lukasv

Membru
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by lukasv

  1. Am si eu o problema cu v40. V40 din 2001 .9D 116cp Porneste f ok dar nu are demaraj ..trage de parca.l car in spate...asta pana la cuplarea turbo..undeva la 2000rpm, dupa cuplare se infinge puternic si merge f normal..Am scos mufa EGR si merge identic..nici o schimbare..Sa fie EGR-ul de vina?
  2. problema display/sunetetc

    Cine le avea, cine stie de pe unde le avea. era un pusti si ambele monitoare erau noi noute. nici macar nu au fost montate. si pe net abia am gasit o poza cu asa monitor! Oricum daca nu reusesc sa fac ceva incerc sa-l dau mai departe..Apropo poate cineva e interesat .il dau la acelasi pret cu care l-am cumparat ! adica 80 lei !!
  3. problema display/sunetetc

    mai raspunde cineva?
  4. problema display/sunetetc

    L-am dat la cineva intre timp sa se uite la el . dar iti dau un link de unde am cumparat eu . http://www.tocmai.ro/monitoare-tetiera-volvo-10904924.html practic are doua mufe una pentru coaxial compus din doua fire si o masa cu , gen usb. iar cealalta mufa are 5 fire negru si rosu alimentare plus inca 3 fire.
  5. problema display/sunetetc

    Buna .. Am un display de volvo xc 60 din 2012 pentru tetiera. Este nou si vreau sa.l folosesc pentru o camera de supraveghere. am vreo sansa sa fac aceasta adaptare? se poate porni monitorul?
  6. ventilator ac

    sau tu zici de ventilatorul care baga aerul in masina..e acelasi si ptr caldura..hm..
  7. ventilator ac

    da imi amintesc acum mai bine..e un releu negru patrat in cutia de sub capota. se potriveste cu cel de la termo cupla. am avut odata o problema si electricianu le.a inversat intre ele. e acelasi releu garantat
  8. ventilator ac

    ptr ac siguranta stiu ca e in cutia de sub capota. pe capacul cutiei ai toate insemnele pentru aer cond. AC . dar daca nu ma insel nu e o simpla siguranta .ar trebui sa fie un releu. il poti inversa cu cel de la termo-cupla e identic
  9. probleme incalzire motor??

    tocmai am sunat la volvo italia si mi.a zis ceea ce banuiam si eu ... un fir intrerupt pe undeva trebe de controlat instalatia.. problema cu caldura in masina poate fi alta , un motoras blocat sau alte chestii..dar problema temperaturii e un fir probabil intrerupt.
  10. probleme incalzire motor??

    da bine am inteles acum..la tine problema persista.. la mine merg si brusc creste temperatura in bord..dar in motor are temperatura normala. ma opresc sau continui drumul si isi revine la normal in cateva momente.. e ca si cum ai scoate mufa la bulb. ma gandesc sa nu fie un fir intrerupt pe undeva..  si mai nou am vazut aseara ca la un drum de 50 km..imi baga caldura normala..apoi a inceput sa bage aer rece.. tocmai am facut o tura si masina merge normal.. problemele ce le am eu sunt pe moment o data la 2 zile sau odata pe zi..
  11. probleme incalzire motor??

    apropo..de ce ai schimbat garnitura..ce probleme aveai?
  12. probleme incalzire motor??

    ai dat cam mult mi se pare.. o garnitura costa in jur la 170 lei nu stiu cat e rectificatul..restu ma pot baga sa fac eu ..majoritatea reparatiilor mi le fac singur.. am schimbat si cutia de viteze singur dupa ce un "mecanic" a schimbat semeringul dintre cutie si motor si pierdea ulei mai tare... am ajuns sa ma descurc si singur din pacate dar spre binele meu
  13. BUN....am comis-o !!!

    problema gemului poate fi rola de la motor ( e o rola din plastic pe care vine infasurat cablu) probabil a fost fortata . cat despre bataie poate fi.. verifica presiunea rotilor sa fie toate la fel , echilibrate si convergenta facuta.. daca ai cauciucuri reesapate nu incerca sa le echilibrezi.. schimbale.. daca nici una din astea... vezi discurile ... fiind batran poate a folosit f des frana fara frana de motor..cum au obiceiul cei in varsta..  cat despre ulei la cutie si servo... la orice comerciant de piese iti poate zice.. eu l.am schimbat dar sincer nu retin.
  14. Volvo S40 1.8 122 cp 2003

    cineva zicea un 1.6 consuma cat un 1.8 din cauza caroseriei grele. si un 2.0 consuma cat 1.8 din cauza motorului mai mare.. la tine problema consumului in oras e mare din cauza caiutilor.. consumul mai mic fiind in afara.. de ex uitate la o masina cu motor f mare.. stiu ca este un audi R6 daca nu ma insel care are vreo 400 cai in oras are un consum de 30% si afara de doar 6% din cauza motorului f puternic..
  15. ambreiaj tare

    la masina veche din 96 am ambreiaj mai tare..la cea din 2001 e mult mai moale.. probabil masina ta e modelul mai vechi.. masinile noi au ambreiaj f moale
  16. probleme incalzire motor??

    nu mi.a mai facut pana acum..masina ce.i drept o am de cateva luni dar pana acum nu mi.a facut asa ceva a mers totul ok .. cum a inceput sa imi faca problemele astea.. nu ii mai dau de capat..in ulei nu am apa si nici un apa ulei..
  17. Schimb ulei V40 1.9 DI

    eu am volvo din 2004 si nu folosesc ulei de 15 W.. ala e doar pt vara cel mai bun ulei ar fi 10W40. va dau toate tipurile de ulei si care e diferenta intre ele. deci sa incepem cu SAE 5W30 care se foloseste pentru temperaturi de sub -30C si maxim +30C , SAE 5W40 temperatura sub-30 pana la+40C,  SAE 10W30 temperatura -20C maxim +30C  ,SAE 10W40 temperatura minim -20C maxim 40C , SAE 15W40 minim -15C maxim peste +40C , SAE 20W40 mimin +15C maxim peste +40C  deci  0 10 15 tine de "grosimia" uleiului ..daca pe iarna pui un ulei de 15 la temperaturi scazute uleiul se congeleaza sau devine ca vaselina..nu mai ai ungere ..deci uzura motor.. pentru temperaturile de la noi cel mai ok este 10w40
  18. probleme incalzire motor??

    =)) am si eu aceeasi problema cu acelasi tip de masina.. mai nou..pornesc masina ..motorul e rece si imi indica uneori ca apa e pe rosu am schimbat si termostat si bulb..nu imi face mereu ,doar cand ii vine..iar ultima data am sesizat ca nu incalzeste mereu in interior.. vine aer cald.. apoi imi baga aer rece...fara sa ating ceva.. ma gandesc sa nu fie ceva de la computer.. ultima speranta e sa sun la volvo italia.. mai am si un v40 benzina din 96 care nu mi.a facut astfel de probleme..