GabiGM
Membru-
Content count
28 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
4 NeutralAbout GabiGM
-
Rank
Nou venit
- Birthday January 01
Profile Information
- Locatie Slobozia
- Auto V50 1.6D
- Fabricatie 2008
-
Masurat CAN, normal, 61 ohm, inlocuit sensor RPM , masina merge normal. Sper rezolvat (tot nu stiu de ce se oprea cind vroiam sa sterg eroarea).
-
Da, am citit tot despre asta, nu se incadreaza la nimic. De ce se opreste motorul cind vreau sa sterg eroarea?
-
Buna ziua, Am un Volvo V50 din 2008 1.6D cu codul BCM-0101. Problema este ca nu porneste, iar daca o face, are oscilatii de turatie ca si cum ar avea intreruperi pe alimentare. La un moment dat daca inist sta in ralanti. Ciudatenia este ca daca vreau sa sterg codul ( cu VIDA), motorul incepe sa se balbaie si se opreste. S-a lovit cineva de simptomul acesta? Multumesc.
-
Am montat-o fara sa fie tensionata, problema este ca la vibratii se poate misca in sertizare... nu inteleg solutia tehnica adoptata ... de ce trebuie sa fie asa, ... daca o alamesc se poate fisura de la vibratii ? Fac service la utilaje agricole de ceva ani si nu am intilnit asa ceva, ori furtun , ori conducta rigida si tin de zeci de ani.
-
Buna seara, Stie cineva o solutie la conducta originala de ulei (presiune) a turbinei? Conducta originala curge , am luat una sh, curge si aia (mai tinara decit a mea). Cea originala m-a lasat fara 1,5 l ulei la un drum Bucuresti - Slobozia si retur. Masina este Volvo 1.6D model 2008.
-
Salut, Eu am avut eroarea asta de citeva ori, aparea la accelerare la rece. Explicatia din VIDA era ca turatia motorului nu era plauzibila in raport cu transmisia . Apoi a inceput sa faca figuri sensorul de turatie, in primavara m-a lasat de citeva ori in drum fara sa mai porneasca. Acum ca este cald afara vad ca merge ... deocamdata.
-
Alternator - incarca bateria cu mai putin de 12V
GabiGM replied to vstasii's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Eu am terminat alternatorul din cauza bateriei, am tot lungit-o sa o schimb, avea 6 ani. Sotia a ramas cu ea in mijlocul drumului si am cumparat o baterie sa o pot lua de acolo. Asa am schimbat alternatorul si bateria. Daca se dovedeste a fi alternatorul, sa-ti verifice cineva priceput bateria. De obicei problemele aparute in urma unei reparatii au legatura cu zona unde s-a intervenit. De asta cred ca alternatorul nu are nimic. Cind am schimbat alternatorul am vazut unde este senzorul de presiune. E usor sa atingi instalatia si alternatorul mai ales daca n-ai o cheie desteapta sa-l desfaci. -
vstasii liked a post in a topic: Alternator - incarca bateria cu mai putin de 12V
-
Alternator - incarca bateria cu mai putin de 12V
GabiGM replied to vstasii's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Daca nu incarca alternatorul, ramineai in drum in max 15Km, cu faruri si cima pornite. Am patit-o, fara nici o avertizare, dar am avut regulatorul dus. De asta am spus ca este prea mare coincidenta. -
Heimdallr liked a post in a topic: Alternator - incarca bateria cu mai putin de 12V
-
Alternator - incarca bateria cu mai putin de 12V
GabiGM replied to vstasii's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Nu cumva alternatorul este pus ca la V50, exact linga senzor? Coincidenta cam mare, sa nu fi rupt vreun fir. -
adi aloman liked a post in a topic: bazait inchidere centralizata
-
A mea face asa de aproape 3 ani, ... altfel alarma si inchiderea functioneaza normal.
-
Claudiu T liked a post in a topic: Glow plug control. Faulty signal
-
Am inlocuit bujiile si TCV-ul. Motorul merge normal, fara erori. DPF-ul functioneaza in parametrii, fara sa fie scos din soft.
-
Probleme motor Volvo V50, 1.6d, D4164T
GabiGM replied to Sergio001's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Salut, Eu am avut cupla scoasa la senzor si motorul a intrat in protectie, dar nu avea intreruperi. Alea sint de la injectie. -
Am luat in sfirsit parametrii: Treapta N 2 3 3 3 RPM 790 2500 2000 2500 2900 Int manifold press (hPa) 1030 1194 1200 1450 1800 Boost press desired (hPa) 1018 1125 1150 1250 1460 DPF press (hPa) 3 32 13 43 77 EGR duty cycle 25 65 44 63 68 EGR valve 25 65 44 63 68 TCV 70 55 60 55 52 Urmeaza sa schimb bujiile si TCV-ul.
-
Este gaurit, fara sa fie scos din soft. 5 gauri de 8mm. Asta vara l-am avut blocat complet si de treaba asta mi-a spus o cunostinta care a lucrat la Ford. 4 sau 5 gauri de 10 mm, dar nu am avut burghiu asa lung decit de 8mm.
-
Motorul este 1,6D, DPF-ul este gaurit atit cit sa stie ca-i bun. De asta vara merge asa. Limitarea din cauza presiunii ar trebui sa intre in mers cind creste prea mult, nu pe loc. Oricum fac azi o tura cu ea sa-i iau parametrii in mers. Diagnoza o fac cu Vida. Ciudat este ca la rece porneste normal si nu da fum.