soloxl2003
Membru-
Content count
46 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by soloxl2003
-
Salutare, Detin un S40 T4 din 2003 cu aprox 83.000 km, caruia din pacate i s-a rupt un arc pe spate. Am tot cautat pe net arcuri pt acest timp de masina, dar nu am gasit mai nimic, in afara de arcuri K&R , arcuri ce imi vor cobora masina cu 30mm, ceea ce eu nu prea vreau. Ma gandeam ca daca tot schimb arcurile pe spate sa schimb si amortizoarele fata si spate pt ca au urme de ulei pe ele Intrebarile mele sunt: A mai pus cineva arcuri K&R pe masina? cum sunt fata de cele originale? Daca am arcul rupt pe spate si va trebui sa le schimb, sa schimb si arcurile pe fata? Stie cineva care sunt codurile pentru arcurile originale ? Ce amortizoare imi recomandati? Multumesc
-
Salutare, Detin un S40 T4 din 2003 cu aprox 83.000 km, caruia din pacate i s-a rupt un arc pe spate. Am tot cautat pe net arcuri pt acest timp de masina, dar nu am gasit mai nimic, in afara de arcuri K&R , arcuri ce imi vor cobora masina cu 30mm, ceea ce eu nu prea vreau. Ma gandeam ca daca tot schimb arcurile pe spate sa schimb si amortizoarele fata si spate pt ca au urme de ulei pe ele Intrebarile mele sunt: A mai pus cineva arcuri K&R pe masina? cum sunt fata de cele originale? Daca am arcul rupt pe spate si va trebui sa le schimb, sa schimb si arcurile pe fata? Stie cineva care sunt codurile pentru arcurile originale ? Ce amortizoare imi recomandati? Multumesc
-
Salutare, Detin un S40 T4 din 2003 cu aprox 83.000 km, caruia din pacate i s-a rupt un arc pe spate. Am tot cautat pe net arcuri pt acest timp de masina, dar nu am gasit mai nimic, in afara de arcuri K&R , arcuri ce imi vor cobora masina cu 30mm, ceea ce eu nu prea vreau. Ma gandeam ca daca tot schimb arcurile pe spate sa schimb si amortizoarele fata si spate pt ca au urme de ulei pe ele Intrebarile mele sunt: A mai pus cineva arcuri K&R pe masina? cum sunt fata de cele originale? Daca am arcul rupt pe spate si va trebui sa le schimb, sa schimb si arcurile pe fata? Stie cineva care sunt codurile pentru arcurile originale ? Ce amortizoare imi recomandati? Multumesc
-
Salutare, In urma cu vreo 5 luni mi-am schimbat conductele de frana pe spate , deoarece o conducta a crapat si daca tot am umblat acolo le-am schimbat pe amandoua. Am folosit conducta de frana din cupru 3/16` (4.75mm) x 1. Ideea este ca de atunci imi franeaza mai mult spatele, iar etrierii nu retrag pistonul cat sa dea drumul la roata complet si astfel rotile de pe spate (mai mult cea de pe dreapta spate) raman infranate. Am schimbat 3 etrieri SH si toti fac la fel. Are idee cineva care este diametrul interior al conductei originale? cautand am gasit 2 dimensiuni si anume 2.75mm si 3.35mm eu folosind-o pe cea de 2.75 Multumesc
-
Intr-un final am rezolvat...aveam aer pe roata dreapta fata, iar aerisitoarele nu mai strangeau cum trebuie, astfel ca imi trageau aer chiar daca le strangeam.
-
Multumesc pentru raspuns. Frana de mana lucreaza bine, iar sistemul de la etrier revine la pozitia initiala.Eu presupun ca presiunea la etrierii de pe spate este mai mare, avand diametrul interior al conductei mai mic. Am scos siguranta de ABS, am franat brusc si am avut 3 m de urma de frana pe spate si 50 cm pe fata dreapta, iar stanga fata deloc
-
Dezmembrez volvo s40 v50 s60 s80 xc90 0765779431
soloxl2003 replied to Sarsaila's topic in Piese Auto
Salut , Gasesc cumva la tine un droser de stanga pt S40, 2011, cod 1 307 329 209 . Multumesc -
Salutare , Pot spune ca am gasit o oferta de neratat si am achizitionat de curand un S40 T4 din 2002, cutie automata cu toate reviziile efectuate la Primus.Ultima revizie este facuta la jumatatea lui 2015 la 71500 km , iar acum masina are 74200 km. Cu toate ca uleiul arata impecabil, as vrea sa-l inlocuiesc, avand in vedere ca a stat 2 ani...ce ulei sa iau ? Mobil sau Castrol 0w-40? Aveti idee la cati km se schimba uleiul din cutia de viteze ? Multumesc anticipat
-
In carte scrie doar schimb Ulei+FP+FU+FA (filtru polen, ulei, aer), dar nu scrie marca si tipul.
