AndiM
Membru-
Content count
66 -
Joined
-
Last visited
-
DC1669217 liked a post in a topic: consum xc 60 de toate felurile
-
AndiM liked a post in a topic: Avarie "tournez volant redemarrez"
-
AndiM started following lichid frana si placute frana
-
Aproximativ aceeasi problema o am si eu. Ceva smucituri, uneori, nu tot timpul, la trecerea din N in D si la decelerare din 5 in 4 sau din 4 in 3, nu prea imi dau seama exact. Nu se manifesta tot timpul. Am schimbat si uleiul pe la 80-90mii, resoftari peste resoftari. Merge ce merge si apoi iar apar problemele. Si eu am semnalat aceste lucruri de timpuriu, dar raspunsul primit de la Primus a fost ca e doar o problema de soft.
-
AndiM liked a post in a topic: Iata si noul xc90
-
Thule sunt mai ieftine si sunt foarte bune. Pentru xc60 m-au costat in jur de 120 Euro.
-
Ieri am fost pe traseul asta sie fara probleme. Mai mult, intre Valcea si Pitesti nu cicula camioane din cauza unei tasari mai vechi a soselei, la Dedulesti.
-
In ce sens nu se compara? E mai bun, e mai rau decat xc60? Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
-
La multi ani( si km)! A fost foarte bun tortul! Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
-
Cristi Muresan liked a post in a topic: consum ulei motor D5
-
@V50Saphir: schimburile de ulei le-am facut la reprezentanta. Nu stiu ce au pus, dar ma gandesc ca OEM sau Castrol a5/b5. Alteori am adus eu Castrol (made in Germany) sau OEM. Acelasi consum l-a avut cu ambele tipuri. @BogdanG: intr-adevar folosesc foarte mult masina afara din oras, dar nu exagerez cu viteza, 140 autostrada, 110 in rest. Cum se verifica DPF-ul? La tine? Ma poti ajuta? Alta metoda de a diagnostica motorina in ulei exista?
-
Ma indoiesc ca nu consuma. 3 ani si 100.000 km a consumat 1litru la fiecare 7-8mii de km si dintr-odata nu mai consuma? Tare mi-e teama ca e motorina. O sa revin la service dupa alti 1000 km. Cum as putea sa aflu daca e motoruna in ulei? Exista vreo posibilitate de analiza a calitatii lui?
-
Astazi am fost la masurarea uleiului dupa 1000km de cand a inceput monitorizarea. Initial s-a pus ulei la 70%, conform procedurii. Uleiul a fost masurat la 80 grade C. Astazi a fost masurat la aceeasi temperatura si a iesit 67%, adica un consum de aproximativ 20-30ml/ 1000 km. Cu alte cuvinte, masina mea nu mai consuma ulei. Si-a revenit miraculos dupa 100k de km parcursi. Intre penultimul si ultimul schimb, in aproximativ 24.000km am completat 3 l ulei adica 1l la 7-8 mii de km, asa cum mi-a consumat de noua. Nu stiu ce sa mai cred. De la 150-200 ml/ 1000km la 20ml/1000km cat este acum, e cale foarte lunga. Sa fie DPF-ul de vina?
-
@mariusb:Nu e vorba ca m-au convins, dar ce ar trebui sa fac atunci cand mi se argumenteaza cu documente de la producator ca masina mea functioneaza in parametri normali? Tu ai cere sa desfaca motorul? Sa schimbe segmentii? Eventual sa nimeresc altii "mai buni" cu care sa-mi consume mai mult dar in limitele date de producator? Se da o limta superioara conform careia consumul de ulei este 0-250ml/ 1000km. Aici fiecare cu norocul lui.
-
Acum doua zile am repus pe tapet problema consumului de ulei la D5. De data aceasta am primit un raspuns de la Primus mult mai exact decat pana acum. Intr-un text extras din Vida(cred) este specificat un consum considerat normal de pana la 250ml/1000km in conditiile de mers normal si uzura motorului intre 5000 si 150000 km. Daca se merge cu viteza sau regim montan sau se tracteaza o remorca grea, consumul maxim admis poate creste la 400ml/1000km. In aceste conditii, eu, cu un consum de aproximativ 100-150ml/1000km pot sa ma consider multumit. De ce oare nu mi s-o fi spus lucrul acesta inca de acum 3 ani cand mi-a aparut prima data mesajul in bord? Cum vi se par cifrele? Cam pe acolo se afla si alti constructori auto, nu-i asa?
-
alois66 liked a post in a topic: Curea alternator
-
AndiM liked a post in a topic: diferente xc60 MY2010 - MY2014
-
Nu-mi ajunge ca umblu cu un bidon de 1 litru de ulei dupa mine, mai trebuie sa am si o curea? Am crezut ca vremurile cand aveam in Dacie inca o masina de rezerva ,pe piese de schimb au trecut. Si, macar de-as putea sa schimb acwa curea in drum, dar nu se poate. Unde ma prinde sun Volvo asistenta si, cu un pic de noroc imi fac concediul si prin serviceuri.
-
Exact. Cel putin asa mi-au spus ca la prima schimbare, determinata tot de ruperea curelei, au inlcuit si rola. Ai vreo banuiala daca ai intrebat ?
-
Masina nu mai este in garantie, dar problema a fost semnalata cand inca mai era, deci as avea un punctde plecare de la care as putea incepe discutia. Ei sustin ca de vina e doar cureaua si ca problema se va rezolva prin inlocuirea ei. Probabil la a 5-a inlocuire
-
Si eu cred acelasi lucru, dar cei de la Primus mi-au spus ca nu.
-
Ca sa fie treaba, treaba, cu ocazia altor lucrari am solicitat o inspectie a curelei auxiliare. Ce credeti? Prezenta uzura accentuata, sau altfel spus statea sa se rupa din clipa in clipa si asta dupa mai putin de 7000 km de cand o schimbasem, dupa ce se rupsese si precedenta. Nu pot sa zic nimic rau de Primus, au schimbat-o in garantie(a curelei pentru ca masina a iesit de un an), dar problema e una cat se poate de grava. La fiecare vizita in service sau inainte de un drum lung voi cere inspectia acestei curele.