-
Content count
56 -
Joined
-
Last visited
-
capi_1977 liked a post in a topic: Consum Volvo 850 T5
-
Matrixxx liked a post in a topic: Consum Volvo 850 T5
-
prima pornire
-
Da galeria a mers perfect, turbo e cea de pe s60 si cu fluturasul de la ARD , turbina facuta de noi AVD Turbo din Bucuresti , referitor la ulei sunt putin sceptic si cred ca in rodaj o sa folosesc un 5W50 si ma mai documentez intre timp !! Va multumesc ptr sfatul referitor la ulei !!! PS : Daca aveti nevoie de reconditionat orice turbo va pot ajuta la preturi decente si garantie 12 luni .
-
salutare, greu cu 850-ul , ne pregatim de restaurare si lucram intr-una . Am atasat ceva poze, sper sa va placa !! Turbo nou cu fluturas de la ARD, furtune noi, segmentat, orige garnitura, cuzinet , oring schimbat. Distributie plus intinzatoare + role noi, ulei Motul 300V 15W50 ... si furtune intercoolere siliconate, ca sa fie top !!! O sa fie gata de vanzare in maxim o luna!!! Revin cu pozele cand e pus pe masina si cu video la prima pornire !! Cu stima
-
Salutare si La Multi Ani !!! Am si eu nevoie de pozitia 8 din poza
-
salut, iti dau 200 de euro pe ce a ramas ?
-
in talon este 2.0 210cp, T5, in realitate este 2.3 turbo..T5R stage 3 Pentru cei interesati de reconditionarea turbosuflantelor va pot ajuta cu cea mai mare placere si preturi decente !
-
La Multi Ani si un An Nou Fericit ! Si sa traiasca si un calduros La Multi Ani pentru toti cu numele de Ion, Ionut, ... ! acum al meu consuma la 80 km/h 6.6l, 100km/h 8l, 140km/h 11l, restul nu mai conteaza !!! ( acum iarna, in oras, la un stil de condus, nu lenes, am un consum de 18l, nu pot sa merg incet sincer ) In continuare, pentru cine doreste piese de Volvo 850 sunt donator. ( mai putin elemente de caroserie )
-
AdiBurlacescu liked a gallery image: 2
-
salutare, dar ce consum ai acum ?! (Ptr. Matrix : la t5-ul meu din 94 nu am immobilizer in ECU si cred ca de aceea a mers, la pini sunt identice calculatoarele )
-
seara buna tuturor, dupa ce am stat cu masina pe dreapta 2 saptamani pentru ca nu mai pornea , si culmea nu pricepeam de ce... ( in urma schimbarii cutiei de viteze , la care vechea nu-mi mai intra intr-a-doua ) mi-am luat inima-ni dinti si am zis ca e calculatorul . Cum se manifesta masina mea : puneam contactul, porneau automat ventilatoarele motor + AC , masina decedata, search on Google,...nimic, am telefonat la Criss din Giurgiu, mi-a trimis un calculator de 2.3 T5, pus pe masina , dadea sa proneasca si atat,..eram foarte suparat, in cele din urma am comandat alta memorie ( dupa seria vechiului calculator al meu, seria procesorului ) sa o montez pe noul calculator de la Criss ( http://www.ebay.co.u...E:X:AAQ:GB:1123 ) . Dupa 1 saptamana imi ajunge ( vechiul chip de pe ECU are 32 de pini, cel nou are 28, vezi atasament ) , il pun prima oara in soclul de pe ECU-ul meu, nimic, acelasi simptom, pun soclu pe noul calculator de la Criss, masina porneste la sfert si sunt foarte fericit. Volvo-ul , cu noul chip fuge ca nebunul, sper sa am timp sa-i montez acum in iarna si noua pompa de benzina Walbro + regulatorul de presiune din rampa + 19T-ul. Chiar sunt mandru ca am un Volvo 850 T5 ! ( e ca-n viata, nu ai cum sa te bucuri de o femeie frumoasa fara sa investesti impotriva vointei tale ) )
-
motor rece-relanti 1000, motor cald-relanti 1600
VOVLO 850 replied to bsterea's topic in VOLVO 850/S70
salut, din punctul meu de vedere ar trebui sa desfaci senzorul care citeste pozitia pedalei de acceleratie ( foloseste un curatitor de contacte ) si-i faci tu cursa de nenumarate ori, dupa care ai "motorasul" care realizeaza amestecul de aer la relanti "idle air regulator" care este chiar langa/deasupra clapetei de acceleratie, de asemenea sa-i faci un clean-up ( asta doar daca esti sigur ca ai bujiile/fisele/delcoul ok ). cum a mentionat si Matrix debitmetrul are un rol important ( nou, promo la Autonet in jur de max. 300 de ron ). referitor la amortizoare te pot ajuta cu mare placere , trebuie doar sa ceri ! Cu stima, -
Pentru cei interesati mai am urmatoarele piese : - Radiator apa + Intercooler + ventilator motor ok - debitmetru aer nou ( HÜCO - 138363 - senzor debit aer ) - 230 RON - RAMPA INJECTIE + injectoare ok - pompa benzina ( 2 bucati, ambele ok ) - senzor axa cu came ok - senzor vibrochen ok - amortizoare ( 199 ron / buc ) superok - galerie evacuare ok - senzor clapet acceleratie ok - carcasa filtru aer ok
-
schimbat luminile din bord si clima ... sper sa va placa !!! ( apropo, am de vanzare kit complet amortizoare KYB EXCEL-G fata si KYB Premium spate ( 800 RON tot kitul ) , am rulat cu ele 1000km, acum tocmai mi-am achizitionat un set de amortizoare Bilstein B6 )
-
Eleronul mult asteptat ( am facut pozele cu telefonul ) !!!
-
cu multumirile de rigoare dl.Marian am instalat astazi si blow-off-ul si ceasul de presiune turbo. - saptamana viitoare trebuie sa soseasca pompa de benzina si regulatorul de presiune din rampa. O sa va tin la curent cu ce modificari mai apar la masina mea verde ! Referitor la consum ... nu cred ca mai conteaza ... poate sa consume acum cat vrea !! ( ~ 20 )
-
este un spray ptr vopsirea sistemului de evacuare / tobe de esapament etc ..