-
Content count
92 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by vicanezu
-
A schimbat cineva colectorul de la alternator,se schimba greu ?
-
Atentie , eu am cumparat cap planetara cu inel abs dar se pare ca numarul de dinti era diferit asa ca am folosit tot inelul vechi pe care l-am scos la cald .
-
Am unul din 97 si nu am cuvinte
-
Salut prieteni , de câteva zile in bord mi-a rămas aprins martorul abs . Înainte se aprindea după ce mergeam cu mașina câțiva kilometrii , acum rămâne aprins cum pornesc mașina . Am fost la un tester si îmi dă lipsă tensiune valve hidraulice . Senzorii sunt ok . Am verificat sigurantele de la motor ( două la număr ) , am scos mufa de la calculatorul abs si am curatat-o cu spray de contacte dar problema persistă . Întrebarea este dacă mai e ceva de verificat, vreo siguranță sau altceva . Menționez că este vorba de s40 din 97 , motor benzină , 2 litri , 140 cp .Va mulțumesc !
-
Da , erroarea a ramas aceeasi .
-
Îmi poți spune te rog cum de face asta . Mulțumesc !
-
Revin cu problema mea , am fost cu centrala abs originala la in specialist in asa ceva a reparat ce era de reparat , am montat-o dar problema persista . Mentionez ca au fost masurate tensiunile de pe priza abs , am verificat toate sigurantele si totul este ok . Va rog ajutati-ma cu in sfat daca mai trebuie verificat si altceva . Senzorii abs deasemenea sunt ok . Va multumesc !
-
Am si eu o problema legata de valva care inchide motorina atunci cand opresti motorul.Problema este ca pierd motorina pe langa axul cu piulita de deasupra valvei,am incercat sa o oblojesc cu diferite solutii dar in timp tot se repeta problema.Daca cineva are o solutie pt aceasta problema sau macar sa-mi spuna cum se numeste piesa respectiva pt a o cauta pe net. Mentionez ca este vorba de un s40 turbo diesel,1900cc,fabricat in 97 si din cate am inteles are motor de renault.Astept idei.
-
Nu cred ca nu este compatibila fiindcă are cod identic cu cea originală . Din autodata rezultă ca trebuie sa mai verific niște relee . Mâine o să verific toate tensiunile din mufa abs .
-
Am schimbat central abs dar erroarea in bord a ramas , intrebarea e daca trebuie din nou mers la tester pentru a sterge codul de eroare pentru ca abs-ul sa functioneze .
-
Chiar nimeni nu ma poate ajuta cu in sfat ????
-
Salutare ! Astazi am vazut in Mitsubishi Carisma al unui cunoscut si am fost surprins de multimea de component similare cu cu ale S 40-ului meu in principal in zona compartimentului motor , filtrul de aer , tabloul de sigutante , servofrana , iar in habitaclu mullet alte component aflate sub bord deasemenea identice ( nu stia unde se afla tabloul de sigurante din interior si m-am dus la sigur ). Intrebarea mea este daca aceste masini au folosit o platforma comuna ?
-
Suspensie nivomat sau W/O nivomat ?
vicanezu replied to Ionut84's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Banuiesc ca si a mea masina are o astfel de suspensie fiindca simt orice denivelare din asfalt uneori devine chiar suparator de inconfortabila fiind foarte rigida . Acum ma intreb ce at trebui schimbat arcurile sau amortizoarele pentru a avea o suspensie putin mai moale . -
Eu am demontat-o , am curatat-o si am gresat acolo unde trebuie iar acum antenna functioneaza ireprosabil .
-
multumesc pt sfaturi si o sa revin cu rezolvarea problemei .
-
Salut, de ceva timp ma lovesc de o problema enervanta si anume ca nu pot arma sau dezarma masina decat daca sunt foarte , foarte aproape de masina , am schimbat bateriile telecomenzii , am schimbat si carcasa de la telecomanda dar problema persista nu-mi dau seama ce pot sa mai fac.Astept sugestii .
-
Nu risc nimic daca fac lucrarea asta ?
-
Chiar nu ma poate ajuta nimeni ?
-
Salut,m-am decis sa postez si eu in acest topic in urma unei experiente neplacute ce a avut loc acum o luna. La o verificare de rutina a uleiului am constatat ca nivelul era aproape sub limita normal . Mentionez ca tot timpul am folosit Mobil One 10w40 ca si vechiul proprietar al masinii . Acest nivel inseamna aproape 2l de ulei lipsa din motor . cu toate ca mai aveam cam 1500 km pana la urmatorul schimb am decis sa schimb uleiul si sa folosesc Motul 10w40 . La service baiatul care mi-a facut schimbul mi-a spus ca vechiul ulei era ciudat de subtire . Ma gandesc oare am avut ghinionul sa cumpar acel ulei contrafacut de la rusi care a invadat piata ? Oricum pt alegerea pe care am facut-o sunt destul de multumit . Acum sa vedem si in timp daca am facut o alegere buna . O zi buna tuturor !
-
Salutare tuturor , am si eu o problema legata de un troncanit la puntea spate . Am fost la un mechanic care dupa o verificare mi-a spus ca am joc la portetrieri si din aceasta cauza am si acel troncanit. Ce ar trebui sa verific sau ce anume se uzeaza de creaza acest fenomen . Va multumesc !
-
Am rezolva,deci jocul chiar era de la acele culise .
-
Comutatorul care schimba directia aerului la bord nu mai functioneaza ,in orice directie l-as pune baga aer doar pe gurile din fata si ma gandesc ca o sa vina vremea umeda si nu o sa pot dezaburi parbrizul. Care ar fi solutia,pe unde trebuie sa umblu pt a-l repara ???
-
cred ca la acele culise facea referire mecanicul.....zic si eu
-
Aceeasi problema o am si eu si am facut ce a spus Midnight Caller,nu a curs benzina dar culmea este ca dupa ce am pus contactul de cateva ori cu furtunasul scos si l-am introdus inapoi masina porneste perfect. Care sa fie explicatia ?
-
La cautator este buba...