BogdanG

Echipa Volvo-Club
  • Content count

    13,439
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3,159 Best

About BogdanG

  • Rank
    BG Motors
  • Birthday 08/10/1979

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto V70 2.4i
  • Fabricatie 2001
  • Auto 2 Volvo C303 TGB1111 1975
  • Fabricatie 2

Recent Profile Visitors

77,593 profile views

Single Status Update

See all updates by BogdanG

  1. Salut Bogdan!

    Am un V50 2.0D 136cp din 2006 cu 340,000km, pe care l-am testat impreuna pe la aprox. 240-250,000km.

    Recent am gasit un nivel foarte crescut de ulei in carter, si am procedat (la recomandarea service volvo) la schimbarea celor 4 infectoare (cu originale) + conducte tur si retur + set garnituri + soft reload.

    Am verificat si DPF (care este inlocuit acum vreo 100,000km) care avea valori (presiune si senzori temperatura) in limite normale si static si in trafic.

    La 2,000 km dupa schimbarea injectoarelor + auxiliare, iar am gasit uleiul cu 4-5 mm peste maxim, si testand masina pe vreme rece (-2C) am gasit gasit ca apa din motor nu trece de 70 C in sarcina (la urcarea Feleacului), iar in coborare ajungea la sub 50C. Au concluzionat ca termostatul de apa defect si am procedat la inlocuirea lui.

    Dupa inlocuire, acul de temperatura apa motor ajunge mai repede la 90C, motorul suna mai bine, si la acceleratii nu se mai aude zgomotul acela metalic de accelerare la rece, dar masina are un consum mediu in afara localitatilor de aprox 8.5L/100km la un stil de condus neagresiv.

    Am resetat la fiecare drum consumul mediu, dar de fiecare data am obtinut acelasi rezultat la drumuri lungi pe frig (intre -3-4C - +3-4C).

    In mod normal masina consuma iarna 7.2 - 7.5L / 100km (depinde de cat eram de grabit) dar aveam heaterul functional. Acum ca o nefasta coincidenta nu mai merge nici heater-ul si ca atare nu stiu daca un consum de 8.5L / 100km iarna (temp intre -4 si +4C) in afara localitatii este normal sau mai are vreo hiba motorul.

    Saptamana asta sunt 3 zile in Bucuresti si daca ai loc / timp as vrea sa o testam impreuna la drum oras / extra-urban.

    PS: am vazut pe frig ca unii isi obtureaza partial / total grila radiator +/- grila inferioara corespunzatoare intercooler-ului. E recomandat sau este daunatoare "operatiunea"? {La Oltcit care era racit cu aer, aveam de la constructor un ecran de platic negru ptr obturarea radiator pe temp mai mici de 10 grade, care asociate cu obturarea si a prizelor inferioare din buclier reuseam sa mentim motorul cald pe timpil iernii.}

    My very best regards,

    Nicu Langa
    0731 840 177