Paul_G
Membru-
Content count
16 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout Paul_G
-
Rank
Nou venit
- Birthday 07/17/1985
Profile Information
- Locatie Bucuresti
- Auto Volvo S40 1.9d 2002
- Fabricatie 2002
-
V70 AWD pe care se gândea sa-l ia la schimb Mcciuken. Ala de la care a pus link-ul de pe olx http://olx.ro/oferta...html#f6b8347f96
-
Salut! am vazut masina asta azi. Nu are cutie automata, e manuala. Arata destul de OK. Nu am apucat sa si merg cu ea azi, o sa dau maine o tura cu ea. Din ce am vorbit cu proprietarul, s-ar putea ca filtrul sa nu fie mort, ci doar sa trebuieasca facuta regenerarea (astept parerile voastre in legatura cu ipoteza asta). Eu ma gandesc sa o iau ca sa fac upgrade de la S40 din 2002, 1.9 diesel in care m-am saturat sa bag bani fara sa se vada nimic. Asa ca va intreb: ce probleme are modelul asta in general si in special daca pe masina asta este intradevar picat DPF-ul, daca trece de RAR cu el anulat? Va multumesc.
-
Cum se scoate EGR -ul din galeria de admisie
Paul_G replied to biltdaniel's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Am avut aceeasi problema cu demontatul EGR. Cel care era pe masina cand am cumparat-o era distrus... Partea electrica (cea care este la vedere) era rupta, si a ramas doar cea mecanica (cea care este in galerie). Am cumparat spay Kent (atentie cand il folositi sa nu dati pe voi ca e acid si arde). Am demontat galeria ca sa nu ajunga in motor span si am gaurit ce a ramas din EGR, am dat cu spray, am frezat si tot asa pana am reusit sa demontez. Pentru demontarea unui EGR intreg, am gasit in buletinele de la VADIS descrieri pentru scule specializate, inclusiv pentru operatiunea asta. Nu am avut de unde sa cumpar asa ceva (probabil ca era scumpa oricum) asa ca am confectionat una: trebuie 2 bucati de platband, una de 25-30 cm care va fi manerul sculei, indeajuns de mare incat sa poti incat sa poti roti EGR-ul fara sa te lovesti de ceva, si una de vreo 10 cm. In bucata mare dai 3 gauri: in partea de sus dai 2 sa se potriveasca pe 2 dintre daurile suruburilor de pe EGR, in care fixezi 2 suruburi de 6 sau cat or fi alea care prind EGR-ul pe galerie. A 3-a gaura o dai putin mai jos decat celelalte 2. Pe bucata de platband mai mica dai 2 gauri: una pentru a prinde bucata asta mica de bucata cealalta (prin gaura 3, aia care a fost data mai jos). Prinderea am facut-o cu un surub, care nu se strange de tot, ca sa permita bucatii mici de platband sa fie mobila. A 2-a gaura de pe bucata mica se da in felul urmator: se asambleaza "scula", o prindem pe EGR in cele 2 gauri de pe bucata mare de platband si miscam bucata mica pe pozitie, deasupra celei de-a 3-a gauri de pe EGR. Marcam si gaurim, punem surub si gata. Bucata mica trebuie sa ramana mobila. Suruburile care intra pe gaurile EGR trebuie sa nu fie mai lungi decat grosimea gulerului EGR. Scula asta arata in final cam asa: / _________/__ Bafta! -
Paul_G liked a post in a topic: probleme inchidere centralizata s40
-
consuma 7.1 si daca stau in trafic 7.2 si asta in buc. asta iarna s-a dus pana la 9
-
sunt convins ca este intercoolerul pentru ca masina a fost lovita si pentru ca se vede ca a fost lipit sus unde iese furtunul de deasupra plus ca are niste locuri pe unde supureaza pe carcasa de deasupra si sunt sigur ca se intampla si pe sub. buba este ca partile de sus si jos am impresia ca sunt din plastic si nu stiu cat de bine se poate lipi, dar oricum sunt deschis la variante mai ieftine. astept sfaturi. oricum nu cred ca sunt furtunele
-
cred ca m-a lasat intercoolerul si as avea nevoie sa-l schimb. ma poate ajuta cineva cu un intercooler? am sunat la volvo si au spus ca ma costa aprox 1600 lei si nu am acum atatia bani (criza)si altundeva nu gasesc sa iau nou. imi ramane deci varianta cu dezmembrarile sau sa intreb si pe aici pe forum. deci care aveti de dat, va astept
-
la fel ca tine patesc si eu. eu sunt convins ca la mine este de la intercooler pentru ca nu face presiune pe furtune. din ce m-am interesat este posibil ca tocmai din aceasta cauza a lipsei de presiune sa dea in nas la turbina si astfel sa se auda zornaitul ala. nu stiu cat de pertinenta este explicatia pentru zornait dar tind sa o cred.
