MihaiS60
Membru-
Content count
64 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by MihaiS60
-
Stie cineva la Volvo S60, D3, noiembrie 2011, ce dimensiune au discurile de frana pe fata si pe spate? eu am gasit ceva pe ebay dar nu-mi este clar daca se nimeresc. Modelul este R-Design, dar nu stiu daca are de a face cu franele. De exemplu, cele de mai jos sunt in regula? Frane fata
-
Resetare nivel ulei dupa schimbul de ulei
MihaiS60 replied to MihaiS60's topic in VOLVO S60/V60 (2011-2018)
Am facut schimbul. Nu este nevoie de nici un reset, sau readaptare. Citeste singura noul nivel de ulei, dar dupa un timp. Eu am pus initial 5 litrii, iar mai tarziu cand am verificat, nivelul era la jumatate. Dupa inca jumatate de litru a fost in regula. Deci cam 5.5 litrii intra la dieselul de 2 litrii. Oficial 5,9. -
Aveti idee daca este nevoie de o resetare a senzorului de nivel pentru ulei, sau vre-o procedura de recalibrare dupa ce se schimba uleiul? Mi-am propus sa fac un schimb de ulei intre intervalele oficiale Volvo, adica la 15.000 km. Am gasit acelasi ulei ca cel folosit de reprezentanta, FUCHS TITAN 0W30, am si filtrul original. Din ce am citit intr 5.9 litrii. A mai incercat cineva procedura pana acum? S60 2012 Diesel D3 163CP.
-
Resetare nivel ulei dupa schimbul de ulei
MihaiS60 replied to MihaiS60's topic in VOLVO S60/V60 (2011-2018)
Multumesc, ai idee cine este producatorul original al uleiului OE? Eu in masinile mele nu mai bag Castrol de multi ani. Posibil sa fi ramas ca un obicei bazat pe proasta experienta pe care am avut-o in trecut cu uleiul Castrol. Nu as vrea insa sa continuam discutia in sensul acesta, pentru a nu deturna continutul original al topicului. -
Resetare nivel ulei dupa schimbul de ulei
MihaiS60 replied to MihaiS60's topic in VOLVO S60/V60 (2011-2018)
Multumesc pentru raspuns. Din ce vad eu, acest ulei este certificat VOLVO VCC 95200377 , presupun ca este un ulei recomandat de producator. Intrebarea mea este legata de o resetare/recalibrare a senzorului de nivel. resetarea intervalului de service mentionata de tine se poate face apasand acel buton din cluster, dar nu asta este problema mea. Practic eu nici nu vreau sa resetez acel interval, pt ca o sa merg la reprezentanta cand se implineste anul sau 30.000km. Ceea ce vreau eu, este sa fac pe cont propriu un schimb intermediar de ulei pentru binele motorului. Sunt genul de posesor auto care isi ingrijeste masina si tinand cont ca face cel putin 30k km pe an, as vrea sa ma tina cativa ani buni. numai bine, Mihai -
Resetare nivel ulei dupa schimbul de ulei
MihaiS60 replied to MihaiS60's topic in VOLVO S60/V60 (2011-2018)
-
Resetare nivel ulei dupa schimbul de ulei
MihaiS60 replied to MihaiS60's topic in VOLVO S60/V60 (2011-2018)
Reprezentanta La Linea din Köln Link Ulei FUCHS -
Va salut, a incercat cineva pana acum sa demonteze sezutul banchetei spate la un S60, modelul dupa 2010? Eu am tras de ea si nu iese, m-am opritinsa inainte de a face vre-o paguba. Am gasit ceva informatii cum ca ar exista un mecanism pe care il presezi cu o surubelnita. Nu am reusit insa ca identific mecanismul sau locul in care ar trebuie actionat. Numai bine, Mihai
-
Pe esapament nici nu o sa vezi nimic, pentru ca ai filtrul de particule.
-
Anvelope de 205? nu sunt prea mici?
-
N=ar fi rau sa citesti erorile setate. Ar mai fi util sa ai un dispozitiv care iti indica tensiunea, se gasesc unele destul de ieftine care se cupleaza la priza de 12V.
-
Daca ambele baterii sunt ok, altunci e clar alternatorul. Nu face fata la utilizare in regim prelungit.
-
placute si discuri originale, fata si spate. Masina circula preponderent pe autostrada, cu limitari de viteza intre 80-120kmh. Franarile sunt mai tot timpul lejere. Pe spate uzura pare sa fie de 50%, in timp ce pe fata, maxim 30%.