-
Salutare, Se pare ca Volvo-ul meu S40, 99, 1.9TD, 90CP s-a cam suparat pe mine anul acesta...la inceputul anului a inceput sa curga motorina pe la pompa de injectie, iar acum mi s-a aprins martorul ABS in bord si nu se mai stinge. Initial am crezut ca s-a ars siguranta, dar am verificat si nici cea de 50A nici cea de 10A nu are nimic. De la ce ar putea fi?
-
Multumesc
-
Salutare, Vreau sa-mi schimb amortizoarele pe fata , pt ca au ceva kilometrii, si nu stiu exact ce tip de arcuri/amortizoare am( varianta sport cu siguranta nu). Ma poate ajuta cineva? serie sasiu YV1VS78822F839067 Multumesc
-
Salutare, nici pana in momentul de fata nu am reusit sa dau de cap problemei mele cu modulul ABS. Am fost la reprezentanta Volvo, unde mi-au spus ca trebuie schimbat modulul, dar din pacate unul nou este cat nu face masina, asa ca am apelat la Cipilika care mi-a dat un modul ABS pe care l-am schimbat si degeaba ca tot nu merge...imi da aceeasi eroare 441...nu stiu ce sa-i fac, va rog ajutati-ma cu sfaturi! Multumesc,
-
DEZMEMBREZ-C30,C70,S40,S60,S80,V40,V50,XC60,XC90,TEL.0722740471.
soloxl2003 replied to cristianv's topic in Piese Auto
Aveti cumva pt S40, 1999 motorasul de la rezervorul lichidului de parbriz? -
Am avut pompă la schimbat de garnituri... Dacă ii scot mufa ade lângă pompa de vacuum revine turatia la normal Am avut pompă la schimbat de garnituri... Dacă ii scot mufa ade lângă pompa de vacuum revine turatia la normal
-
Salut, am întâlnit o problema la s40-ul meu din 98, 1,9td, şi anume şocul rămâne tras chiar dacă motorul s-a incalzit. Ce credeţi că are?
-
Imi puteti recomanda un service pentru remedierea problemei?
-
salut, am fost de am pus calculatorul pe masina....are cod de eroare 441, iar mecanicul a incercat sa-l stearga dar fara succes. Nici nu a stiut ce sa-i faca...imi puteti da cateva sfaturi? Multumesc,
-
mi-am dat seama de ce ramane motorul turat.... pompa de vacuum trage socul , dar dupa ce se incalzeste nu ii mai da drumul.. cred ca e vorba de un senzor ceva
-
Salutare, am schibat de curand garniturile pompei de injectie si nu stiu ce reglaje i-au facut cei din service, ca in momentul in care pornesc masina la rece, turatia motorului este pe la 800 rpm, iar dupa 2-3 min turatia creste la 1000 rpm. dupa parerea mea ar fi trebuit sa fie mai turata in primele minute, iar dupa ce se incalzeste sa revina la 800rpm...o fi socul de vina? Este vorba de S40, 1.9td, 1998.
-
m-am tot uitat pe forum sa descopar cam ce probleme au V50-urile, pentru ca nu inteleg de ce majoritatea volvo-urilor care se vand pe net sunt V50. Care este buba lor pana la urma?
-
Imi dau seama ca au aceleasi motoare, aceeasi tehnologie, dar totusi nu intelegeam de ce sunt multe v50 la vanzare...am crezut ca modelul asta are o buba mai mare decat celelalte. Va intreb pentru ca as vrea in viitorul apropiat sa achizitionez unul. Multumesc pentru raspunsuri.
-
Salut, am nevoie pentru masina mea S40, 1998, 1.9TD, 90cp de: * Bielete antiruliu fata Lemforder * Bucsa nr 4 din poza * bratele 1 si 2 din poza Multumesc
-
am vazut ca trage socul in momentul pornirii dar nu se simte in turatie .....
-
s40, 1998, 1.9TD, 90CP