dragosmcx

Membru
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by dragosmcx


  1. Pai nu trebuie decât sa caști ochi atunci când cumperi un Volvo, ca probleme cred ca toate sunt expuse aici pe forum iar ca probleme eu vad ca majoritatea sunt pe electrica și iată și de ce .

    post-178-039724300 1288648337_thumb.gif

    La 20 de calculatoare câte are un S80 este imposibil ca totul sa meargă struna, cu cât mașina este mai veche cu atât sunt mai multe probleme pe electrica .

    In schimb nu prea sunt probleme pe mecanica, adica pica doar flanse amortizor/suporti motor/bucsi bascula/amortizoare/bielete bara stabilizatoare/pompa de servo/ambreiaj AC si bielete directie mai rar.

    Pe mecanica nu o sa gasesti probleme foarte costisitoare DAR cand pica un un modul de usa (2000RON) calculator ABS (4000-6000 RON), bord (6000 RON) care pica frecvent la o masina de 8-9 ani .

    De asta recomand un Volvo cat mai nou :lol:

    multumesc pentru raspuns-desi nu prea ma indeamna sa devin posesor de Volvo.

    Evident ca o masina cat mai noua e de preferat. Doar sa poti.

    Nu mi-e foarte clar ce inseamna sa casc ochii-din ce spui tu, indiferent cat de corect a fost exploatata si ingrijita masina, tot ajungi sa pice aceste module (desi, din modesta mea experienta cu calculatoarele, mai degraba am facut upgrade decat am inlocuit piese defecte-dar poate nu e acelasi lucru)

    Apoi, ma gandesc ca o masina, care la achizitie de noua are un pret destul de mare, ofera si o calitate superioara si o fiabilitate crescuta, ulterior, in exploatare.

    Preturile indicate sunt de reprezentanta Volvo sau pe varianta mai ieftina?

    ca o mica gluma-vorbeam despre Volvo cu niste tipi care traiesc din cumparari si vanzari de masini. Cand au auzit de Volvo au zis-da, Volvo for life, in sensul ca ramai cu ea dupa ce ai cumparat-o, ca nu ti-o mai ia nimeni altcineva.


  2. Orice mașină Volvo ajunge măcar o data în service Volvo, nu de alta dar se mai întâmplă ca multe Volvo-uri sa mearga înapoi cam 100-200k km :lol:

    inteleg, deci probabil ca a fost dat km-ajul inapoi.

    Apoi, ce este esential-cat de mult te costa sa folosesti un Volvo, in limite rezonabile de utilizare.(15.000 km pe an)

    Ma gandesc ca e posibil sa se strice vreo piesa de care n-ai auzit si nici nu simteai nevoia, care sa te lase fara aer in privinta pretului.

    Am tot citit pe forumuri-toti super multumiti de conducerea masinii, mandri ca au Volvo, masina exclusivista etc-dar, CAT DE GREU ESTE SA POTI INTR-ADEVAR FOLOSI O ASTFEL DE MASINA.

    Aici, chiar as avea nevoie de incurajare.

    Cat este de fiabila ca masina-ma gandesc ca fiind din clasa mare are o alta calitate a fabricatiei si implicit un alt fel de rezistenta in timp la toate cele.