-
trepidatie cand franez oare ce are??
Paul_G replied to cristi to's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
am avut aceiasi problema. am schimbat discurile pe fata- bilstein, si placutele -ferodo premier, si acum nu mai am nici o problema. daca merg cu 80km\h si iau mana de pe volan si franez nu trepideaza si se duce drept. la viteza mai mare nu am incercat -
cere este diferenta dintre mptoarele d4192t3 si d4192t4? intreb asta pentru ca eu il am pe cel cu t4. mai am de schimbat cateva lucruri la el ca sa fie ok si as vrea sa stiu daca e doar diferenta de soft pentru ca vreau sa il fac de 116cp. avand in vedere ca ambele motoare sunt d4192 sper ca merge facuta schimbarea
-
aprox 800km all urban cu un plin in Bucuresti
-
am si eu aceeasi problema. am gasit calculator sh cu 100 E. imi poti spune unde si daca chiar se poate reseta/resofta calculatorul deja existent?
-
Compatibilitatea intre jantele de S/V40 si jantele altor producatori
Paul_G replied to muadDib's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
am si eu o intrebare. merg pe s40 din 2002 jante de 16? si daca da cu ce dim de cauciuc? -
2 planetare noi poti sa cumperi doar originale volvo, sau mai bine zis eu doar asa am gasit dupa ce am cautat la unix, autokarma, ingaraj, rune si sunt aproximativ 2700 lei bucata dupa cum urmeaza: Buna ziua Referitor la cererea d-voastra va putem face urmatoarea oferta 1. Planetara stg 2730ron/buc(4-5 zile lucratoare) Original VOLVO Daca aduceti piesa veche la retur, in termen de 15 zile lucratoare de la predarea acesteia vi se returneaza suma de 950ron. 2. Planetara dr 2675ron/buc(4-5 zile lucratoare) Original VOLVO Daca aduceti piesa veche la retur, in termen de 15 zile lucratoare de la predarea acesteia vi se returneaza suma de 730ron. Preturile sunt exprimate in Ron si contin T.V.A Pretul transportului catre d-voastra nu este inclus in pretul ofertat Nu ofertam decit piese noi Oferta de preturi este valabila 5 zile de la data emiterii Fotache Bogdan www.srcpieseauto.ro si mai am o oferta: Buna ziua, Planetara dreapta - VOLVO 8251532 - 2350RON Planetara stanga - VOLVO 8251531 - 2150RON Va multumim ! am postat astea din mailul meu. dupa cum ai citit in postul initial, eu am gasit planetara cu 250 euro la dezmembrari si merge perfect. acum depinde de bugetul tau ce optiune alegi
-
bun nu zic ca nu ai dreptate, dar am facut 1200 km cu 85-90 de litri si calculul are ca rezultat 8,1818181818181818181818181818182
-
cand am luat masina acum o luna 1 luna avea consumul mediu de 6.3 parca, oricum 6 si ceva. am ajuns in bucuresti, am facut plinul la omv cu sprint (sau sprit?) am resetat consumul si acum imi arata 8 la suta in conditiile in care drumul meu zilnic este Sos. Giurgiului (dedeman)- Gara de Nord- Giulesti (Piata Giulesti) si retur, deci aprox 50 km. plec dimineata pe la 7-30 si ma intorc seara pe la 6-00. nu stiu daca e mult sau putin pentru 1.9 102cp pentru ca am o problema cu partea electrica de la EGR dupa ce rezolv problema asta revin cu noul consum mediu.