Mihai
  4. Reprezentanta La Linea din Köln Link Ulei FUCHS
  5. Aveti idee daca este nevoie de o resetare a senzorului de nivel pentru ulei, sau vre-o procedura de recalibrare dupa ce se schimba uleiul? Mi-am propus sa fac un schimb de ulei intre intervalele oficiale Volvo, adica la 15.000 km. Am gasit acelasi ulei ca cel folosit de reprezentanta, FUCHS TITAN 0W30, am si filtrul original. Din ce am citit intr 5.9 litrii. A mai incercat cineva procedura pana acum? S60 2012 Diesel D3 163CP.
  6. Va salut, a incercat cineva pana acum sa demonteze sezutul banchetei spate la un S60, modelul dupa 2010? Eu am tras de ea si nu iese, m-am opritinsa inainte de a face vre-o paguba. Am gasit ceva informatii cum ca ar exista un mecanism pe care il presezi cu o surubelnita. Nu am reusit insa ca identific mecanismul sau locul in care ar trebuie actionat. Numai bine, Mihai
  7. S60 D4 181 hp

    Pe esapament nici nu o sa vezi nimic, pentru ca ai filtrul de particule.
  8. Hop si eu cu V60

    Anvelope de 205? nu sunt prea mici?
  9. Low Battery in mers

    N=ar fi rau sa citesti erorile setate. Ar mai fi util sa ai un dispozitiv care iti indica tensiunea, se gasesc unele destul de ieftine care se cupleaza la priza de 12V.
  10. Low Battery in mers

    Daca ambele baterii sunt ok, altunci e clar alternatorul. Nu face fata la utilizare in regim prelungit.
  11. Uzura mare placute frana spate

    placute si discuri originale, fata si spate. Masina circula preponderent pe autostrada, cu limitari de viteza intre 80-120kmh. Franarile sunt mai tot timpul lejere.  Pe spate uzura pare sa fie de 50%, in timp ce pe fata, maxim 30%.
  12. Low Battery in mers

    Alternatorul e de vina. Nu are voie sa se incinga atat. Practic in mers o masina nu are mai mult de 40-50 de amperi consum, curent pe care alternatorul il produce fara stres. Generatiile astea mai noi de masini au un sistem inteligent de incarcare, chiar si generatiile mai vechi aveau ceva similar. Si in cazul in care ai o baterie proasta, asta nu va face ca alternatorul sa incarce ca nebunul,si oricum nu poti sa pompezi mult curent intr-o baterie pe o perioada lunga. Exista la baterie un senzor care furnizeaza date despre amperaj, voltaj, si temperatura baterie.
  13. Uzura mare placute frana spate

    Salut Maurice,  multumesc pentru raspuns. Ai idee daca este vorba de un defect de design sau este posibil ca sistemul de franare sa aplice intentionat mai multa presiune pe puntea spate? Mihai
  14. Va salut,       am observat ca dupa cam 25 de mii de km facuti in ultimul an de cand am innoit franele,circulat preponderent pe autostrada, placutele spate au o uzura avansata comparativ cu cele de pe fata. In acelasi sens am observat ca franele spate se inching mai mult decat cele de pe fata. Asteptarile mele erau fix pe dos. A nu se intelege gresit, nu are rotile blocate, nu se incing pana la nivelul la care sa miroase a incins sau a ars. Este insa sesizabil ca dupa un drum de 40 km autostrada pot pune degetul pe butucul discului pe fata, si desi se simte cald pot sa tin degetul pe el, pe cand pe spate nu poti sa tii decat 2-3 secunde. Ma gandeam sa imi iau un termometru fara contact, si sa fac niste masuratori mai clare, insa sper ca s-a inteles ideea. Franele le curat des cu sprey-uri pentru frane, bineinteles doar pe exterior. S-a mai confruntat cineva cu aceste simptome? Numai bine, Mihai