Frank
Membru-
Content count
12 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout Frank
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Timisoara
- Auto S40
- Fabricatie 2009
- Fabricatie 2 0
Recent Profile Visitors
681 profile views
-
Am exact aceleasi simptome. I-a dat cineva de capat?
-
Salut, Ai cumva: Scut motor S40 II, 2009, 1.6 benzina? Multumesc
-
Salut, Va multumesc pentru toate informatiile de pana acum. S40 2009,1.6 benzina, 80kkm. Cartea tehnica imi spune ca distributia se schimba la 120kkm sau 10 ani. O nota aditionala printata in limba romana si atasata spune: Avand in vedere condiile drumurilor din Romania recomandam schimbarea la 80kkm. Reprezentata a avut aceeasi recomandare doar ca nu mi-au inspirat incredere oamenii de acolo. Mecanicul la care merg mi-a spus sa merg dupa specificatiile originale din cartea tehnica. Mai are cineva aceasta nota aditionala? Frank
-
Frank liked a post in a topic: Vreau să cumpăr un S40 (2009-2010-2011)
-
Eu am 1.6 benzina si merge foarte bine: oras/extra urban. Intr-adevar pe autostrada ajung ( cu greu) la 185 dar nu-mi face mare placere sa stau in masina la viteza asta. 100-120 pe autostrada este excelent, cofortabil si stabil( izolare fonica f buna). Am vazut review-uri intre 1.6D si 1.6 i si a castigat diesel-ul. Eu am mers pe benzina pentru ca o folosesc si in oras si e mai ieftin de intretinut( din cate am vazut eu)
-
Vreau să cumpăr un S40 (2009-2010-2011)
Frank replied to GebeAlpar's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Sa ne anunti si pe noi, astia fara patos, ce ti.ai luat. -
Vreau să cumpăr un S40 (2009-2010-2011)
Frank replied to GebeAlpar's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Salut, S40 1,6 benzina 2009 Eu m-am orientat spre masina cu prima inmatriculare in Romania cu gandul ca romanul nu-si ia Volvo din greseala. A doua varianta ar fi fost sa merg in Suedia. Daca o iei din RO sa te pregatesti sa schimbi amortizoare, flansa, rulemnti, bieleta,brate, bucse. Pe fata le-am schimbat, pe spate n-are probleme. La reprezentata mi-au zis 4500 lei + manopera piese OEM si 2500 lei + manopera piese AM. Le-am facut la un mecanic de incredere cu 1800 lei cu tot cu manopera. Am mai avut o problema, sa zicem asa: masina avea o singura cheie( in anunt erau doua). A doua am cumparat-o de la reprezentanta: 1400 lei - pe care i-a platit fostul proprietar dupa cumparare ( oameni, nu carpe). Masina din anunt mi se pare ca arata bine, dar pare cam ieftina. Mai bine mergi sa o vezi. Fa-ti lista cu toate testele pe care vrei sa le faci, condu-o mai agresiv si apoi du-o la reprezentanta si zi-le sa o verifice in vederea cumpararii. Asa o sa-l vezi si pe vanzator... astia smecheri put de la o posta. Intreaba-l cum de s-a gandit sa faca afaceri cu Volvo( masina cu cerere asa de mica in Romania)? Pe autostrada la 120-140kph nu sesizez nici o problema iar izolatia fonica e decenta. In oras se misca excelent. Consumul ajunge la 11-12 oras si 7-8 afara dar asta e benzinarul. Per total o conduc cu placere. Pentru viitor: Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! O zi faina! F -
Care a fost problema?
-
Voi incerca si la dezmembrari in ultima faza. Am scris aici in speranta sa gasesc un vanzator pe site. Am vazut ca se practica cereri/oferte. Multumesc de raspuns
-
Salutare, Stie cineva de unde pot sa iau un scut motor original pentru S40 2009 1.6 Benzina 101cp? Am inteles ca scuturile aftermarket nu se potrivesc 1:1 si pot prezenta joc, sau plasticul e prea casant .. Poate sa fie si sh, nu e o problema, atata timp cat e intact. Al meu are o spartura sanatoasa. Multumesc anticipat.
-
Salut Clau, In legatura cu #6 - ai gasit din ce cauza se aude acel motoras/zgomot? E de frecventa inalta( tzarait) si creste in intensitate o data cu clima?
-
Nu are nimeni aceasta nota aditionala atasata la cartea tehnica? Sau vreo parere
-
Salut, Va multumesc pentru toate informatiile de pana acum. S40 2009,1.6 benzina, 80kkm. Cartea tehnica imi spune ca distributia se schimba la 120kkm sau 10 ani. O nota aditionala printata in limba romana si atasata spune: Avand in vedere condiile drumurilor din Romania recomandam schimbarea la 80kkm. Reprezentata a avut aceeasi recomandare doar ca nu mi-au inspirat incredere oamenii de acolo. Mecanicul la care merg mi-a spus sa merg dupa specificatiile originale din cartea tehnica. Voi ce stiti despre asta? O alta problema pe care o am este: cand sunt in treapta a doua, se aude din cand in cand un mic carait pe care-l simt si in pedale. Ca si cum ar agata ceva. Nu apare la schimbarea vitezei ci la mers. Nu am dus-o la control, inca. In rest, brici O zi buna!