-
Va salut, am observat ca dupa cam 25 de mii de km facuti in ultimul an de cand am innoit franele,circulat preponderent pe autostrada, placutele spate au o uzura avansata comparativ cu cele de pe fata. In acelasi sens am observat ca franele spate se inching mai mult decat cele de pe fata. Asteptarile mele erau fix pe dos. A nu se intelege gresit, nu are rotile blocate, nu se incing pana la nivelul la care sa miroase a incins sau a ars. Este insa sesizabil ca dupa un drum de 40 km autostrada pot pune degetul pe butucul discului pe fata, si desi se simte cald pot sa tin degetul pe el, pe cand pe spate nu poti sa tii decat 2-3 secunde. Ma gandeam sa imi iau un termometru fara contact, si sa fac niste masuratori mai clare, insa sper ca s-a inteles ideea. Franele le curat des cu sprey-uri pentru frane, bineinteles doar pe exterior. S-a mai confruntat cineva cu aceste simptome? Numai bine, Mihai
-
Alternatorul e de vina. Nu are voie sa se incinga atat. Practic in mers o masina nu are mai mult de 40-50 de amperi consum, curent pe care alternatorul il produce fara stres. Generatiile astea mai noi de masini au un sistem inteligent de incarcare, chiar si generatiile mai vechi aveau ceva similar. Si in cazul in care ai o baterie proasta, asta nu va face ca alternatorul sa incarce ca nebunul,si oricum nu poti sa pompezi mult curent intr-o baterie pe o perioada lunga. Exista la baterie un senzor care furnizeaza date despre amperaj, voltaj, si temperatura baterie.
-
Salut Maurice, multumesc pentru raspuns. Ai idee daca este vorba de un defect de design sau este posibil ca sistemul de franare sa aplice intentionat mai multa presiune pe puntea spate? Mihai
-
S-a dovedit ca intr-adevar au schimbat piesa. Ce m-au lamurit cei de la TÜV este ca pe rola nu este mizerie, ci asa este structura plasticului, si ca cel mai probabil este plastic reciclat. Am incercat apoi sa curat rola si intr-adevar nu se ia nimic de pe ea, pentru ca e curata doar ca arata aiurea.
-
Raxo, iti multumesc mult pentru intersul acordat problemei mele. Ma mai linistesc acum, vazand ca si in poza ta arata la fel. Eu am facut 20 de km de la service pana la mine la job, si nu ma asteptam sa vad vre-o depunere pe rola. O trec la capitolul experiente noi .
-
sincer in poza arata bine, in realitate nu luceste asa metalul, cred ca din cauza blitzului arata asa in poza. Am dat cu unghia pe rola si am luat mizerie de pe ea. La fel arata si rolele uyate de la alte masini pe care le-am avut si la care am schimbat singur aceste role. Sper sa fie cum zici tu. Maine oricum mai merg la un punct de inspectie tehnica, TÜV se numeste. O sa vad ce zic si cei de acolo.
-
Va salut, am nevoie de ajutorul vostru. E posibil sa fi avut ghinion la service. Va atasez cateva poze. Dupa cum stiti de dimineata am fost la Volvo sa schimb curele auxiliare si rola intinzatoare. am plecat fain frumos , grabit sa ajung inapoi la servici, iar dupa servici am aruncat un ochi sa vad ce e pe acolo. Mie mi se pare ca m-au fraierit si ca intinzatorul de la curea nu este schimbat. Am fost deja la un service de cartier, si dupa ce s-a uitat maistru de acolo la el, in 5 secunde mi-a spus ca aia nu e piesa noua. Am mers inapoi la Volvo si nu au recunoscut. Mi-au zis ca ei sunt siguri ca s-a schimbat piesa, ca a avut piesa in mana. Mie mi se pare ca rola aia e vizibil plina de depuneri de la cureaua veche. O sa incerc sa merg maine la un service care face constatari. As vrea sa obtin o hartie care sa spuna daca piesa este noua sau nu. Eu am fost fraier ca nu am cerut de la inceput piesa veche inapoi dupa schimb. Acum cand am fost a doua oara am cerut-o si mi-au zis ca o cauta in gunoi si ma suna maine daca o gasesc. Le-am cerut sa-mi arate o piesa noua, si mi-au zis ca nu au pe stoc, ca ei comanda tot timpul in avans. Mi-e greu sa cred ca nici la reprezentanta nu au piese asa comune pe stoc.
-
Am fost la Volvo, a durat maxim o ora, manopera nu este cine stie ce, piesele sunt scumpe. In total 290 de euro, din care manopera doar 75 Euro. Curelele cate 60 de euro bucata, se schimba ambele, intinzatorul 100Euro, plus doua suruburi 3 euro. coduri piese 31330870 curea, 31325042 curea 31330379 intinzator 30624274 surub Numai bine! Mihai
-
Update ICM si harti GPS pentru S60 2011-
MihaiS60 replied to AdiOvidiu's topic in VOLVO S60/V60 (2011-2018)
si toata nebunia asta a costat doar 100 de euro? -
Ai bateria originala? Am auzit ca rar tin mai mult de 4-5 ani.
-
mißam facut programare la Volvo, reparatia va costa aproximativ 230 Euro. Am intrebat si cand trebuie schimbata cureaua si mi-au raspuns ca la 180.000km . Imi e greu sa cred ca ar putea sa reziste atat, asta este si motivul pentru care o schimb. masina are momentan 108.000km.
-
clar. eu as mai cauta si alt service. aia par cam pusi pe tepe