LCM
Membru-
Content count
15 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout LCM
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Iasi
- Auto Volvo S60 1.6
- Fabricatie 2013
- Fabricatie 2 0
-
Salutare. Am intalnit urmatoarea eroare p02cd00 la Volvo S60 d2, 2013 pe un tester generic. Mecanicul a sters eroarea, acum dupa jumatate de an a pus testerul din nou si acceasi eroare care a disparut ulterior pana sa deconecteze testerul P02CD00 Cylinder 1 learning injection displacement max level no information about error type Permanent. Trebuie sa fac investigatii suplimentare? Un tester dedicat Volvo? Masina cred ca functioneaza la fel; nu am sesizat nimic deosebit. Multumesc.
-
Salut. Va rog sa ma ajutati cu o recomandare de brand/model amortizoare puntea spate pentru un S60 1.6 2013. Mecanicul a zis ca furnizorul de piese recomanda originalele ca cele compatibile (Kayaba) nu s-ar potrivi 100%. Iar pe original este 735 lei /buc. Multumesc.
-
Salutare. Mi-a ramas blocat manerul portierii spate pe pozitia "deschis" (poza atasata). Aceasta se intampla la o luna dupa ce mi s-a schimbat broasca la service (cei de acolo lasand urme evidente de nepricepere in montare/demontare). Pentru demontarea manerului este necesara demontarea fetei interioare a portierei? Nu vad sa aiba acel dop pe lateral care sa deblocheze partea fixa. Va multumesc anticipat pentru orice informatie.
-
Salutare. Mi-a ramas blocat manerul portierii spate pe pozitia "deschis" (poza atasata). Aceasta se intampla la o luna dupa ce mi s-a schimbat broasca la service (cei de acolo lasand urme evidente de nepricepere in montare/demontare). Pentru demontarea manerului este necesara demontarea fetei interioare a portierei? Nu vad sa aiba acel dop pe lateral care sa deblocheze partea fixa. Va multumesc anticipat pentru orice informatie.
-
Salutare. Va mai cer sfatul intr-o situatie. A trebuit sa merg in service sa schimbe yala spate si evident au desfacut toata portiera si nu prea au reusit sa o puna cum trebuie la loc. Dupa o zi a inceput sa se ridice de la un capat chederul dintre geam si portiera (cel orizonatal, lung cat toate portiera). Il apas, sta o perioada, apoi se salta iar in partea din spate. Ce e de facut? Multumesc anticipat.
-
Salutare. Va mai cer sfatul intr-o situatie. A trebuit sa merg in service sa schimbe yala spate si evident au desfacut toata portiera si nu prea au reusit sa o puna cum trebuie la loc. Dupa o zi a inceput sa se ridice de la un capat chederul dintre geam si portiera (cel orizonatal, lung cat toate portiera). Il apas, sta o perioada, apoi se salta iar in partea din spate. Ce e de facut? Multumesc anticipat.
-
Multumesc pentru sfat.
-
Salutare. Va rog sa imi recomandati o solutie pentru a lipi clapita (cele 2 picioruse) de la sistemul de inchidere a portbagajului. (S60 2013) Poze atasate. Multumesc.
-
S-a rezolvat prin schimbarea unui o-ring. Multumesc.
-
Salutare. Incercand sa completez cu lichid de parbriz am observat ca a inceput sa curga prin fata rotii. Nu s-a intamplat instant ci dupa ce am turnat ceva lichid. Prin gaurile de la masca se vede o imbinare a vasului si un firicel de lichid care curge dar nu imi dau seama de unde vine. Stiti de probleme clasice la sistemul de spalare al parbrizului (S60 1.6 2013)? As putea ajunge usor la vasul respectiv? Poate fi sarit un furtun sau altceva? Multumesc.
-
Salutare prieteni. Detin din septembrie 2018 un S60 1.6, 2013 110.000km, Belgia, achizitionat de la un parc auto rulate Iasi. Detin si o garantie de 2 ani la el AMAE in reteaua Opel. Va cer parerea in cateva aspecte: - am rulat cu ea 3000km, majoritatea in afara orasului. In ultima luna am sesizat un zgomot in partea din fata, uneori, un scartait scurt, nu ascutit, in momentul plecarii din rampa, mers cu spatele in rampa, pornit deplasare cu spatele pe zapada. Se aude doar in momentul punerii in miscare, cand masina (cred) ar depune un efort suplimentar sa se miste. - tot uneori usa spate nu se deblocheaza din exterior, doar din interior(in lunile de toamna nu am avut problema asta). Zgomotul ce se aude la portiera respectiva la blocare/deblocare pare oarecum dublat si de intensitate mai mica. Intreb aici pentru a avea un feedback inainte de a merge cu ea la service. Pentru a pastra garantia am optiunea de a face revizia de 120.000km sau 1 an (am deja mesajul in bord) la dealerul VOLVO din Iasi sau in orice reprezentanta Opel(conform garantiei). Intreb colegii din Iasi ce imi recomanda? Va multumesc.