-
Content count
18 -
Joined
-
Last visited
-
al meu e diesel nu are clapeta de acceleratie cateodata face asa si cand merg cu fata da o data la o luna nu am luat in seama. rezolvarea va fi cel mai probabil daca vand masina, am mai avut un volvo v40 di 98 td l-am vandut tot din cauza unor probleme care nu si-au gasit rezolvarea si am purtat masina in service-uri vreun an in fiecare luna tot la altul. fiind iubitor de marca volvo am zis hai sa iau una mai noua si asta are platita taxa de o luna de zile masina o am din septembrie. se pare ca nu l-am putut da odata cu masina veche si pe si acum ii in asta ca mai mult de 2 saptamani nu m-am putut bucura de ea. am inlocuit si acel senzor si ala de pe rampa de la injectoare si am verificat si sorbul in rezervor ca m-am gandit sa nu aiba mizerie pe acolo. ii posedata
-
Buna ziua. Am un volvo v40 din 2001 motor 1.9 d 115 cai dupa cum zice si titlul topic-ului se tot opreste motorul cateodata la mersul cu spatele pur si simplu parca ar ramane fara motorina. Astazi de ex. pornesc merg vreo 50 m cu fata si vreau sa fac o intoarcere din trei miscari, bag in mansalier accelerez usor si in momentul cand las ambreiajul se opreste,pornesc si fenomenul se repeta de 4 ori. intorc masina plec inspre casa toate bune pana cand sa intru cu spatele in curte de doua ori aceiasi problema numai ca am oservat ca si dupa pornirea motorului (masina era in mansalier si tineam ambreiajul apasat) am accelerat pana la 2000 rpm si motorul dadea sa opreasca daca nu lasam acceleratia. simtomele aste le are de vreo 2 luni cateodata fenomenul dispare timp de cateva zile dupa care apare din nou.am dus masina la reprezentanta teste dupa teste si raspunsul lor a fost un simplu dat din umeri. am inlocuit filtru combustibil ,senzorul de pe pompa si de pe rampa fara nici un rezultat. cand vrea merge cand nu nu. a mai intalnit cineva problema daca da va rog sa imi spuna si mie care i-a fost rezolvarea.
-
Salutare tuturor! as dori sa aflu unde se pot repara verifica pompele de injectie lucas. Prima pompa sa defectat acum 3 luni mai exact s-a spart membrana la corectorul pt turbo, negasind acea piesa am cumparat alta pompa de la colegul nostru Ciprian am montat pompa,totul ok cam 400 de km dupa care a inceput sa nu mai porneasca dimineata numai dupa 2-3 incercari era ca si fara motorina. am incercat sa o parcher cu fata in jos... numai rasturnata nu a fost degeaba,am montat si supapa unisens inlocuit toate furtunele,nimic. Am schimbat bujii verificat injectoare am inlocuiit supapele de retinere (cele de acolo unde se infileteaza conductele), schimbat filtru verificate comductele de la filtru la rezervor,curatat sorbul. toate astea fara rezultat. Am vb cu Ciprian mi-a trimis alta pompa si din acea zi surprija masina a inceput sa porneasca fara probleme. dupa o saptamana i-am trimis pompa inapoi. Masina a functionat bine timp de o luna dupa care tot aceleasi simtome in rest fumctioneaza bine nu scoate gram de fum chiar daca schimb vitezele peste 3000 , am facut un drum de bucuresti cu autostrada....oras si masina incarcata a iesit un consum de 50l la 850 de km. in concluzie am cheltuit vreo 14 milioane si masina tot nu porneste. va cer ajutorul , sfatul pt ca m-am saturat de mecanici de 2 lei care sa imi zica ca ii o masina veche ca nu au bancuri de proba...masina asta ii un dezastru nu ii pot face diagnoza..... dupa spusele lor. pe aici prin mures cluj nu am gasit un singurmecanic mai in varsta care sa nu imi zica ca ei nu repara numai pompe bosh si injectoare comon rail.
-
Nu. are vreo 8000 km de cand ii schimbat
-
asa brusc in 5 min nu porneste dar lasata de seara pana dimineata nu are nimic. sa nu fie ceva infundat si sa nu poata trage motorina?
