andreiZI

Membru
  • Content count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About andreiZI

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 08/08/1981

Profile Information

  • Locatie focsani
  • Auto v50 2.0d
  • Fabricatie 2005
  • Auto 2 hyundai elantra
  • Fabricatie 2 38
  1. Scurgere ulei motor

    Orice mecanic priceput stie ca la motoarele 1.6hdi 16v PSA odata cu inlocuirea distributiei ~180-200kkm se face resigilare motor. In cele mai multe cazuri necesita chiar si inlocuirea garniturii de chiuloasa datorita bujiilor incandescente sudate si arse. Capacul de culbutori cand se deformeaza sigur ca nu are rost sa mai desfaci acel motor el fiind deja foarte uzat.  (nerespectarea normei de ulei, ulei vechi, fugarita de 10 soferi gunoieri...and so on) Am avut un peugeot 307 1.6hdi(motor identic) uleiul a fost inlocuit la fiecare 8k-10k km resigilarea motor sa facut la 185kkm (problema comuna) si am schimbat doar volanta la 480kkm, masina functioneaza si in ziua de azi bine avand in bord peste 680kkm (mici probleme au mai fost la garniturile de foc la injectoare si capac) deformare capac exclus. Bdw, resigilare motor inseamna set complet garnituri motor.
  2. Update Harti Navigatie

    Salut!  Pe site scrie clar... '' Maps can only be installed after you have visited your Volvo dealer for a Sensus software upgrade (time approx. 40 minutes). " , am zis si eu ca ma fac hacer , retin ca ultima oara cand am vb cu cei de Primus imi cereau 1200 lei pentru nustiu ce update la infotaiment . Realy niga!
  3. Defectiuni dese pompa inalta presiune

    Galeria de admisie a fost curatata/ stearsa bine, are prostul obicei clapeta de oprire motor sa ramana intepenita in depuneri de ulei si pamant la intrarea in galerie, verifica daca clapeta ramane deschisa dupa 3-5 secunde de la oprirea motorului, daca ramane intepenita trebuie demontata curatata si gresat axul. Eu sincer cred ca daca pompa ta sa stricat tot spanul din voleti era in injectoare si nici mama sprayului nu pornea masina aia, verifica cablajele, mufele la injectoare la senzori la tot, curatele. Verifica filtrul de motorina si stuturile sa nu fie crapate, sistemul de combustibil sa fie perfect etans. Senzorul temperatura apa indica valoarea corecta in bord? Ventilatoarele functioneaza cand pornesti aerul conditionat? te doare capul cate variante pot fi, pe tester sigur nu are nici un fel de eroare, daca voletii la turbina sunt blocati, daca filtrul catalizator este complet in fundat sau dimineata este destul de rece in zona unde locuiesti si bujiile sunt arse... pff  nu exclud nici faza cu masina lasata in panta sa nu porneasca. Daca nu o repara popa sigur gheara si presa i dau de cap.
  4. Defectiuni dese pompa inalta presiune

    Eu am pornit motorul de 2.0d PSA cu un ''scuipat'' de motorina ce a ramas in pompa si pe furtune pana sa consumat toata motorina din rampa, la tine sigur este o problema de senzori ax came sau fulie arbore, posibil cablaje distruse sau calculator busit. Exclud pompa pentru ca motorul trebuie sa porneasca si cu regulatorul demontat de pe pompa de injectie! Acum o luna am purjat pompa de injectie inlaturand regulatorul prins cu cele 2 surubele, motorul a pornit din prima si a functionat pana a ramas fara motorina din pompa, ma surprins cand a pornit pentru ca tine-am regulatorul in mana si ma uitam la el cum functioneaza.  Verifica filtrul de motorina sa fie etans! Regulatorul mic prins in cele 2 surubele il scoti atent din pompa(ai grija la o-ringuri) i scoti mufa, pui contactul o data, iei contactul, bagi mufa la loc si rogi pe altcineva sa puna contactul in timp ce te uiti pe fanta regulatorului daca culiseaza varful din interior (in practica trebuie sa-si faca autoreglajul fiind demontat) daca este lemn altul.
  5. CD Player

    +1 from me, am gasit identic pe site la 160 lei, Multumesc !
  6. CD Player

    Salut, Caut si eu un cd-player cu cod 30793648, epava mea a cedat. Nu mai citeste Cd sa stricat mecanismul, in rest totul functioneaza perfect, ma gandesc sa schimb doar mecanismul 
  7. Pot fi multe cauze, elemente suspensie, disc ambreiaj si volanta, suporti motor, roti desfacute si jante cu anvelope defecte, planetare ... lista este ffff lunga, verifica atent anvelopele au sensul de rotatie corect montat pe janta.
  8. Welp, Sa stricat soneria de cd-player s-a busit mecanismul intr-un fel nu-mi explic cauza . Stie cineva o posibilitate daca merge inlocuit doar mecanismul sau toata unitatea, precizez faptul ca unitatea cd-player este pentru High Performance sound si are in spate doar o singura mufa de conectare neagra.
  9. Schimb ulei V40

