scoro2000
Membru-
Content count
51 -
Joined
-
Last visited
-
Salut! Cred ca ai catalizatorul infundat. Porneste masina si mergi cu ea pana ajunge la temperatura normala de functionare. Lasa moturul pornit si mergi in spatele masinii, pune palma la 3-5 cm de gura tobei de esapament. Daca gazele nu te lovesc in palma si te ard, inseamna ca asta e problema. Bafta!
-
scoro2000 started following Volvo S40 nu trage
-
scoro2000 started following Piese Volvo Iasi S40,V40,V50,S60,V70,S80, XC90 0757051090
-
scoro2000 started following Probleme Grave
-
scoro2000 started following probleme aer conditionat
-
scoro2000 started following Functionare pompa de injectie motor D4192T/66Kw
-
scoro2000 started following Probleme cu relantiul la un S40 motor 2,0l
-
scoro2000 started following coloana volan
-
scoro2000 started following Schimbare antigel
-
scoro2000 started following Ce fel de ulei ?
-
shacalu liked a post in a topic: etrier spate
-
Cristian Scutaru liked a post in a topic: etrier spate
-
alexpopeystar68 liked a post in a topic: presuri de v40
-
ce motoare s-au pus pe volvo s/v40 ?
scoro2000 replied to DAnyEL's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Ok, merci. -
scoro2000 started following ce motoare s-au pus pe volvo s/v40 ?
-
ce motoare s-au pus pe volvo s/v40 ?
scoro2000 replied to DAnyEL's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Salut, Brava. Interesant ceea ce spui, anume ca Laguna are motor de Volvo, ci nu invers. De unde stii asta, ca sunt si eu foarte interesat de aceasta problema. E vorba de motorul din semnatura. Merci. -
LEONIDAS, daca imi permiti, iti fac o sugestie. Foloseste o coada de lingura in loc de lama de cuter, ca sa nu se zgarie nimic. Are cinema un buton in plus? Ma intereseaza cel de reglare a turatiei ventilatorului, pentru masina cu clima manuala.
-
Si la mine, turatia are fluctuatii. Oare sa fie tranzistorul ars, sau motorasul are oarece probleme?
-
Pai fac cca. 13000 Km/an, Marius. Dar si cand aveam Philips tot asa faceam, deci regimul de utilizare e cam acelasi.
-
Guest liked a post in a topic: Ce fel de bec la faruri?
-
Testul e cel din viata reala. Schimbam Philips-uri la 3 luni, caci se scuturau. De cand am Osram, a trecut aproape un an si sunt functionale. Lumina e foarte buna cu Osram.
-
prroga liked a post in a topic: etrier spate
-
N-am avut altul, Adi. Era zgariat adanc de jur imprejur de catre cei de la un service din Timisoara, anume Auto Dey, care in urma cu un an si ceva mi-au schimbat burduful printr-o procedura indoielnica, fara sa desfaca furtunul, fara sa demonteze pistonul, impingand burduful cu surubelnitele timp de aproape 2 ore. Motivul lor a fost acela ca daca il demonteaza, va curge lichid de frana. Bineinteles, au si gaurit burduful, l-au rupt, mi-au zgariat foarte rau pistonul si mi-au luat 80 lei. Sunt perfect constient ca intr-o zi va trebui schimbat. Daca cineva are un piston bun de vanzare, il rog sa-mi spuna, il cumpar. Evitati service-ul Auto Dey din Timisoara de pe Liviu Rebreanu.
-
Andrei, tu nu ai probleme cu etrierii, ci cu coloana catre acea roata, e infundata. Asa se intampla cand te zgarcesti la 30 lei si nu schimbi lichidul de frana ... In carte scrie ca se schimba la 2 ani, tu ai facut asta?
