marelte

Membru
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by marelte

  1. Sunt posesorul unui XC 60, fabricatie 2012, achizitionat din strainatate, fiind primul proprietar. Mentionez ca acesta a fost al doilea XC 60, primul fiind achizitionat in anul lansarii din Romania. Pentru ca am citit diverse lucruri despre preturile la intretinere, iata ce mi s-a intamplat mie: prima revizie facuta in Romania, in anul 2010 - cost 2000 lei, prima revizie (la a doua masina) facuta in Germania, in anul 2013 - cost 180 euro. E o mica diferenta, nu? M-am facut si putin de ras, deoarece, avand in cap pretul platit in Romania, l-am intrebat pe neamt daca a facut toate operatiunile necesare. M-a privit uimit si m-a intrebat: Credti ca nu stiu ce am de facut? Totusi, revenind in tara, nu am incetat sa fac toate reviziile la Volvo. Am deschis aceasta noua discutie, deoarece astazi sunt programat la service, pentru o constatare privind o infiltratie pe care am constatat-o la partea superioara a parbrizului. M-ar interesa daca mai sunt si alti posesori ai modelului in aceasta situatie, deoarece am citit pe forumuri din strainatate ca ar fi o problema des intalnita la anii de fabricatie 2010 - 2012. Pe unul din SUA, proprietarul unui service specializat in geamuri se intreba de ce Volvo nu face o rechemare, avand in vedere numarul mare de auto care au venit la el cu aceasta problema. Si ce ma ingrijoreaza cel mai tare e ce explica omul in postare: infiltrarea ar trebui sa fie ultimul lucru la care proprietarul trebuie sa se gandeasca in acest caz. Siguranta este primul, deoarece: parbrizul sustine airbagurile frontale la impact, neavand sustinere acestea nu isi mai fac treaba, iar in caz de rostogolire parbrizul are rol important in sustinerea plafonului. Ca sa nu mai vorbim de posibile probleme electrice, putand conduce pana la inlocuirea sistemului city-safety, sau a elementelor din bord. V-am trezit interesul?