seba33
Membru-
Content count
23 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout seba33
-
Rank
Nou venit
- Birthday 02/13/1977
Profile Information
- Locatie Buzau
- Auto Volvo V40 1.9D 85kw
- Fabricatie 2001
- Fabricatie 2 2001
-
Buna ziua! O intrebare am pentru dvs., si anume: pentru un V40 din 2001 sunt probleme daca inlocuiesc anvelopele 205/50/16 cu 205/55/16 ? Va multumesc!
-
seba33 started following echivalenta anvelope
-
seba33 started following PERSOANA JURIDICA CLUB .........
-
Poate ca functioneaza doar cand este ceata si asta pentru ca posesorii de Volvo nu merg ca loganistii, bemveistii, etc. de cum apune soarele gata si ei cu proiectoarele aprinse, asta ca cica da mai bine la caruta lor! Pe spate merge "ceata"?
-
150 lei, transport inclus.
-
seba33 started following Prag Stanga
-
Salut! Am eu un prag stanga. Daca te intereseaza suna.ma la 0743499779.
-
seba33 started following INDICATOR DE VITEZA BLOCAT
-
Daca dai roata jos, in spatele discului vei gasi un singur cablu, gros cam cat cel coaxial de tv, lung de aprox. 40-50 cm. Este cuplat dupa disc si undeva sub aripa... n.ai cum sa.l ratezi. Este foarte simplu de demontat si de montat la loc. PS La capatul de sub aripa are o mufa ca cea de la alimentarea PC.ului.
-
Acul de la indicatorul de viteze este "miscat" de senzorul ABS de la roata dreapta-fata, dar ar fi trebuit sa.ti apara in bord martorul ABS, astfel acul ramane blocat si nu mai inregistreza nici km parcursi. Ori decuplezi senzorul, apoi te plimbi cativa km sa vezi ce reactie are ori ai o problema chiar in interiorul bordului.
-
Nu ai niciun fel de semnal sonor.
-
De cand ai masina? Iti apare vreun martor in bord?
-
Salutare! Ultimul calcul de consum al meu: 37 litri - 600 km din care 300 in oras/300 afara. Cred ca e bine.
-
Dar sa stii ca ESP-ul nu are nicio treaba cu problema de fluctuatie a puterii motorului, este un echipament benefic pentru siguranta si confortul pasagerilor. Altfel, este foarte posibil ca ESP-ul sa fie decuplat si de aceea ramane aprins in bord.
-
Trebuie sa faci o testare din mers a masinii tale. Am patit.o si eu, insa undeva pe la 2300 - 2400 de ture. Inainte de testare debitmetrul nu lucra in parametrii, dupa ce am forjat.o cativa km, cu testerul in masina, totul era ok, dar am descoperit ca distributia nu era bine pusa la punct (4 grade), iar de aici probleme... debitmetrul nu lucreaza mereu in parametrii, turbina intarzie 4 secunde pana intra in functiune. Concluzia? Remontarea distributiei care trebuie facuta intr.un anume fel, altfel se pierde din performantele masinii sau schimbarea motorului, deoarece eu sunt deja la a treia schimbare a distributiei datorita altor probleme stupide si rare.
-
Eu le.am cumparat din Buzau, insa gasesti la orice magazin de piese electronice, dar sa fie led de 3 mm cu lupa.
-
Salut! Am folosit leduri cu lupa de 3 mm. Soclu nu stiu de ce tip este, dar este foarte posibil sa fie diferit de cele de pe masina ta, insa nu ai nevoie de soclu nou intrucat schimbi doar becul cu un led. Spun asta pentru ca cele din consola centrala sunt cu totul altele. Dupa ce deschizi blocul de lumini iti vei da seama despre ce este vorba si iti recomand sa faci inlocuirea la un electronist, asta daca nu ai abilitatile si sculele necesare.
-
Pentru voi poze cu lucrarea finala
-
S-a rezolvat problema... am inlocuit beculetele arse cu leduri de 3mm. Acum am si eu blocul de lumini iluminat si chiar se vede frumos si uniform, chiar sunt surprins, intrucat in urma cu cateva zile le-am schimbat si pe cele din consola centrala, dar nu se vede la fel de bine. Poate trebuie sa montez leduri cu lupa, cum am procedat cu cele din blocul de lumini...