     Diesel doh... are doar 120cp D4204T8 cod motor.... un motor greu pe o caroserie mica ''ineficient'', foarte rezistent si atat... complet inutil din punctul meu de vedere,.. motoarele turbo benzina generatie dupa 2016 sunt mult mai bune decat orice echivalenta la Cm3 cu un motor diesel, atat la consum cat si la mentenanta.
  10. Schimb ulei V40

    motor de 88kw are 1596 cm3 este Turbo-GDI nu 2.0! are curea de distributie si se inlocuieste cf plan service/km + pompa apa si curea anexe @ 600 lei continental si hepu toate piesele. ulei motor  VOLVO VCC 95200377  0w30 4.1 Litri recomand Original la fiecare 7000-10000 km sau Castrol/Motul filtrele originale sau Mann/Mahle
  11. amortizoare portbagaj

    // LIFT-O-MAT® Forta ejectare 350 N, Lungime 324,5 mm, Cursa 102 mm
  12. amortizoare portbagaj

    salut, ale mele cele originale sunt marca Stabilus, daca se merita pentru urmatorii 10 ani e bine sa mergi pe original, daca mai ti masina 1-2 ani in nici un caz nu se merita original sau Stabilus sunt variante aftermarket de la 45 de lei... nerecomandat din dezmembrari. (haterii cu dezmembrari vor sari in sus de draci... marsh in plm cu toate gunoaiele)
  13. S60 D4 181 hp

    La reprezentanta nu vei afla nimic corect daca proprietarul a facut cateva revizii la iei dupa care la nea' ''gica din coltu strazii''... aia cu cartea service completata nu tine in ziua de azi. Cum verifici Km corect este sa verifice cei din reprezentanta daca volumul de combustibil alimentat la pompa si consumul mediu efectuat rezulta kilometrii din bord, abia dupa toata treaba asta vei sti daca si ce trebuie inlocuit la masina. Da Volvo inregistreaza cand deschizi usita de la rezervor si cati litrii ai alimentat... are log. Media oricarui autoturism cu motor diesel de 2.0/3.0 este de 60kkm/an in afara tarii unde exista autostrazi. Eu in romania am reusit intr-un an sa fac la un logan de nou 140.000 km in trei ani masina a sarit de 400kkm
  14. Joja electronica nivel ulei defecta?

    Inainte sa comanzi piesa cu pricina verifica conexiunile electrice la motor sa nu fie oxidate, am patit exact problema asta la un Caddy 2010 2.0d, se aprindea in bord ca nu mai am ulei in motor si se stingea cand vroia el, cu toate ca masina nu consuma ulei nivelul era corect si pompa de ulei merge in parametri, mufa oxidata la mine a fost cea de la debitmetru aer  da stiu suna aiurea ce treaba are debitmetru de aer cu nivelul de ulei , am curatat mufa la debitmetru si de atunci nu am nici un fel de problema. Neamtu ca neamtu stai sa vezi cat de tampiti sunt si Suedezii. Abia astept sa ne zici ce ai descoperit .
  15. Roata infranata

    Sufele de la frana de mana sunt ok?sper ca nu agata, daca frana de mana ramane tensionata (putin trasa parghia din spate la etrier) niciodata pistonasul la etrier nu se va retrage! Daca reglajul franei de mana este defect nu poti debloca etrierul/ele, and bdw daca  continui sa mergi cu roata semi blocata vei inlocuii tot ce inseamna frana pe spate ( etrier+calaret, discuri si placute+set sufe frana mana noi) Recomand desprinderea sufelor de la frana de mana si impingerea parghiei la maxim in jos pentru a permite pistonasul sa se retraga doar de proba, daca nu funcioneaza asa inseamna ca arcul din interiorul etrierului este rupt,... etrier nou, sh ai vro' 4...nu recomand. Cand se inlocuiesc placutele de frana spate obligatoriu sufele de la frana de mana trebuie sa fie cat se poate de moi, se recomanda desprinderea lor de pe parghie, infiletarea pistonasului in iteriorul etrierului trebuie sa meaga ca ''uns'' daca opune rezistenta si tot fortezi impingerea lui filetul interior se strica iar pistonasul va culisa oblic in locas...game-over .