AndiM
Membru-
Content count
66 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by AndiM
-
Aproximativ aceeasi problema o am si eu. Ceva smucituri, uneori, nu tot timpul, la trecerea din N in D si la decelerare din 5 in 4 sau din 4 in 3, nu prea imi dau seama exact. Nu se manifesta tot timpul. Am schimbat si uleiul pe la 80-90mii, resoftari peste resoftari. Merge ce merge si apoi iar apar problemele. Si eu am semnalat aceste lucruri de timpuriu, dar raspunsul primit de la Primus a fost ca e doar o problema de soft.
-
Thule sunt mai ieftine si sunt foarte bune. Pentru xc60 m-au costat in jur de 120 Euro.
-
Ieri am fost pe traseul asta sie fara probleme. Mai mult, intre Valcea si Pitesti nu cicula camioane din cauza unei tasari mai vechi a soselei, la Dedulesti.
-
Buna ziua, am o problema spinoasa... De noua, masina mea mi-a dat cate un mesaj "low level oil - fill one litre oil" la fiecare 7000 km. In general, mesajul apare dupa un mers pe autostrada la o viteza de aproximativ 140km/h, dupa care poate sa dispara daca merg pe drumuri nationale si iarasi apare atunci cand nivelul scade sub o anumita limita. Am fost la service unde i s-au facut toate updaturile pentru regnerarea filtrului de particule, dar consumul de ulei a ramas constant. In 35.000km au disparut 5 litri de ulei. Are cineva idee ce poate fi? Poate fi considerat normal acest consum? Masina mai este in garantie si nu stiu daca e cazul de desfacut motorul sau nu.
-
In ce sens nu se compara? E mai bun, e mai rau decat xc60? Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
-
La multi ani( si km)! A fost foarte bun tortul! Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
-
@V50Saphir: schimburile de ulei le-am facut la reprezentanta. Nu stiu ce au pus, dar ma gandesc ca OEM sau Castrol a5/b5. Alteori am adus eu Castrol (made in Germany) sau OEM. Acelasi consum l-a avut cu ambele tipuri. @BogdanG: intr-adevar folosesc foarte mult masina afara din oras, dar nu exagerez cu viteza, 140 autostrada, 110 in rest. Cum se verifica DPF-ul? La tine? Ma poti ajuta? Alta metoda de a diagnostica motorina in ulei exista?
-
Ma indoiesc ca nu consuma. 3 ani si 100.000 km a consumat 1litru la fiecare 7-8mii de km si dintr-odata nu mai consuma? Tare mi-e teama ca e motorina. O sa revin la service dupa alti 1000 km. Cum as putea sa aflu daca e motoruna in ulei? Exista vreo posibilitate de analiza a calitatii lui?
-
Astazi am fost la masurarea uleiului dupa 1000km de cand a inceput monitorizarea. Initial s-a pus ulei la 70%, conform procedurii. Uleiul a fost masurat la 80 grade C. Astazi a fost masurat la aceeasi temperatura si a iesit 67%, adica un consum de aproximativ 20-30ml/ 1000 km. Cu alte cuvinte, masina mea nu mai consuma ulei. Si-a revenit miraculos dupa 100k de km parcursi. Intre penultimul si ultimul schimb, in aproximativ 24.000km am completat 3 l ulei adica 1l la 7-8 mii de km, asa cum mi-a consumat de noua. Nu stiu ce sa mai cred. De la 150-200 ml/ 1000km la 20ml/1000km cat este acum, e cale foarte lunga. Sa fie DPF-ul de vina?
-
@mariusb:Nu e vorba ca m-au convins, dar ce ar trebui sa fac atunci cand mi se argumenteaza cu documente de la producator ca masina mea functioneaza in parametri normali? Tu ai cere sa desfaca motorul? Sa schimbe segmentii? Eventual sa nimeresc altii "mai buni" cu care sa-mi consume mai mult dar in limitele date de producator? Se da o limta superioara conform careia consumul de ulei este 0-250ml/ 1000km. Aici fiecare cu norocul lui.
