GABRIEL_NORGE

Membru
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by GABRIEL_NORGE

  1. Salutare! Am patit de 2 ori urmatoarul fenomen, de fiecare data la plecarea de acasa unde masina imi sta in panta.Prima data erau 0 grade celsius acum3 saptamani si am crezur ca din cauza frigului, ceva gheatza, dar a doua oara mi-a facut azi la 7 grade celsius Deci plec, dupa 100m am o denivelare la trecere de pietoni, o sar si mi se aprinde triunghiul galben, apoi la cateva secunde se face rosu, se aprinde si becul rosu de ABS si imi apare mesaj ca masina se va opri, ceea ce se si intampla la oprirea pe loc, se taie curentul la cheie si e "mort". Iau borna "-", astept 5 secunde, o pun inapoi, porneste si totul OK...Si mai am desule denivelari, nu se mai intampla nimik... Aveti ideei? Ms.
  2. Se aprinde ABS si se opreste motorul

    nu stiu, totul pare ok asa vizual, i-am dat si spray de o sa ma pomeneasca dar chestia asta, ca nu porneste motorul e protectie de siguranta sa nu pleci cu defect pe frane sau e tot defect ascuns? aici in Norvegia au multe reguli legate de siguranta... sau poate ca nu avand in vedere ca mai bine sa te protejezi decat sa patesti ceva... de ex cand pui contactul se aprinde faza scurta direct, cat ti pe bujii, ard faruriile....din dezmembrari poti cumpara piese, dar nu ce tin de directie, frane...si n-ai voie sa-ti bagi mainiile unde-ti poti prinde urechiile... ma rog, la banii lor... dar si la service daca te duci sunt habarnisti rau: schimba aia, schimba ailalta, mai dau un mail in Suedia sa intrebe, iti iau o gramada de bani si daca nu rezolva zic, sorry, ... dupa ce ti-au si tinut masina 1.2 sapt in service ca n-au timp, ca sunt ocupati, ca 2 din 3 sunt in medical si unu obosit... Va citesc demult si pot spune ca le dati lectii astora de aici de la Volvo, felicitari si mersi de sfaturi!
  3. Se aprinde ABS si se opreste motorul

    mersi mult tuturor... nu mi-a mai facut probleme, am lasat-o fara baterie vreo 3 ore cat am stat la vot, toate mufele, firele sunt la locul lor azi am pus testerul pe ea si mi-au aparut astea in "Stored Codes": U0104-Lost Communication with Cruise Control Modul P060D-Internal Control Module Accelerator Pedal Position Performance P2135-Throttle/Pedal position sensor/switch A/B Voltage Corelation P0504- Brake switch A/B Corellation Le-am sters toate, primele 3 probabil sunt vechi, masina am luat-o in mai cu probleme: tremura la rece. Fostul proprietar schimbase EGR, injectoare, alternator, pedala acceleratie, in final a fost suportul motor de sub masina sau supapa aceea maro, control turbo. Probabil primele coduri sa fie de atunci de au schimbat ei alternatorul si pedala de acceleratie? Problema mea actuala ramane acest P0504? Ce inseamna A/B Corellation?
  4. Se aprinde ABS si se opreste motorul

    mersi...n-as prea crede totusi ca e firul de minus, cand se opreste masina si se taie curentul, e doar pe cheie, lumina in interior se aprinde daca deschi usa.... e o protectie sa nu pleci cu defect pe sistemul de franare, ABS se aprinde in mers si masina merge normal cat timp se invartesc rotiile, cum ma opresc pe loc se opreste motorul si gata. azi a plouat si vant urat, n-am avut chef de ea, dimineata plecam la Oslo la votare, 600km dus intors, sper sa reusim sa votam
  5. Se aprinde ABS si se opreste motorul

    ms. am un cititor de coduri, sa vad maine daca-mi arata ceva ramas memorizat. azi eram prea grabit+ ca am ramas oprit intr-o intersectie
  6. Astept oferte pt Volvo S60, model 2003, 2435 cmc, Euro 4, benzina, cutie manuala, 300.000km din care cam 2500 rulati in Romania, 100000 intre Norvegia- Romania-Italia.GPS cu harti pe cd si telecomanda. Handsfree Samsung. Senzor ploaie.Turela. ( Eventual 2 bari + portbagaj Thule+ suporti bicicleta ce le am pe S60-ul norvegian) Importata din Germania in 2010, taxa platita. Ulei Castrol 5w-30, necesita schimbat curand. Verificare tehnica nov.2015.Impozit si asigurare(acum o saptamana) platite . Cureaua de distributie schimbata la 290000 Mici zgarieturi pe spoilere din parcari, aprins bec SRS-control, se pare ca trebuie doar resetat calculatorul, a aparut din cauza ca la schimbarea bateriei s-a luat borna "+" prima. Uitasem, bateria e noua Masina se afla in Danemarca, nu o pot conduce in Norvegia asa sunt legiile aici. O foloseam doar pt a merge in Ro din cauza consumului fata de S60-ul automatic cu numere norvegiene Acum am luat V50 2.0D. Pt o oferta convenabila platim biletul de avion si 200 euro pt benzina si o noapte cazare pt drumul DK-RO. Astept oferte de pret. Se poate cash sau in cont ro
  7. Vand ieftin S60 2003, 2.4 benzina, 300.000km

