lukasv
Membru-
Content count
18 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout lukasv
-
Rank
Nou venit
- Birthday 01/01/1983
Profile Information
- Locatie sv
- Auto volvo v40
-
lukasv started following Volvo S40 1.9D 2001 Scoate fum negru si nu trage bine
-
Volvo S40 1.9D 2001 Scoate fum negru si nu trage bine
lukasv replied to biltdaniel's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Am si eu o problema cu v40. V40 din 2001 .9D 116cp Porneste f ok dar nu are demaraj ..trage de parca.l car in spate...asta pana la cuplarea turbo..undeva la 2000rpm, dupa cuplare se infinge puternic si merge f normal..Am scos mufa EGR si merge identic..nici o schimbare..Sa fie EGR-ul de vina? -
Cine le avea, cine stie de pe unde le avea. era un pusti si ambele monitoare erau noi noute. nici macar nu au fost montate. si pe net abia am gasit o poza cu asa monitor! Oricum daca nu reusesc sa fac ceva incerc sa-l dau mai departe..Apropo poate cineva e interesat .il dau la acelasi pret cu care l-am cumparat ! adica 80 lei !!
-
mai raspunde cineva?
-
L-am dat la cineva intre timp sa se uite la el . dar iti dau un link de unde am cumparat eu . http://www.tocmai.ro/monitoare-tetiera-volvo-10904924.html practic are doua mufe una pentru coaxial compus din doua fire si o masa cu , gen usb. iar cealalta mufa are 5 fire negru si rosu alimentare plus inca 3 fire.
-
lukasv started following problema display/sunetetc
-
Buna .. Am un display de volvo xc 60 din 2012 pentru tetiera. Este nou si vreau sa.l folosesc pentru o camera de supraveghere. am vreo sansa sa fac aceasta adaptare? se poate porni monitorul?
-
sau tu zici de ventilatorul care baga aerul in masina..e acelasi si ptr caldura..hm..
-
da imi amintesc acum mai bine..e un releu negru patrat in cutia de sub capota. se potriveste cu cel de la termo cupla. am avut odata o problema si electricianu le.a inversat intre ele. e acelasi releu garantat
-
ptr ac siguranta stiu ca e in cutia de sub capota. pe capacul cutiei ai toate insemnele pentru aer cond. AC . dar daca nu ma insel nu e o simpla siguranta .ar trebui sa fie un releu. il poti inversa cu cel de la termo-cupla e identic
-
tocmai am sunat la volvo italia si mi.a zis ceea ce banuiam si eu ... un fir intrerupt pe undeva trebe de controlat instalatia.. problema cu caldura in masina poate fi alta , un motoras blocat sau alte chestii..dar problema temperaturii e un fir probabil intrerupt.
-
da bine am inteles acum..la tine problema persista.. la mine merg si brusc creste temperatura in bord..dar in motor are temperatura normala. ma opresc sau continui drumul si isi revine la normal in cateva momente.. e ca si cum ai scoate mufa la bulb. ma gandesc sa nu fie un fir intrerupt pe undeva.. si mai nou am vazut aseara ca la un drum de 50 km..imi baga caldura normala..apoi a inceput sa bage aer rece.. tocmai am facut o tura si masina merge normal.. problemele ce le am eu sunt pe moment o data la 2 zile sau odata pe zi..
-
apropo..de ce ai schimbat garnitura..ce probleme aveai?
-
ai dat cam mult mi se pare.. o garnitura costa in jur la 170 lei nu stiu cat e rectificatul..restu ma pot baga sa fac eu ..majoritatea reparatiilor mi le fac singur.. am schimbat si cutia de viteze singur dupa ce un "mecanic" a schimbat semeringul dintre cutie si motor si pierdea ulei mai tare... am ajuns sa ma descurc si singur din pacate dar spre binele meu
-
problema gemului poate fi rola de la motor ( e o rola din plastic pe care vine infasurat cablu) probabil a fost fortata . cat despre bataie poate fi.. verifica presiunea rotilor sa fie toate la fel , echilibrate si convergenta facuta.. daca ai cauciucuri reesapate nu incerca sa le echilibrezi.. schimbale.. daca nici una din astea... vezi discurile ... fiind batran poate a folosit f des frana fara frana de motor..cum au obiceiul cei in varsta.. cat despre ulei la cutie si servo... la orice comerciant de piese iti poate zice.. eu l.am schimbat dar sincer nu retin.
-
cineva zicea un 1.6 consuma cat un 1.8 din cauza caroseriei grele. si un 2.0 consuma cat 1.8 din cauza motorului mai mare.. la tine problema consumului in oras e mare din cauza caiutilor.. consumul mai mic fiind in afara.. de ex uitate la o masina cu motor f mare.. stiu ca este un audi R6 daca nu ma insel care are vreo 400 cai in oras are un consum de 30% si afara de doar 6% din cauza motorului f puternic..
-
la masina veche din 96 am ambreiaj mai tare..la cea din 2001 e mult mai moale.. probabil masina ta e modelul mai vechi.. masinile noi au ambreiaj f moale