-
Acum doua zile am repus pe tapet problema consumului de ulei la D5. De data aceasta am primit un raspuns de la Primus mult mai exact decat pana acum. Intr-un text extras din Vida(cred) este specificat un consum considerat normal de pana la 250ml/1000km in conditiile de mers normal si uzura motorului intre 5000 si 150000 km. Daca se merge cu viteza sau regim montan sau se tracteaza o remorca grea, consumul maxim admis poate creste la 400ml/1000km. In aceste conditii, eu, cu un consum de aproximativ 100-150ml/1000km pot sa ma consider multumit. De ce oare nu mi s-o fi spus lucrul acesta inca de acum 3 ani cand mi-a aparut prima data mesajul in bord? Cum vi se par cifrele? Cam pe acolo se afla si alti constructori auto, nu-i asa?
-
Buna ziua, stiu ca s-a mai discutat despre subiectul curelei auxiliare si a rolei ei, dar as vrea sa va fac cunoscute cateva lucruri. Astazi s-a rupt din nou buclucasa curea pentru a doua oara in decurs de numai 9 luni si mai putin de 30.000 km de cand se rupsese ultima oara (inie 2012, pe la 50.000km). Am chemat din nou Volvo asistenta si am dus-o la Primus auto. Daca pana acum n-am comentat negativ la adresa lor, acum mi-a ajuns. Mi-au cerut 387 de lei pe curea si manopera !!! Lasand la o parte pretul enorm, consider ca n-ar fi trebuit sa platesc nimic pentru ca aceeasi piesa a fost schimbata si in iunie, asa cum am mai spus. Garantia este de 18 luni, asa cum scrie intr-o declaratiede conformitate si garantie pe care le-am cerut-o astazi. Raspunsul lor a fost ca pe prima curea n-am dat niciun ban, fiind schimbata cu doua luni inainte de expirarea garantiei generale a masinii si ca odata cu expirarea acelei garantii expira orice garantie a vreunei piese. Eu asa absurditate n-am mai auzit pana acum. Daca gresesc eu, imi cer scuze fata de cei de la Primus, dar nu cred ca gresesc. A patit cineva ceva asemanator? Povestea nu se rezuma, insa doar la valoarea sau la garantia acestei curele. Am cateva intrebari: 1. De ce s-a rupt intr-un interval asa de scurt? 2. Daca e o problema a rolei, de ce nu mi-au schimbat si rola? 3. Daca se stie aceasta problema (oare e si recunoscuta la Volvo?) de ce nu mi-au inlocuit cureaua cu o luna in urma cand am fost la revizie? Toate reviziile mi le-am facut la ei, chiar si dupa iesirea din garantie? Pentru ce le platesc manopera de revizie daca nu se verifica nimic? Sau altfel spus, de ce eu, utilizator al unei masini de 64.000 Euro pret de lista, cu toate reviziile masinii la zi sunt obligat sa chem de doua ori pe an platforma sa ma duca in service? Norocul meu, daca se poate numi noroc, este ca s-a intamplat de ambele dati in Bucuresti, altfel imi petreceam ceva timp asteptand pe marginea drumurilor dupa masina de asistenta. Voi studia legea si in scurt timp Primus Auto se va alege cu un proces pe tema asta, plus ceva reclama negativa. Din pacate nu pot apela la protectia consumatorului, masina fiind pe cabinetul de avocatura al sotiei. Tot eu sunt si cel cu problema consumului de ulei. Am acceptat intr-un final, cu greu, recunosc ca poate fi normal un consum de 1l/10.000 km, dar sa fiu luat pe platforma de doua ori pe an asta nu pot accepta. Stie cineva cui ma pot adresa pentru aceasta problema? Importatorului in Romania? La Volvo Suedia? Adrese, ceva?
