phenex

Membru
  • Content count

    21
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

0 Poor

About phenex

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 01/01/1
  1. S40 1.6D - Sugestii

    Off... O sa fie greu. Va trebui sa ma gandesc foarte foarte bine inainte sa ma decid ce voi face. Partea buna sau proasta este ca mi-ar place una dintre C30/S40. Alte optiuni nu prea imi mai vin in minte. Voi analiza foarte bine situatia.
  2. S40 1.6D - Sugestii

    Da, dar deja acolo este vorba despre un alt motor...
  3. S40 1.6D - Sugestii

    Din 01/2008 pana in 01/2010 sunt convins ca sunt km reali, cei de dupa ma ingrijoreaza (daca sunt si banuiesc ca pot fi).
  4. S40 1.6D - Sugestii

    De exemplu asta cum vi se pare? Pare manarit, nu?
  5. S40 1.6D - Sugestii

    Inteleg. Deci, ideea este ca sunt toate sansele sa prind ceva cu mult mai multi km reali decat cei anuntati.
  6. S40 1.6D - Sugestii

    Si atunci, cam cum as putea preveni o eventuala teapa? Eu ma gandesc in felul urmator (nu stiu daca gandesc bine): am zis ca vreau o masina produsa in 2008. Primul propiretar are garantie 2 ani si in tot acest timp reviziile si reparatiile le face la reprezentata, deci se trec pe cartea de service. Din 2008 si pana acum au trecut aproape 3 ani, deci kilometrii facuti in acest an banuiesc ca se vor da inapoi de catre cel care cumpara masina pentru a o revinde, de aceea samsarii vand masina impreuna cu cartea service pentru ca ea poate reprezenta o oarecare acoperie pentru ei. Are vreo logica ce spun?
  7. S40 1.6D - Sugestii

    Din cate am inteles, cei de la Volvo nu pot verifica km reali ai masinii in momentul verificarii (daca la asta te refereai) ci pot vedea doar un istoric al lucrarilor efectuate la masina. Sau ma insel?
  8. S40 1.6D - Sugestii

    Partea nasoala e ca mi se pare ca cele care se vand in tara (neinmatriculate) sunt putin cam jonglate. Ori au fost lovite, ori s-a umblat cumva la kilometraj. Cum as putea sa previn sa nu iau o teapa de zile mari?
  9. S40 1.6D - Sugestii

    Masina as vrea sa o cumpar din tara, neinmatriculata, an de fabricatie 2008. In principiu, intre 1.6 si 2.0 ar fi o diferenta de cel putin 2000 de euro pe care efectiv nu am de unde sa o acopar.
  10. S40 1.6D - Sugestii

    In mare, calculul e facut. Daca as fi fost singurul care decidea, as fi ales 2.0, dar dupa cum am mai spus, trebuie sa tin cont si de alti factori/alte pareri.
  11. S40 1.6D - Sugestii

    Treaba cu chip-ul era doar un gand, nu sunt hotarat sa fac nimic concret in sensul asta. Dupa cum am mai spus legat de motorizare, nu intra in planurile mele motorul de 2.0D prin prisma pretului mai mare de achizitie, impozitului mai mare, RCA-ului mai mare si, intr-un final, CASCO-ului mai mare. Sunt constien ce inseamna un motor de 1.6 diesel, stiu ca un 0-100 de 12 secunde nu "face cinste" marcii, dar este un compromis pe care sunt dispus sa il fac pana la urma.
  12. S40 1.6D - Sugestii

    Scuze, mi-am dat seama mai tarziu ca am postat in sectiunea gresita. Rog un moderator sa mute topicul la "Generatia noua".
  13. S40 1.6D - Sugestii

    Multumesc Bogdan pentur raspuns. Nu sunt din Bucuresti, iar in orasul meu traficul este mai degajat. In plus, nici nu prea circul la ore de aglomeratie maxima. Din considerentele astea cred ca un consum de ~6% ar fi valabil. Legat de chip, nu este o idee concreta, ci doar un gand care imi suiera printre urechi. Tot ce voiam sa stiu era daca motorul de 1.6 beneficiaza de acelasi kit de ambreiaj ca si cel de 2.0 (de exemplu, am o cunostinta cu un BMW E90, motor de 2 litrii diesel si acelasi kit de ambreiaj se gaseste si pe versiunile cu motor de 3 litrii) si atunci banuiesc ca nu mai era nevoie de o limitare a cuplului. Din cate am vazut (in poze), roata de rezerva este tipul acela anemic, gen roata de bicicleta. Care sunt sansele ca in lacasul special destinat rotii de rezerva sa incapa o roata cu dimensiuni normale?
  14. S40 1.6D - Sugestii

    Dublu fata de motorul despre care am discutat, evident, adica cel de 1.6D. Si, avand in vedere ca am motorul asta pe doua masini, as zice ca scoate maxim 7 in oras, in timp ce unul de 1.6 pe benzina scoate undeva intre 10,5-12, in aceleasi conditii.
  15. S40 1.6D - Sugestii

    Motorul pe benzina aspirat de 1.6 consuma dublu in oras, deci este exclus sa il iau in considerare.