    @vector taxele la care te referi tu sunt cele pe care ar trebui sa le platesc eu ca cetatean roman sa-mi inscriu masina ca sa pot circula cu ea in DK, la fel e si in Norvegia. Ca strain care lucrezi in Scandinavia, ai nr fiscal si nu ai voie sa conduci auto cu nr strain, daca te prind iti confisca masina si iei o amenda in jur de 7000 euro. Nu se justifica sa inscri o masina aici, decat daca o iei mocca din Germania. De credide nu te poti apropia in primii 3 ani, asa ca iti iei cu 2000 de euro un VW Passat din '93-94, cu revizia la zi si plin de rugina, ceva de genul 4-500 euro, ce nici in Ro nu mai vezi. exact, si in DK si in N, scot scaunele si pun gratar la orice si le fac utilitare... dar daca te prind apoi cu scaune te rup cu amenziile. nu merg "variante", daca traiesti aici iei masina de-a lor. eu singura chestie ce am putut sa o fac a fost sa o tin in DK sa o folosesc la drumuriile de Ro sau Italia. Treceam din N in DK, stau si aproape de ferry-boat, lasam "cazanul" norvegian si luam S60-ul de ro.
  8. Vand ieftin S60 2003, 2.4 benzina, 300.000km

    @adip legatura e ca eu traiesc aici dar tre sa vand masina acolo La ce preturi sunt aici, e adevarat ca si salarii, 1000 de euro + sau - nu e cine stie ce, asa ca pot sa o vand sa zicem la4000 in Ro decat la 5000 aici si sa o vad pe saituri la dezmembrari. Aici e un sistem de vanzari ff interesant: de ex: "o vand asa cum este, vino cu un pret" . Spui pretul si daca este acceptat te-ai dus si ai luat-o. La vanzarea asta, clar pretul e sub cel al pietii. La vanzarea traditionala, mers, vazut, negociat, cumparat sau plecat nu pot sa ma risc, masina e in DK totusi, nu in orasul vecin. Deci, " o vand asa cum este, vino cu un pret " . Am spus ce probleme are, am spus ca platesc avionul + 200 euro si o cazare de o noapte . Eu sunt plecat de 8 ani, voi stiti cat merita masina acolo si cum va aranjeaza. Iar oboseala drumului se compenseaza cu pitorescul excursiei GPS-ul e montat in Germania, nu e din fabrica.Doar ca e montat profesional.
  9. Vand ieftin S60 2003, 2.4 benzina, 300.000km

    pret nu am, face-ti oferte realiste si discutam. O vand asa cum e, fara laude sau alte bla bla-uri. O pot aduce eu in Ro sau daca cineva vrea o excursie ii cumpar bilet de avion Bucuresti-Oslo Sandefjord cu Wizzair, trecem in DK cu ferry-boat Colorline de la Larvik sau Kristiansand. Sau Budapesta-Billund(DK). Masina e la 50 km de Billund Airport la un prieten de unde cumpar rulote pt import in Norvegia. nu o vand ca-mi trebuie bani, puteam sa iau aici 5000 de euro dar o faceau bucati pt piese. Legea nu ma lasa sa circul cu ea decat reinmatriculata, iar taxele sunt vreo 8000 euro. Pretul uneia similara aici e cam de 10000 euro. Cam la banii astia ( 8500) am luat un V50 cu defectul de mai sus, care altfel face 15000euro si mai am un S60 norvegian, automat, ce i-am schimbat cutia luna trecuta la Ionut Lup de pe forum ( apropo, mersi Ionut de cutie, a mers super!) revenind la vanzare, n-am pus-o pe mobile, auto.ro, merador si altele, am pus-o aici pt ca voi stiti ce e un Volvo nu o vand cui da mai mult, vreau s-o dau cuiva care stiu ca o vrea si isi permite Volvo, cumnatul meu care o stie bine imi dadea 4500 euro, dar el n-are dupa ce bea apa si vrea Volvo...
  10. Vand ieftin S60 2003, 2.4 benzina, 300.000km

    din oras, dar sunt in Norvegia
  11. Vand ieftin S60 2003, 2.4 benzina, 300.000km

    ms. pai trecusem datele in profil: email: s_ovigabi@yahoo.com skype ov_gabi facebook https://www.facebook.com/pages/OGS-Campingvogn/302991026496472?fref=ts ok, SRS-ul s-a aprins dupa ce mi-a schimbat cineva bateria si citisem pe forum despre asta. Aici nu am de gand s-o duc la tester ca-s niste escroci.Sunt patit cu ei. uite de ex, V50 2.0D asta ce l-am luat, avea un tremurat la relanti cand era rece. I-au schimbat EGR, pedala acceleratie, injectoare, alternator ... mergea omul la reprezentanta si "probabil e aia", si uite asa a tot platit, ca de, astia au bani. In final a pus-o la vanzare la jumate de pret aproape. Am tot citit pe forum, m-am dus la masina, faceam teste... am scos mufa de la supapa control turbina si nu are efect, nici la rece nici la cald. Deocamdata nu ma deranjeaza sa o "incalzesc" 2 minute cat tremura. In iulie va caut cu ea M-am luat cu vb si nici nu v-am salutat si multumit pt toate info de pe forum! Il citesc de vreo 3 ani si mi-a fost ff util. Multe multumiri si bafta in continuare!