casmin

Membru
  • Content count

    88
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About casmin

  • Rank
    Junior
  • Birthday 10/26/1978

Profile Information

  • Locatie medgidia
  • Auto C30, D5
  • Fabricatie 28
  • Auto 2 S60 T4 2015
  • Fabricatie 2 0
  1. Diagnoza Volvo

    eu am fost la FLX si mi-a rezolvat problema....merita sa incercati...
  2. VIDA

    are cineva crack sau patch pentru VIDA 2011D?
  3. VIDA

    vreau si eu un VIDA care sa mearga.....cine imi da si cat ma costa? multumesc
  4. pai cam asta vreau sa fac...ma poti ajuta?
  5. @Bogdan G: problema mea a aparut mai de mult...in prima faza am fost la mecanicul meu, i-am descris problema si a pus testerul pe ea si acelasi raspuns am primit "nu am gasit nicio alarma in calculatorul masinii" - atunci am crezut ca nu are softul complet si nu poate vedea totul...vinerea trecuta am plecat la munte cu familia si pe DN1A, pe serpentinele de la Cheia un camion mergea mai repede ca mine (ceva de conceput pentru mine) si m-am decis sa merg la reprezentata Volvo din Brasov (am zis, ca fiind reprezentanta, are softul complet si o sa-mi spuna ce are masina)...surpriza, acelasi raspuns "nu am nicio alarma in calculator"...de data aceasta am fost si eu de fata si am vazut ca nu nicio alarma la sectiunea alarme...apoi, mecanicul, a spus ca poate e vreun furtun din circuitul turbinei spart...eu l-am intrebat daca nu trebuie sa aiba vreo alarma de presiune scazuta, daca e vreun un furtun spart, iar el mi-a raspuns ca modelul asta nu are asemenea alarme...asa o fi, dar mi se pare cam greu de crezut...acum daca au sau nu dreptate nu stiu... daca stiti pe cineva care stie sa foloseasca softul de citit calculatorul masinii cum trebuie si sa-mi poata spuna ce are...
  6. Am o problema cu masina mea, V40 din 2001, 1.9D de 85 kW, care nu mai trage cum trebuie. Sub 2400 de turatii abia se misca (se manifesta ca un motor pe carburator care nu e reglat cum trebuie, si atunci cand o calci la pana la podea se ineaca la inceput si abia apoi o ia din loc), peste 2400 merge si trage normal. Problema apare in special cand schimb viteza de la o treapta inferioara la o treapta superioara si dupa o perioada mai indelungata de timp de mers cu aceeasi treapta de viteza, dar sub 2400 de turatii. Am fost cu ea la reprezentata Volvo din Brasov si baietii de acolo mi-au spus ca s-ar putea sa fie turbina sau catalizatorul infundat, asta dupa ce au pus-o pe tester si nu au gasit nicio alarma, niciun furtun din circuitul turbinei nu e spart si nici fum nu scoate. Are cineva vreo idee? Valva EGR sau injectoarele pot avea asemenea manifestari? Orice parere e bine venita.
  7. La multi ani si sanatate!

  8. placute de frana REMSA

    placutele remsa se uzeaza fosrte repede si chiar nu merita banii...am schimbat un set dupa nici 30.000 km, si le-am folosit pentru rotile spate...cele de pe fata nu mai stiu exact ce sunt (parca ferodo), dar au mai mult de 40.000 km si inca mai merg
  9. Stergatoare aftermarket

    51 de cm este dimensiunea lamelor si se gasesc la toate magazinele de piese auto...paravanul ala de la stegartarul de la sofer este destul de important...am avut cu paravan si apoi fara si am vazut diferenta cand bate vantul...stergatorul nu mai apasa pe parbriz si implicit nu mai sterge bine...paravanul are rolul de tine stergatorul lipit de parbriz pentru a sterge bine...
  10. Cheie imbus pt chimbat uleiul

    sigur merge...eu am schimbat uleiul pana acum asa de vreo 5 ori....
  11. Cheie imbus pt chimbat uleiul

    este ca un imbus dar este patrat...eu folosesc un maner de la o clanta veche (are bara aia cu sectiune patrata) si in prelungire o teava si asa desfac de fiecare data cand schimb uleiul...iei o clanta si folosesti bara cu sectiune patrata care face legatura intre cele doua manere si limba care tine usa inchisa...sper ca am fost coerent...
  12. sa facem misto toti suntem buni...cand vine vorba de explicatii concrete, dam din colt in colt...sa nu crezi ca sunt venit chiar cu pluta...am folosit carlig de remorcare mult timp (nu cu un volvo, dar te asigur ca nu e nicio diferenta)...am gasit un carlig la un S60 si voiam sa stiu daca il pot folosi la V40...la prima vedere (dupa cum am vazut eu ca se prinde de masina) pare ca se potriveste....nu m-am uitat pe sub masina sa studiez exact ce sistem de prindere de sasiu are...si de aceea voaim sa stiu daca se poate sau nu face ceva in privinta asta (S60 nu este la mine in oras si nu pot studia problema prea usor si nici prea curand)...
  13. pot folosi un carlig pentru rulota de la un S60 (model 2003) la V40 meu?
  14. Amortizoare V40

    eu din cate stiu cele pe gaz sunt un pic mai tari si se preteaza la un condus sportiv (atat cat se poate conduce sportiv cu un V)...acum depinde de tine ce vrei: sport sau confort?