-
Content count
1,942 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
614 BestAbout iulirx
-
Rank
Profile Information
- Locatie romania
- Auto volvo
- Fabricatie 2008
- Fabricatie 2 2010
Recent Profile Visitors
14,309 profile views
-
GreuceanuSV liked a post in a topic: Noul Volvo XC 60 MY2014
-
" N-am avut niciodată un volvo dar îmi plac la nebunie aproape toate modelele, ceea ce ma interesează pe mine se merita sa dai banii pe un T5 sau T6 cu 300+cp?iti oferă senzația de pe un m3sau rs4-5? " NU ! Vovlo-urile puternice au fost gindite doar ca masini puternice si atit. M-urile si RS-urile au fost gindite ca masini si sportive si puternice, ceea ce este o foarte mare diferenta. Tractiunea, suspensia, aerodinamica , directia, frina, comportamentul rutier, toate sint diferite la masinile sport fata de volvo-urile puternice, chiar cu aceeasi putere. Iti spun din experienta , din pilotat aceste masini, nu din auzite. Asta nu insemna ca nu poti merge foarte sportiv si cu un volvo, ba poti , insa nu e facut pentru asta si trebuie sa stii foarte bine sa controlezi o masina care nu e facuta sa fie controlata in conditii de sportivitate.
-
Ujio liked a post in a topic: Ce face esp ul?
-
Intalnirea Nationala Brasov 16 feb 2019
iulirx replied to djionut's topic in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
La vara se face ceva ? -
mariusdaniel liked a post in a topic: O nouă poveste începe
-
Felicitari ! S-o stapinesti sanatos !
-
mariusdaniel liked a post in a topic: Putin Tracking... De unde vine masina ta ?
-
iulirx liked a post in a topic: Motorul sacadeaza in mers
-
Intalnirea Volvo - Saab editia III-a
iulirx replied to vlpvlp06's topic in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
Socializarea incepe de pe forum, dar s-a vrut un forum exclusiv tehnic. Nu sint in tara, c-as fi venit. -
iulirx liked a post in a topic: Intalnirea Volvo - Saab editia III-a
-
HANS liked a post in a topic: vechea problema ...need help
-
Matrixxx liked a post in a topic: Muzeu Volvo
-
" Totuși, ce ne oprește să ne vedem ca în vremurile bune, la ruginit de frunză? " Oamenii, cei care s-au schimbat, vremurile, cele care s-au schimbat. Asta ne opreste !
-
"Vremurile se schimba,oamenii se schimba,masinile se schimba. " Asa este ! Vremurile s-au schimbat din rau in si mai rau, oamenii la fel, cred ca si masinile urmeaza acelasi trend... Am vrut un forum tehnic, avem ce ne-am dorit !
-
iulirx liked a post in a topic: Muzeu Volvo
-
CrissIS liked a post in a topic: S40, o masina cu mare potential.
-
-
iulirx started following topic la biiiiiiizzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaa
-
Record_2017_12_17_23_41_50_189.mp4 Discutiile pe forum vs cele din viata reala....
-
Fii profesionist in ceea ce faci. Invata-ti si copiii sa fie la fel ! Asa iti vei schimba in bine familia. Si odata cu ea un pic din tara asta ! Succes !
-
Noi v-am lasat libertate. Pe care n-ati fi avut-o in regimul Ceausescu. I-am dat jos de la putere pe comunisti ! Ei vor sa se intoarca iar acolo. E doar treaba voastra sa-i impiedicati ! Apropos, ai fost in februarie la proteste ? Eu am fost, am incercat sa-i impiedic. Tu ? Ce faceti voi cu ea, e treaba voastra ! Vad ca observi foarte precis ce faceti cu ea , si ai dreptate, asta faceti cu ea !
-
Buna, rea, asta-i tara pe care ei au mostenit-o de la noi. E mai buna decit cea pe care am mostenit-o noi de la parinti ! Sa vedem ce tara lasa ei mostenire copiilor lor !
-
Ce e comun pentru toate generatiile e ca la un moment dat VOR ( nu va ) intra in conflict cu generatia precedenta si la alt moment dat VOR ( nu va ) intra in conflict cu generatia succesoare. Subiectul este la plural ! (generatiile) Vezi, cam asa stiti voi sa scrieti ! Sper ca nu intram in conflict numai pentru atita lucru ! Cultura este tot ce ramine dupa ce-ai uitat tot ce-ai invatat la scoala !
-
Fiecare generatie traieste alte timpuri, trebuie sa se adapteze la alte cerinte, are alte probleme de rezolvat. Nu e nimic nou aici ! Pe vremea mea , cine vroia sa invete, invata . Invatatura era privita ca o metoda de a progresa si personal si social. Nu erau atunci nici mai multi, nici mai putini oameni destepti , cel putin din punct de vedere al capacitatilor intelectuale native. Erau si atunci tot atiti "smecheri" care-si furau caciula copiind. Diferenta intre generatia tinara de azi si cea un pic mai batrina este ca noi am fost formati intr-un fel, voi in alt fel ! Noi aveam respect pentru oamenii invatati- indiferent de cultura noastra, a fiecaruia - voi, in majoritate , nu respectati oamenii invatati. Nu e bine, nu e rau. Asa este ! Aveti alta scara a valorilor, nici mai buna, nici mai rea, ci adaptata la ziua de azi. Noi nu ne mindream ca sintem needucati, consideram asta ca un defect. Noi nu ne permiteam sa dam lectii celor pe care-i consideram mai culti, mai destepti, mai realizati decit noi. Voi va permiteti. Nu e bine, nu e rau, asa e. Si tot asa vor diferi si vietile noastre. Nu e bine, nu e rau, asa e !
-
Presiunea pentru incarcari mai mari e mai mare pentru un singur scop : flexibilitatea talonului este mai mica si masina "joaca" mai putin in talon, e putin mai stabila. Presiunea pentru viteze mai mari este mai mare pentru un singur scop : flexibilitatea talonului este mai mica si cauciucul se incalzeste mai putin la viteza mare. Cind cauciucul are presiune mai mica flexibilitatea talonului e mai mare , deci cauciucul se incalzeste mai mult si masina joaca mai mult in talon. Avantajul presiunii mai mici este aderenta mai buna decit la presiune mai mare deoarece cauciucul ajuta amortizoarele si contactul cu solul este de mai lunga durata pe denivelari. Oricum trebuie sa stiti ca o presiune mai mare decit e normal NU scade consumul, rezistenta la inaintare a cauciucului nu depinde prea mult de presiunea lui , ci de configuratia caii de rulare si a configuratiei structurii interne a straturilor cauciucului. Daca , dupa mers mult vreti sa verificati daca presiunea in cauciucuri este cea normala, deci o verificare la cald, trebuie sa stiti ca , la cald presiunea este cu 10-20% mai mare decit cea la rece. Deci daca la rece trebuia sa aveti 2.5 bari , insa voi nu stiti cit a fost la rece insa o masurati la cald , ea trebuie sa fie undeva intre 2.7-3.0 bari. Daca masurati 3.2 bari la cald puteti , fara grija, s-o coboriti la 2.8-2.9 bari ! Tot asa, daca la cald masurati 2.5 bar si la rece trebuia sa fie 2.5 bar, atunci puteti, fara grija s-o mariti la 2.8-2.9 bar ! Ce insemna " dupa mers mult "... asta tine de bunul simt al fiecaruia.... de obicei insemna ca temperatura cauciucurilor fata e mai mare decit a cauciucurilor spate, egala stinga -dreapta.