-
Content count
43 -
Joined
-
Last visited
-
Da . E o idee buna . O sa am lista facuta cand o sa vin la penny
-
Bogdan , zimi si mie cand v-a mai strange-ti la penny in parcare sa vin si eu , sa vedem cum putem negocia o cazare la tine . . . Eu de unu nu imi mai bat capul cu ea . L-am lasat pe tata cu batrana ( el nu o alearga si ii place confortul care il ofera chiar si lenta fiind ) . . . Iuli , sa iti zic sincer am pierdut socoteala la piese dupa turbina ( care spre mirarea mea a fost doar 900 ron toate internele noi cu garantie 2 ani fara limita de km ). Dar nu cred ca am depasit nici macar 1500e ( am o persoana care imi poate aduce piese la niste preturi foarte foarte greu de egalat , intercooler :700ron nou original ar fi ultimul care imi vine in cap ). Ms mult pentru sfaturi , o sa incerc sa vad ce ii pot face cu ajutorul sefului de trib Bogdan Te buzzi cand te vad pe mess
-
Da . Deci sa recapitulez . Intercooler Nou + tubulatura, Turbo Nou , Pompa joase noua , Pompa inalte Noua , senzor temperatura Nou , Injectoare Noi , filtre + ulei schimbate la 9000km constant ( toate filtrele , motorina , ulei , aer , habitaclu) Deja am impresia ca bani cheltuiti depasesc 50% din masina . Am ajuns la capatul rabdarilor si incep sa privesc cu alti ochii marca volvo .
-
Un an nou , problema revine . Peste iarna ( cat a fost frig )masina a mers exceptional ... am ajuns la capatul rabdarilor cu ea . Pompa din rezervor am verificat-o e ok , filtrele sunt proaspete . Cand o pornesc dimineata merge normal , cand acul de temperatura depaseste cu o grosime de ac mijlocul incepe distractia . Un logan 1.5dci se joaca cu mine...
-
Ok am fost la Bogdan sa vedem ce zice calculatorul ...si nu arata prea bine , nu baga destula motorina si debitmetru care l-am schimbat nu e chiar ce ar trebui sa fie .
-
:wav: :wav: :wav:Bogdan . ESTI TATICUL LOR ! nu te am prins pe mesenger si iti las aici mesaju . VNT curatat .....ai dreptate ( din nou ! ) alta masina . O sa ridic o statuie in cinstea ta . Acum cu vnt ul , atunci cu injectoru ... ce mai . :wav: :wav: :wav:
-
Da , m-am uitat pe guugle si am vazut ce inseamna placebo , e un efect de auto inducere in a crede ca nu merge...dar din pacate nu e doar un sentiment.... pentru ca in momentele cand nu mai trage un logan 1.5 dci imi pune probleme daca se supara .O sa fac o vizita la un tester mai complex sa vedem ce errori da .
-
Daca imi explici si mie ce e ala efectul placebo ? Masina are 120.000 km reali verificati , turbina tot 120.000 are, de mers la o diagnoza ... nush ce sa zic... a fost pus un obd pe masina si cam atat ... Da-mi niste indicati ca mie imi e ca vin si fac testeru si nu apare nimic .
-
Cam astea sunt simtomele si la mine , doar ca la mine cand e motoru rece merge bine . Cand se incalzeste apar probleme . Eu am schimbat acea valva electrica de pe blocu motor , nu e de acolo problema . Am observat ca la cald porneste greu ....am schimbat si injectoare , nici de acolo nu e problema .... am incercat o alta pompa de injectie finala , nici de acolo nu e problema , am verificat tubulatura de la turbo ... nici de acolo nu e problema , am schimbat sonda de presiune de la rampa de injectie , nici de acolo nu e problema ... Am vorbit cu mecanicul si a ramas ca urmatoru pas o sa fie demontarea turbinei . Daca ati m-ai aflat ceva va rog frumos postati si aici , m-am saturat sa mearga bine rece si dupa sa devina lenesa .
-
Nop ... nici un cod de eroare , Decat unu vechii de cand am schimbat debitmetru ( maf air flow ) sau ceva de genu ...dar degeaba ca am incercat si cu alt debitmetru si tot asa merge masina .
-
Am si eu o pb la un volvo S80 din 2002 D5 , 119.000 km masina provine din germania de la reprezentanta volvo ... Problema este in felu urmator , masina merge bine pana in momentu in care ajunge acu de la temperatura undeva putin peste jumatate ( cu toate ca se simte cum se duce pe parcurs cu cat se incalzeste mai mult cu atat trage mai greu si cu galme ) Cand este calda si pleaca greu ( la o cheie FOARTE lunga ) . Am incercat asa : senzoru de la turbina , am blocat EGR ul , sonda de presiune de la injectie , pompa de injectie , facut semn la axu cu came in caz ca se invarte in locas si cam atat . Mecanicul a zis ca mai e de incercat turbina si injectoarele ! Alte pareri ? sfaturi ? Mai e de mentionat ca masina a mers bine cu o singura pb in iarna cand s-a schimbat injectorul nr 2 . Astept o parere si de la voi . Va multumesc anticipat !
-
pai ala din cate vad eu e pentru S60 V70 si xc 70 ? sau are aceleasi dimensiuni ? caz in care as avea alta idee .
-
Revin din nou cu o intrebare ( imi cer scuze daca s-a mai discutat pana acum eu de unu nu am gasit nici un topic ) Am un volvo S80 2002 D5 , cu sistemul audio din fabrica cel cu Dolby Digital dar fara sa am navigatie ... eu as dori sa cumpar o navigatie de la un parc auto de dezmembrari si sa o montez . Acum vine problema are cineva idee de unde pot gasi ? care ar fi pretul real pentru asa ceva , daca se pot viziona filme la ecranul ei si cel mai important daca pot gasi vrun Cd pentru Romania este o navigatie pana la urma urmei . Va multumesc .
-
probleme motor D5 ( nu mai trage dupa o perioada de mers )
buldog replied to buldog's topic in VOLVO S80 (1999-2006)
Problema rezolvata . Erau mai multe probleme nr 1 Debitmetru baga undeva pe la 45 metri cubi de aer. Nr 2 Turbo ul era destul de imbacsit si nr 3 VNT ul nu mai mergea in parametri . O ultima intrebare pentru toti posesori de masini diesel ... de unde bagati motorina si de care ? ( eu de la Petrom si OMV ) -
Bogdan G as dori sa iau legatura cu tine , iti las pe pm datele mele de contact ( am un S80 de care nu sunt foarte multumit , vreau xenon si sa traga motoru asa cum tragea cand l-am cumparat...poate niste leduri etc etc )