-
In primul rand vreau sa ii salut pe toti posesorii acestor minunate masini,sa le urez drumuri bune si cat mai multi km fara probleme. Am un V40 TD din 98 motor renault 90 cp. ieri dupa 17-18 km parcursi fara nici o problema am oprit intr-un peco (cumparat rovineta beut o cafea....) 5 min toata treaba ma urc in masina pornesc motorul fara probleme aprind farurile semnalizez stanga si dupa toate astea cateva fluctuatii mici la relanti si se opreste motorul. dau la automat 5-6 secunde dar fara nici un semn de pornire ca si cum nu ar avea motorina,mai incerc o data nimic. cobor deschid capota si apas de 4 ori pompa de amorsare cea de pe filtru dau cheie si porneste la sfert de cheie tot asa cu relantiul instabil pt cateva secunde, plec mai departe fara nici o problema motorul tragea bine ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. treaba asta am mai patito si acum 2 saptamani. cei care au mai intampinat astfel de probleme ii rog sa ma ajute. masina trage bine si degeaba o duc la mecanici ca toti imi zic sa ma intorc cu ceva concret nu sa le duc o masina care functioneaza bine. multumesc mult
-
acea electrovalva tot "bazaie" cateva secunde apoi tace si tot asa. daca ii scot mufa motorul merge bine numai ca suna mai tare, nu stiu cum sa explic parca ai folosi spray
-
am uitat din canda in cand se aprinde intemitent semnul acela galben si cu verde
-
motorul nu merge bine nici la rece nici la cald sunt aceleasi simtome.da e motorul de 66 kw 1.9 clasik turbo diesel din 1998.de ce nu ii pot face diacnoza? pt diacnoza zice-ati ceva de un sevice bosh. am vazut din intamplare "BOSH SERVICE" ce o fi nu stiu sa nu se ocupe cu masini de gaurit si alte scule si eu sa apar acolo cu masina fara sa stiu vb fara nimic. da masina a fost adusa de un calugar din austria si nu a inmatriculat-o din cauza taxei. masina nu a circulat din 2008. lamuriti-ma si pe mine cu egr-ul. care este ce rol are?
-
vin pana aici merge bine apoi brusc nu mai merge . fara sa ii fac nimic iarasi merge dupa 100km nu mai merge. de ce? nu vreau sa bag bani fara rost in ea lucrarile in service costa mult aici
-
problema e ca eu sunt in italia. mi-am cumparat curea si role de distributie. cum adica e desincronizata pompa de injectie fi mai explicit te rog
-
da am verificat uleiul este la normal plus treaba cu garnitura de chiuloasa. dar de ce cand vrea el functioneaza perfect? sa nu fie vreun senzor defect daca era distributia nu isi mai revenea. ce rol au acele relee de pe pompa de injectie? tot bazaie cand am cumparat masina dupa ce opream motoru se auzea cateva min asa ca un motoras electric. nu stiu cum se numeste acea pompita scrie pe ea vag in si pe celalalt furtun out. ce sunt alea?? acum nu mai suna
-
o sa mai vad eu. primul lucru schimb cureaua cat o fi o fi sa ma asigur ca ii pus la punct motoru, daca nu merge o tarasc cumva pana la primul service pt un test. multumesc oricum
-
nu stiu cum se numesc fiecare daca stiam cu se numesc si ce rol au in functionarea masinii nu intrebam. asa e daca nu vezi nu iti dai seama de ce vb.... scuze un manual de reparatie de unde as putea lua?
-
uleiul ii la normal scuze daca nu m-am exprimat bine. masina ie adusa din austria eu am inmatriculat-o. nu consuma ulei simtomele le are si la rece si la cald. are langa pompa de frana deasupra la turbo o cutie si scrie cam asa bote de comande..si langa ceva pompite care cred io ca fac vacum scrie pe ea vag in si pe alt furtun out cand am cumparat masina dupa ce oream motorul alea sunau ca un motoras cateva min acum nimic. ce sunt ce rol au? dar acele 2 relee de pe pompa de injectie unu tot bazaie si tace....alea ce rol au?iese din ele cate un furtun care se intoarce in pompa prin care iese motorina. daca strang acel furtun brusc isi revine motoru nu mai scoate fum dar croncane foarte tare?????