-
Nu-mi ajunge ca umblu cu un bidon de 1 litru de ulei dupa mine, mai trebuie sa am si o curea? Am crezut ca vremurile cand aveam in Dacie inca o masina de rezerva ,pe piese de schimb au trecut. Si, macar de-as putea sa schimb acwa curea in drum, dar nu se poate. Unde ma prinde sun Volvo asistenta si, cu un pic de noroc imi fac concediul si prin serviceuri.
-
Exact. Cel putin asa mi-au spus ca la prima schimbare, determinata tot de ruperea curelei, au inlcuit si rola. Ai vreo banuiala daca ai intrebat ?
-
Masina nu mai este in garantie, dar problema a fost semnalata cand inca mai era, deci as avea un punctde plecare de la care as putea incepe discutia. Ei sustin ca de vina e doar cureaua si ca problema se va rezolva prin inlocuirea ei. Probabil la a 5-a inlocuire
-
Si eu cred acelasi lucru, dar cei de la Primus mi-au spus ca nu.
-
Ca sa fie treaba, treaba, cu ocazia altor lucrari am solicitat o inspectie a curelei auxiliare. Ce credeti? Prezenta uzura accentuata, sau altfel spus statea sa se rupa din clipa in clipa si asta dupa mai putin de 7000 km de cand o schimbasem, dupa ce se rupsese si precedenta. Nu pot sa zic nimic rau de Primus, au schimbat-o in garantie(a curelei pentru ca masina a iesit de un an), dar problema e una cat se poate de grava. La fiecare vizita in service sau inainte de un drum lung voi cere inspectia acestei curele.
-
Bogdan G a spus pe la inceputul discutiilor ca daca intra fragmente din cureaua rupta la cureaua de distributie se poate rupe sau deplasa si aceasta. Ce alte daune mai poate provoca cureaua buclucasa? In afara de alternator nu stiu exact ce anume mai antreneaza. Cumva si pompa de servo? Exista vreun pericol daca se rupe la viteze mai mari?
-
La un importator de piese auto, cureaua cu pricina costa 43 lei cu Tva inclus. Pana la 387 cu montaj cu tot, e cale foarte lunga !
-
Asa as fi sigur ca nu se mai rupe. Pana se umple rezervorul schimb cureaua Poate cineva sa-mi recomande un service bun in Bucuresti pentru masina mea ? Vreau sa renunt la serviciile Primus.
-
@Bogdan G: mi-era teama de un astfel de raspuns, chiar daca el reflecta crunta realitate. Problema e ca se rupe o curea fara de care nu poti ajunge in primul service si nici nu o poti schimba in mijlocul drumului. Este o problema majora de imobilizare a masinii, fara a o putea controla printr-o mentenanta adecvata, atat timp cat cureaua aia se poate rupe intr-un interval asa de larg. Am fost la revizie in urma cu mai putin de o luna si nu mi s-a spus nimic despre inlocuirea acestei curele. Am facut de atunci 2000 km si s-a rupt. Probabil ca va trebui sa ne gandim sa o schimbam la fiecare achimb de ulei, odata cu filtrele. O bagam la consumabile la 15.000-20.000 km ?
-
Lasand acum deoparte problema banilor, ce parere aveti despre ruperea curelei intr-un interval asa de scurt ?
-
Astazi, la insistentele sotiei (ea a luat masina din service) mi-au dat acel certificat de conformitae si garantie, cu referire la factura mea, unde scrie negru pe alb ca toate piesele au 18 luni garantie. In toata povestea asta cred ca nu e vorba numai de curea ci si de rola.Este inadmisibil ca aceasta curea sa se rupa asa de repede, cauza este alta.
-
OPC raspunde doar persoanelor fizice. Intre juridice exista rapoarte contractuale si se rezolva numai in instanta Multumesc pentru adresa. Cu siguranta le voi scrie.
-
Apesi cateva secinde butonul de pornire, fara sa apesi frana, apoi derulezi meniul din rotita dd pe semnalizator pana apare nivelul de ulei.