-
Andu G liked a post in a topic: etrier spate
-
prroga, acelasi defect l-am remediat eu saptamana trecuta, singur, fara service. Da roata jos, desfa furtunul de la etrier fara frica, pentru ca lichidul va curge usor, nu va intra aer (cu toate ca nu vad de ce te-ai teme de asta). Apoi blochezi pedala de frana pe pozitia apasat, pentru a nu mai curge deloc lichid. Demontezi cablul de frana scotand intai arcul, apoi tragand burduful de protectie inspre capat si apoi tragand de tubul cablului inspre fata masinii pentru ca apoi sa-l scoti din inelul de fixare inspre mijloul masinii. Desfaci suruburile de fixare ale etrierului, dai etrierul jos si apoi detasezi definitiv cablul franei de mana de pe gheara si mergi cu etrierul la spalat. Abia cand e curat pe exterior te apuci de treaba efectiv. Scoti pistonul prin actionarea repetata a ghearei pentru frana de mana. Va iesi ca prin minune. In interior vei gasi cel mai probabil mizerie pe suprafata pistonului si mal (o pasta de depuneri) in interiorul etrierului si pistonului, pe care va trebui sa o cureti cu spray de curatat, sau cu orice ai la indemana. Apoi, clatesti cu lichid de frana. Daca pistonul are zgarieturi pe suprafata cilindrica lucioasa, acestea vor trebui sa dispara. Eu am curatat cu smirghel de 600 si am finisat cu 1200, pana nu s-a mai simtit nimic la mana, iar suprafata a ramas lucioasa. Am spalat etrierul si pistonul foarte bine, asigurandu-ma ca nu a intrat nisip sau altceva in el, am curatat si surubul de aerisire cu peria de sarma, am desfundat canalul acestuia, am suflat cu aer, am clatit si umplut etrierul cu lichid de frana nou. Dupa ce totul este foarte curat si uns cu lichid de frana, schimbi garnitura (oringul) din interiorul cilindrului etrierului (aproape de buza exterioara) si burduful de protectie de la exterior (aici e "ingineria" de care fug toti nestiutorii) exact asa: pui burduful pe piston in puzitia sa fireasca, apoi il tragi pana cand capatul cel mai larg (umarul acestuia) iese cca 5 mm in afara pistonului. Asezi bine prin rotire umarul burdufului in santul prevazut pe etrier, iar cand esti convins ca toata circumferinta sa a intrat in acel sant si ca pistonul e in pozitie perpendiculara pe directia de culisare, il impingi inauntu prin apasare moderata, pana cand va intra pe oringul din cilindru. Apoi continui sa-l introduci prin apasare concomitenta cu rotire spre dreapta (sens normal de insurubare), pana la capat (cand nu se va mai putea roti). Pentru rotire folosesti orice ai la indemana, nu trebuie prese speciale si alte prostii. Eu am rotit cu un patent deschis, care avea falcile inguste. Burduful ca veni singur la locul sau, iar etrierul va fi gata pentru montare. Nu uita ca toate aceste operatiuni vor decurge minunat doar daca totul va fi uns cu lichid de frana curat. Dupa ce totul a fost montat si strans corespunzator, aerisesti etrierul lasand deschis surubul de aerisire pana curge cel putin 150 ml lichid din el. Ai grija sa completezi in borcan in permanenta, sa nu scada nivelul si sa ajunga aer pe circuit de la borcan (primul furtun de sus duce la ambreiaj, iar cel de sub el e pentru frane). Daca curge prea lent, procedeaza astfel: pui o persoana sa faca 3-4 pedale, dupa care sa tina apasata pedala, moment in care tu slabesti surubul de aerisire pentru e iesi lichid si aer. Persoana tine in continuare apasata pedala pana ajunge la podea. Fara sa slabeasca pedala, strangi aerisitorul. Repetati operatiunea pana cand iese lichid curat, fara aer. Daca vrei sa schimbi tot lichidul de frana si sa fii sigur ca de la borcan pana la etrier ai lichid nou, trebuie sa curga din etrierul spate cca 250 ml (pe fata cca 150-200 ml). La ambreiaj, aerisirea se face identic. Mare grija la nivelul din borcan, sa nu intre aer pe conducta ! Oricine poate face reparatia asta, asa ca nu te mai lua dupa toti filozofii. Succes!
-
Trepideaza la plecare treapta 1
scoro2000 replied to severciprian's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Severciprian, de la ce a fost problema, ai rezolvat-o? Spune-ne si noua! -
Am cautat in Vadis si se pare ca sunt identice capotele la toate V-urile si S-urile din 1996 pana in 2004. Codul este acelasi (30621340) la toate, indiferent de an sau motorizare. Daca cineva a probat practic si a constatat diferente, rog sa spuna, caci sunt si eu in cautare de capota. Asadar, caut sa cumpar capota argintie (gri deschis metalizat) cu tot cu grila. Daca are cineva de vanzare la un pret decent ... Multumesc.
-
Va salut pe toti! Ar trebui sa fac schimbul de antigel. Masina este cea din semnatura si nu cred ca fostul proprietar l-a schimbat. Ce fel de antigel trebuie sa pun, fara sa corodeze ceva. Am auzit ca difera, in functie de metalul din care sunt facute componentele sistemului de racire. Ce culoare sa fie, sau la ce trebuie sa fiu atent? Multumesc.
-
Merci, Bogdan.
-
Midnight Caller, asta e un raspuns care ma poate ajuta. Se poate corobora cu raspunsul lui Cali5905. Multumesc mult amandurora.