Mario

Membru
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Mario

  1. Ma adresez membrilor forumului pentru sfaturi referitor la problema care o am. Masina mea este un Volvo S60 2003 / 2.4 benzina toata povestea a inceput cu mesajul de la bord "nivel scazut de lichid de frana ..." Primul lucru pe care l-am facut a fost sa completez lichidul in borcan cu un Agip DOT 4 pe care l-am gasit la prima benzinarie. Mesajul a revenit a doua zi si mi-am adus aminte ca in urma cu vreo 3.000 de km un service din olanda mi-a recomandat sa schimb placutele de frana si discurile pe spate. Deci mi-am zis ca asta trebuie sa fie problema. M-am dus la un service oarecare din Bucuresti cu o recomandare, baietii au verfificat placutele care mi-au spus ei ca sunt tocite doar pe jumatate dar e posibil ca nivelul lichidului sa fii scazut din cauza faptului ca circuitul de franare este mai destins. Deci am schimbat placutele pe spate insa mesajul cu "lichid de frana scazut" a aparut din nou. De data asta, la o investigatie mai atenta baietii au vazut ca ar scapa lichid pe la rulmentul de la ambreiaj si mi-au spus ca trebuie schimbat tot setul de ambreiaj despre care nu stiau daca este unul simplu sau mai complex (cu inca un bloc ce ar contine arcurile spuneau ei). In functie de asta bineninteles si pretul setului ar fi mult diferit Poate cineva sa ma lamureasca cam ce contine tot setul de ambreiaj si cat ar costa setul nou + manopera. Eventual daca cineva ar putea sa-mi spuna si comparativ la dealer Volvo sau la un garaj oarecare recomadat, informatia mi-ar fi de mare folos. Ma gandesc sa merg la dealer autorizat in Bucuresti dar inteleg ca preturile sunt mult mai mari decat la alte garaje. Totusi vreau sa am o lucrare de calitate.
  2. Probleme cu ambreiajul

    Am fost la Volvo rep si mi-au facut o constatare, problema e intradevar la cilindru (rulmentul de presiune). Recomandarea lor e sa schimb si kit-ul de ambreiaj odata cu rulmentul + niste maruntisuri (simering, surub volanta, surub ambreiaj). Toate piesele ajung undeva la 620 Euro (cu tot cu TVA) ceea ce cred ca e ok (numai kitul e ~410 euro). In schimb mi-au calculat manopera undeva la 350 Euro ceea ce mi s-a parut mult, n-am aflat cate ore intra la manopera dar stiu ca la un service neautorizat mi-au facut o oferat de undeva la 100 Euro. Diferenta mi se pare cam mare. A ramas sa ma hotarasc pana Luni cand dau un raspuns dealer-ului daca merg sau nu pe oferta lor. Astept recomandari & remarci de la voi cei din forum. Multumesc pentru ajutor.
  3. Probleme cu ambreiajul

    Multumesc Bogdan pentru sfat. Cred ca asta e cea mai buna abordare: am sa merg la reprezanta pentru constatare si vedem apoi. Am sa postez ulterior sa va tin la curent. Din ultima ta remarca sa inteleg ca volanta dual mass nu se poate strica ?
  4. Probleme cu ambreiajul

    Multumesc pentru informatii. Am vazut si preturile, intradevar foarte mari. Totusi eu nu stiu daca am volanta aceea dual masa, inteleg ca asta e elementul foarte scump, deci fara ea scap mult mai usor. Cum pot sa aflu daca volanta scumpa este sau nu la masina mea? Inteleg ca daca comand piesele la MC sau altundeva poate on-line ies mai ieftin dar inca nu stiu ce sa comand. Mentionez ca este un s60, benzina, motor de 2.4, 170CP fabricata in octombrie 2003. Apoi, aveti ceva recomandari pentru service autorizat VOLVO in Bucuresti ?