-
Content count
88 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by casmin
-
eu am fost la FLX si mi-a rezolvat problema....merita sa incercati...
-
are cineva crack sau patch pentru VIDA 2011D?
-
vreau si eu un VIDA care sa mearga.....cine imi da si cat ma costa? multumesc
-
Am o problema cu masina mea, V40 din 2001, 1.9D de 85 kW, care nu mai trage cum trebuie. Sub 2400 de turatii abia se misca (se manifesta ca un motor pe carburator care nu e reglat cum trebuie, si atunci cand o calci la pana la podea se ineaca la inceput si abia apoi o ia din loc), peste 2400 merge si trage normal. Problema apare in special cand schimb viteza de la o treapta inferioara la o treapta superioara si dupa o perioada mai indelungata de timp de mers cu aceeasi treapta de viteza, dar sub 2400 de turatii. Am fost cu ea la reprezentata Volvo din Brasov si baietii de acolo mi-au spus ca s-ar putea sa fie turbina sau catalizatorul infundat, asta dupa ce au pus-o pe tester si nu au gasit nicio alarma, niciun furtun din circuitul turbinei nu e spart si nici fum nu scoate. Are cineva vreo idee? Valva EGR sau injectoarele pot avea asemenea manifestari? Orice parere e bine venita.
-
pai cam asta vreau sa fac...ma poti ajuta?
-
@Bogdan G: problema mea a aparut mai de mult...in prima faza am fost la mecanicul meu, i-am descris problema si a pus testerul pe ea si acelasi raspuns am primit "nu am gasit nicio alarma in calculatorul masinii" - atunci am crezut ca nu are softul complet si nu poate vedea totul...vinerea trecuta am plecat la munte cu familia si pe DN1A, pe serpentinele de la Cheia un camion mergea mai repede ca mine (ceva de conceput pentru mine) si m-am decis sa merg la reprezentata Volvo din Brasov (am zis, ca fiind reprezentanta, are softul complet si o sa-mi spuna ce are masina)...surpriza, acelasi raspuns "nu am nicio alarma in calculator"...de data aceasta am fost si eu de fata si am vazut ca nu nicio alarma la sectiunea alarme...apoi, mecanicul, a spus ca poate e vreun furtun din circuitul turbinei spart...eu l-am intrebat daca nu trebuie sa aiba vreo alarma de presiune scazuta, daca e vreun un furtun spart, iar el mi-a raspuns ca modelul asta nu are asemenea alarme...asa o fi, dar mi se pare cam greu de crezut...acum daca au sau nu dreptate nu stiu... daca stiti pe cineva care stie sa foloseasca softul de citit calculatorul masinii cum trebuie si sa-mi poata spuna ce are...
-
placutele remsa se uzeaza fosrte repede si chiar nu merita banii...am schimbat un set dupa nici 30.000 km, si le-am folosit pentru rotile spate...cele de pe fata nu mai stiu exact ce sunt (parca ferodo), dar au mai mult de 40.000 km si inca mai merg
-
Salutare, ce parere aveti de placutele de frana REMSA (made in spain)? cam cat de repede se consuma, fac sau nu negreala pe jenti...tocmai mi-am pus acest tip de placute pe spate si as vrea sa stiu daca am luat teapa sau nu....
-
51 de cm este dimensiunea lamelor si se gasesc la toate magazinele de piese auto...paravanul ala de la stegartarul de la sofer este destul de important...am avut cu paravan si apoi fara si am vazut diferenta cand bate vantul...stergatorul nu mai apasa pe parbriz si implicit nu mai sterge bine...paravanul are rolul de tine stergatorul lipit de parbriz pentru a sterge bine...
-
sigur merge...eu am schimbat uleiul pana acum asa de vreo 5 ori....
-
este ca un imbus dar este patrat...eu folosesc un maner de la o clanta veche (are bara aia cu sectiune patrata) si in prelungire o teava si asa desfac de fiecare data cand schimb uleiul...iei o clanta si folosesti bara cu sectiune patrata care face legatura intre cele doua manere si limba care tine usa inchisa...sper ca am fost coerent...
-
pot folosi un carlig pentru rulota de la un S60 (model 2003) la V40 meu?
-
intrebare in legatura cu carligul pentru rulota
casmin replied to casmin's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
sa facem misto toti suntem buni...cand vine vorba de explicatii concrete, dam din colt in colt...sa nu crezi ca sunt venit chiar cu pluta...am folosit carlig de remorcare mult timp (nu cu un volvo, dar te asigur ca nu e nicio diferenta)...am gasit un carlig la un S60 si voiam sa stiu daca il pot folosi la V40...la prima vedere (dupa cum am vazut eu ca se prinde de masina) pare ca se potriveste....nu m-am uitat pe sub masina sa studiez exact ce sistem de prindere de sasiu are...si de aceea voaim sa stiu daca se poate sau nu face ceva in privinta asta (S60 nu este la mine in oras si nu pot studia problema prea usor si nici prea curand)... -
intrebare in legatura cu carligul pentru rulota
casmin replied to casmin's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
de ce? ce difera? -
eu din cate stiu cele pe gaz sunt un pic mai tari si se preteaza la un condus sportiv (atat cat se poate conduce sportiv cu un V)...acum depinde de tine ce vrei: sport sau confort?
-
salutare, vreau sa cumpar o janta modelul din imagine (pe 15).
-
daca dai pe dezaburire parbriz, aerul conditionat porneste singur, indiferent daca era pornit sau nu...dupa ce se dazabureste si opresti aerul, la mine nu s-a mai aburit niciun geam (ce-i drept am mers mai mult singur in masina)....
-
Clubul posesorilor de VOLVO din Romania > Service > Generalitati > CODURI VIN (Vehicle Indentification Number) te duci aici, si cu cocdul VIN (nr de identificare al masinii) de la masina ta afli ce euro ai la masina...
-
o vreau...o sa te sun sa stabilim detalii
-
Exact aceeasi problema am avut-o eu cu un cielo....nu aveam problema cu racirea motorului la drum lung sau prin orase mai putin aglomerate.....intr-un trafic aglomerat si cu A/C pornit imi fierbea apa....pana la urma mi s-a spart radiotorul de la motor si a trebuit sa-l schimb si appoi nu am mai avut problema asta....explicatia este ca radiatorul (sau cum s-o numi) de la A/C este plasat in fata celui de la racirea motorului...cand pornesti A/C, acel radiator se incalzeste (logic, ca sa racesti intr-o parte, tre sa incalzesti in alta) si toata caldura se duce spre radiatorul de la sistemul de racire motor....daca acel radiator este infundat de musculite si alte gaze si gandaci, si mai are si pe interior mizerie si apa circula mai greu (cu un debit mai mic) motorul nu se mai raceste......la mine asta se intamplase cu acel cielo.....
-
garada la sol este mai mica la v40, decat la alte masini....si asta o spun din experienta, nu din vorbe.....momentan nu pot verifica sa spun exact (cifre concrete), dar sunt sigur ca e mai mica decat la alte masini, chiar mai mica decat la un s60...
-
Va multumesc din suflet!!! sunt foarte fericit!!!
-
Pe 13 mai 2009 a venit pe lume cea mai mica volvista, Mara Elena. Este o scumpete de fata de 3,4 kg si 52 de cm lungime. Mananca si doarme toata ziua.
-
Viteza constanta=FUM / Daca accelerez fumul dispare
casmin replied to prroga's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
batrane, ti-am zis de furtune de acum 2 saptamani....nu m-ai crezut.... -
inca nu ai rezolvat problema? verifica furtunele....asta e sigur...